1.C

 

1.C

 

LISTOPAD

 

26.11.

Od pondělí 30.11. bude naše třída přicházet do školy jiným vchodem - vstupem ze sportovního areálu školy (spojovací chodba mezi ZŠ a SŠ GAPe). Zítra se tam s dětmi půjdeme podívat. 

Vstup do budovy bude koordinovaný zaměstnanci školy ze stanoviště, kde se budou shlukovat pouze žáci ze stejné třídy.

Škola je otevřena od 7:30, ranní družina nebude v provozu.

 

Dnes jsme probrali:

Slabikář - str.12-13

Písanka - str.10

Matýsek - str.55

 

Domácí úkol:

malý Slabikář - str.10/1, 2 (prosím přečíst každé cvičení alespoň 5x)

malý Matýsek - str.14/6

Slabikář - str.13/3

Písanka - str.11

 

 

25.11.

Ráno jsme si přečetli legndu o sv. Kateřině. Děti pak pracovaly samostaně na úkolech z českého jazyka, matematiky a prvouky. Práci si mohly rozložit časově podle svého, využít rady kamaráda. Společným úkolem bylo vytvořit plakát na téma "Co mi dělá radost". Rychlíci zvládli ještě z víček složit věci, které začínají na hlásku J. 

Domácí úkol:

Písanka - str.9 (kdo nestihl)

malý Slabikář - str.6/2

                       str.7/3

Matýsek - str.54/4

Prosím o kontrolu penálů. Děti je nemají v pořádku. Pro nácvik psaní je potřeba, aby děti měly "tlusté" trojhranné tužky.

 

24.11.

Dnes jsme ve Slabikáři probrali stranu 8 a 9, naučili jsme se písmenko J. Kdo nestihl dodělat str.9, má ji za domácí úkol.

V matematice jsme procvičovali dopočítávání (Matýsek str.53), psali jsme i do sešitů.

 

Domácí úkol:

Písanka - str.7

malý Slabikář - str.6/1 (přečíst alespoň 5x)

malý Matýsek  - str.23/2

 

 

23.11.

Dnes jsme probrali:

Český jazyk - Slabikář - str.5-6

                     Písanka - str.4

Matematika - Matýsek - str.52

Prvouka - Oskar - str.23  

Děti si porovnaly své výkresy pokojíčků s fotografiemi. Na třídnické hodině děti kreslily dopis Ježíškovi, co by si přály pod stromeček do třídy.

Domácí úkol:

Písanka - str.str.5

Slabikář - str.7/1,2

malý Slabikář - str.5/3

malý Matýsek - str.22/1

 

22.11.

                        

                          

 

20.11.

Tento týden jsme se naučili nové písmenko T a t, v matematice skládání čísel a v prvouce jsme si povídali o dětských  pokojích. Děti kreslily, jak vypadá jejich pokojíček. Prosím o fotku pokojíčku (poslat nebo přinést vytištěnou), děti si ji pak porovnají se svým výkresem.

Na nástěnku do chodby nám přiletěli draci.

Také rodokmeny byly velmi povedené, děti samy vyprávěly o svých rodinách.

Úkol na víkend:

Čtení - malý Slabikář - str.1/1,2,3 (prosím přečíst několikrát, aby děti zvládly přečíst již dvouslabičná slova)

Psaní - Písanka - str.3

Počítání - malý Matýsek - str.22/2

 

19.11.

Domácí úkol:

Čtení - Slabikář - str.3/1,2,3,4

Psaní - Písanka - str.2

Počítání - Matýsek - str.50/3

 

 

18.11.

Dnes jsme hodně opakovali, děti všechno krásně uměly. Zítra už začneme pracovat ve Sabikáři. 

Některé děti dnes neměly přihlášený oběd. Prosím, zkontrolujte.

Domácí úkol:

Počítání - Matýsek - str.49/2,3

Psaní - Písanka - str.1

Čtení - malý Slabikář - str.1/1

 

13.11.

Thứ 4 ngày 18.11. chúng ta trở lại vào trường học.
Chú ý !!!
Družina (chỗ trông trẻ em) buổi sáng không được mở, 7:45 học sinh vào lớp.
Družina buổi chiều được mở đến 17:30. Trong nhóm 1.C trên Teams - ở trong phần "Obecné" - phụ huynh hãy điền vào bé có đi družina hoặc không đi. Ở trong družina các bé không được tiếp xúc với lớp khác.
Khóa học sau buổi học không được mở.
Phụ huynh hãy đăng ký ăn trưa, các bé sẽ được ăn trưa ở trường học như mọi hôm.
Trong trường học các bé bắt buộc phải đeo khẩu trang.
 

Děkuji všem za výborné zvládnutí distanční výuky, děti v online hodinách krásně pracovaly, což by bez stoprocentní domácí přípravy vůbec nešlo.

V pondělí 16.11. online výuka probíhat nebudeŠkolní jídelna nevaří.

Je potřeba, aby děti během „prodlouženého“ víkendu alespoň trochu procvičovaly učivo. Vypracované úkoly z víkendu již posílat nemusíte, zkontrolujeme si je ve škole.

 

Úkoly na prodloužený víkend 14.-17.11.

Čtení - malá Agáta -str.38/1,2,3
                              str.39/3
                              str.40/1,2,3,4

Psaní do sešitu - malá Agáta - str.37/2 (čárky mezi slovy)

Počítání do sešitumalý Matýsek – str.22/3 (1.sloupec)
                                                      str.23/3 (1.sloupec)

 

Prosím, aby děti do školy chodily teple oblečené, budeme chodit ven (do třídy mikiny, ne jen trička - musíme hodně větrat).

 

 

12.11.

Hurá, příští středu 18.11. se vracíme do školy.

Pozor !!!

Ranní družina nebude, děti přijdou do třídy v 7:45 hod.
Odpolední družina bude od konce vyučování do 17:30 – v týmu 1.C - kanál Obecné - prosím o vyplnění dotazníku ohledně docházky do družiny. Děti se v družině spojovat nebudou, budou pouze spolu.
Kroužky nebudou.
Přihlašte si obědy, děti budou obědvat v jídelně, v rámci družiny, jak jsou zvyklé.
Děti musí po celou dobu pobytu ve škole nosit roušku.
 

10.11.

Dnešní práce se dětem dařila, stihli jsme vše, co jsme si naplánovali. Úkoly (psací) máte zapsané také v "zadání" Teams, vypracované zasílejte tam. Jsou rozepsané podle předmětů. Fotky čtení neposílejte.

Nezapomeňte si vyzvednout v recepci školy nové parcovní sešity. 

 

8.11.

Minulý týden se nám dařilo, naučili jsme se nové písmenko a v matematice rozklad čísel. V prvouce jsme si povídali o rodině, rodokmeny, které jste mi už zaslali, byly velmi povedené. Nezapomeňte si je uložit do desek.

Příští týden pokračujeme v distanční výuce. Věnujte, prosím, pozornost změně v rozvrhu a složení skupin (opět lehce promíchané, aby se děti navzájem více potkávaly).

Úkoly, které máte na doma, budete mít vypsané jak na webu třídy, tak také nově v Teams 1.C v záložce zadání na každý den jednotlivě. Vypracované úkoly zkuste, prosím, posílat do teamsu. Vyzkoušíme hned v pondělí a uvidíme, jak nám to půjde ( fotky „čtení“ v malé Agátě neposílejte).

Děti s odlišným mateřským jazykem budou mít výuku českého jazyka s paní učitelkou Věrou Pikovou - tým "1.C OMJ" (Kity, Ben, Anička, Minka, Duc Phong) - od 11:50 do 12:35

Každý den mají děti možnost setkat se v družině s paní vychovatelkou Šárkou - tým "2. oddělení" - od 14:00

V pátek bude opět hodina karate - od 9:00 hodin - tým "1.třída KARATE".

Nezapomeňte si během příštího týdne vyzvednout v recepci školy nové pracovní sešity.


Nové rozdělení skupin


Sk. 1 – Kity, Eliška, Pepíno, Dufon, Ben M., Davídek D., Honzík, Michael, Kuba T.
Sk. 2 – Kačka, Minka, Anička, Mareček, Ben Phan, Davídek R., Jirka, Tomášek, Kuba V.

 

ROZVRH   9. - 13.11.

 

  9:00-10:00 10:00-11:00 11:00-11:45 11:50-12:35 14:00
PO TH

ČJ - sk.1 10:00

ČJ - sk.2 10:30

Procvičování s Monikou Český jazyk s Věrkou (OMJ) Družina se Šárkou
ÚT ČJ+M sk.2 Čj+M sk.1 Procvičování s Monikou Český jazyk s Věrkou (OMJ) Družina se Šárkou
ST ČJ+M sk.1 ČJ+M sk.2 Procvičováni s Monikou Český jazyk s Věrkou (OMJ) Družina se Šárkou
ČT ČJ+M sk.2 ČJ+M sk.1 Procvičování s Monikou   Družina se Šárkou
Karate

Prvouka sk.1 10:00

Prvouka sk.2 10:30

Procvičování s Monikou    

 

 

Pondělí 9.11.

ONLINE
Agáta – str. 50/1,2,3,4
           str. 51/2

DOMA
malá Agáta – str. 33/1,2,3,4
UC – str.27
Agáta – str.51/1,3,4

 

Úterý 10.11.

ONLINE
Agáta – str.52/1,2,3
            str.53/1,2,3
Matýsek – str.44/1,3
               str.45/1,2,3,4,5

DOMA
malá Agáta – str.34/1,2,3
Agáta – str.52/4
            str.53/4
psaní do sešitumalá Agáta – str.37/1
malý Matýsek – str.19/2
Matýsek – str.45/6

 

Středa 11.11.

ONLINE
Agáta – str.54/1,2,3,4,5
Matýsek – str.46/1,2,3

DOMA
malá Agáta – str.35/1,2,3
UC – str.28
malý Matýsek – str.19/3,4
psaní do sešitu - malý Matýsek – str.21/3 (1. sloupec)

 

Čtvrtek 12.11.

ONLINE
Agáta – str.55/1
           str.56/1
Matýsek – str.47/1,3

DOMA
malá Agáta – str.36/1,2,3,4
                    str.37/3
                    str.39/1,2
UC – str.29
Matýsek - str.47/2
malý Matýsek – str.20/1,2 (1. a 2. sloupec)
                       str.21/1 (1.sloupec)

 

Pátek 13.11.

ONLINE
Oskar – str.20 – 21

DOMA
myšlenková mapa – na papír – výchozí slovo DOMA – co dělají doma jednotliví členové rodiny (návod – Oskar – str.21/2) – můžete jednotlivé členy rodiny nakreslit i každého zvlášť na papír a pak slepit, až vznikne „plakát“- mělo by být poznat, co jednotliví členové rodiny běžně doma dělají (např. máma vaří, táta opravuje, děti si hrají…..). Opět ve škole vystavíme. Úkol je na celý týden.

 

Práce na víkend 14.-15.11.

Čtení - malá Agáta -str.38/1,2,3

                               str.39/3

                                str.40/1,2,3,4

Psaní do sešitu - malá Agáta - str.37/2 (čárky mezi slovy)

 

 

 

 

 

 

5.11.

Na dnešní online se děti snažily, i když byly některé trochu nesoustředěné.

Protože máme zítra trochu zkrácenou výuku českého jazyka a matematiky, nebudeme v českém jazyce začínat s vyvozováním písmenka I, skončíme pro tento týden ve velké Agátě na str.49. Nedělejte tedy zítřejší domácí úkoly na str.51/1,3,4. Písmenu I se budeme věnovat příští týden. Ostatní páteční domácí úkoly zůstávají stejné.

Čtení na víkend - nečtěte v malé Agátě na str.33 (zůstává str.30-32)

Příští týden bychom měli dokončit pracovní sešit velká Agáta, Uvolňovací cviky, malá Agáta a také se blížíme postupně ke konci práce ve velkém Matýskovi. Proto v pondělí 9.11. po online výuce půjdu do školy dětem připravit balíčky s dalšími pracovními sešity. Prosím Vás o vyzvednutí během příštího týdne v recepci školy. Moc Vám děkuji za spolupráci.

 

 

4.11.

Dnes se všechny děi připojily do správných skupin. Děkuji za zasílání úkolů.

Prosím, aby zítra měly děti na online výuku již připravené a otevřené pracovní sešity na stranách, na kterých budeme pracovat ( velká Agáta str.48, velký Matýsek str.42, malý Matýsek str.17).

Nezapomeňte na večerní čtení s Monikou od 18:00 hodin.

 

2.11.

Dnešní online hodiny proběhly dobře, všem se podařilo připojit. 

Děkuji za zaslanou prázdninovou "práci".

Věnujte, prosím, pozornost změně v pátečním rozvrhu (viz. níže). Ráno od 9:00 budou mít děti hodinu karate. Hodina je nepovinná, připojit se může každý, kdo bude mít chuť si protáhnout tělíčko. Změna je už provedena i v kalendáří teams 1.C. Po hodině karate je potřeba se odhlásit a pak se nově připojit na výuku podle skupin a správného času. 

 

 

Máme před sebou další týden distanční výuky. Přeji všem pevné nervy, společně to zvládneme.

Online výuka bude probíhat opět ve dvou skupinách, obě skupiny budu každý den vyučovat já, pak budou mít děti možnost spojit se i s paní asistentkou Monikou a procvičit probrané učivo.

Děti s odlišným mateřským jazykem budou mít výuku českého jazyka s paní učitelkou Věrou Pikovou - tým "1.C OMJ" (Kity, Ben, Anička, Minka, Duc Phong) od 11:50 do 12:35

Každý den mají děti možnost setkat se i s paní vychovatelkou Šárkou - tým "2. oddělení" - od 14:00

Od 2.11. je možnost využití dotovaných obědů – školní stravování – obědy pro děti se vydávají nově od 11:30 – 13:30 (děti obědy nekonzumují v jídelně). Pokud budete mít zájem, nezapomeňte si obědy objednat.

Domácí práci mi, prosím, posílejte každý den.

 

Nové rozdělení do skupin (náhodně promícháno):

Skupina 1- Kity, Eliška, Pepíno, Dufon, Ben M., Ben Phan, Kačka, Kuba V., Michael

Skupina 2 - Davídek D., Tomášek, Honzík, Mareček, Minka, Anička, Davídek R., Kuba T., Jirka

 

ROZVRH  2.- 6.11.

  9:00-10:00 10:00-11:00 11:00-11:45 11:50-12:35 14:00
Pondělí TH+PRV sk.1 TH+PRV sk.2 procvičování s Monikou 1.C OMJ Družina
Úterý ČJ+M sk.2 ČJ+M sk.1 procvičování s Monikou 1.C OMJ Družina
Středa ČJ+M sk.1 ČJ+M sk.2 procvičování s Monikou 1.C OMJ Družina
Čtvrtek ČJ+M sk.2 ČJ+M sk.1 procvičování s Monikou   Družina
Pátek Karate (9:00- 9:45)

ČJ+M sk.1 (10-10:30)

ČJ+M sk.2 (10:30-11:00)

procvičování s Monikou   Družina

 

Pondělí 2.11.

ONLINE

Třídnická hodina - zážitky z prázdnin

Prvouka - Oskar - str.18-19 .... rodina

DOMA 

Výroba rodokmenu - návod v pracovním sešitě Oskar na str.18-19 - pomozte prosím dětem s dopsáním jmen, můžete přidat i fotografie jednotlivých členů rodiny. Použijte papír velikosti alespoň A4, ale můžete i větší. Úkol je na celý týden, až se vrátíme do školy, vystavíme si rodokmeny ve třídě.

 

Úterý 3.11.

ONLINE

Agáta - str.44/1,2,3,4  +  45/2

Matýsek - str. 40/3,4

malý Matýsek - str.16/2,4

DOMA

Agáta - 45/1,3,4 ... psaní, zrakové rozlišování

Uvolňovací cviky - str.23 

malá Agáta - str.27/1,2 ... čtení

Matýsek - str.40/1,2,5

Psaní číslic - str.5 ... 1.+ 2. řádek

 

STŘEDA 4.11.

ONLINE

Agáta - str.46/1,2,3  +  47/1,3

Matýsek - str.41/1,2,3

DOMA

Agáta - str.46/4  +  str.47/2,4 

Uvolňovací cviky - str. 24

malý Matýsek - str.16/2 .... do sešitu

malý Matýsek - str.17/2

Psaní číslic - str.5 .... 3.+ 4. řádek

 

ČTVRTEK 5.11.

ONLINE

Agáta - str.48/1,2,3,4,5  +  str.49/2

Matýsek - str.42/1,3

malý Matýsek - str.17/3

DOMA

Agáta - str.49/1,3

Uvolňovací cviky - str.25

malá Agáta - str.28

Matýsek - str.42/2

malý Matýsek - str.18/1

Psaní číslic - str.5 .... 5.+ 6. řádek

 

PÁTEK 6.11.

ONLINE

Agáta - str.50/1,2,3,4 + str.51/2

Matýsek - str.43/1,2

DOMA

Agáta - str.51/1,3,4

malá Agáta - str.29/2,3 + str.30/3

Uvolňovací cviky - str.26

malá Agáta - str.31/2 .... opis do sešitu

malý Matýsek - str.18/2

Psaní číslic - str.5 ..... poslední řádek

 

Čtení na víkend 7.-8.11. 

malá Agáta - str. 30-32

 

 

 

ŘÍJEN

 

23.10.

Všechny děti dnes opět pěkně pracovaly. Všem bych chtěla moc poděkovat za  práci, kterou jste s dětmi odvedli. Přeji klidné prázdniny, trochu se učte, kreslete, hrajte si, čtěte, běhejte. Těším se na shledanou v listopadu.

 

22.10.

Dnešek jsme opět zvládli velmi dobře, většina dětí se krásně zapojila do výuky. Zítra nás čeká zatím poslední online setkání, věřím, že vše proběhne hladce.

V pátek sk.1 Monika, sk.2 Alice.

 

Příští týden budou mít děti prázdniny, ale je potřeba, aby každý den alespoň trochu procvičovaly a nezapomněly, co jsme se společnými silami naučili. 

 

Procvičování na prázdniny

 

Čtení

malá Agáta - str.24 - 26 ..... každý den jedno cvičení

Psaní

(do sešitu)

malá Agáta - str.25/3 (opis) ..... mezi jednotlivá slova psát čárky

Počítání

(do sešitu)

Matýsek - str. 37/4 ..... modrý a žlutý sloupeček

             - str. 39/3 ..... růžový a zelený sloupeček

 

"Podzimní práce"

 

 

 

 

21.10.

Dnešní online výuka proběhla opět bez problémů, děti krásně pracovaly. Děkuji všem, kteří pravidelně posíláte vypracované úkoly.

Ve čtvrtek sk.1 Alice, sk.2 Monika 

Nezapomeňte, že se můžete spojit přes Teams i s paní vychovatelkou Šárkou ( tým " 2.oddělení" ) každý den ve 14:00.

 

20.10.

Dnešní online výuka proběhla bez problémů, všechny děti byly velmi šikovné. Je vidět, že doma statečně pracujete, za což Vám moc děkuji.

Těším se na zítřek, nezapomeňte, že se mění výuka skupin: Alice sk.2, Monika sk.1.

V kalendáři TEAMS jsou sloučené hodiny ze dvou na jeden vyučovací blok od 9:30 do 10:45 pro každou skupinu. Přihlásíte se tedy pouze jednou na oba předměty najednou podle toho, ve které jste skupině.

 

19.10.

Rozdělení dětí do skupin na online výuku

Skupina 1                                 

  1. Kity
  2. Tomáš
  3. Pepíno
  4. Marek
  5. Ben M.
  6. Ben Phan
  7. David R.
  8. Kuba V.
  9. Michael

Skupina 2

  1. David D.
  2. Eliška
  3. Honzík
  4. Dufon
  5. Minka
  6. Anička
  7. Kačka
  8. Kuba T.
  9. JIrka T.

Děti jsem dělila podle abecedy systémem "první - druhý".

Vyučování budou mít obě skupiny souběžně podle rozvrhu online (budeme se střídat s paní asistentkou Monikou):

úterý- sk.1 Alice, sk.2 Monika

středa- sk.1 Monika, sk.2 Alice

čtvrtek- sk.1 Alice, sk.2 Monika

pátek- sk.1 Monika, sk.2 Alice

Dejte pozor, ať se připojíte do správné skupiny !!!!!

 

 

Práce na úterý 20.10.

ONLINE

Agáta - str. 40/1,2,3 ... 41/1,2,3

Matýsek - str. 36/1 ... 37/1,4

DOMA

Agáta - str. 40/4 ... 41/4

malá Agáta - str.22/3,4

UC - str. 21

Matýsek - str. 38/1,2

malý Matýsek - str. 15/2, 4

 

Práce na středu 21.10.

ONLINE

Agáta - str. 41/1,2,3

Matýsek - str. 38/3,4,5

DOMA

Agáta - str. 42/3 .... do sešitu

malá Agáta - str. 23/1,2

malý Matýsek - str. 15/3 .... do sešitu

 

Práce na čtvrtek 22.10.

ONLINE

Matýsek - str. 39/1,3

Prvouka - podzim

DOMA

UC - str. 22

malá Agáta - str.23/3

malý Matýsek - str.16/1

 

Práce na pátek 23.10.

ONLINE

Agáta - str.42/1,2,4,5

DOMA

Agáta - str. 43/1,2,3

malý Matýsek - str. 15/1  ... do sešitu opsat příklady a klasicky zapsat výsledek pomocí znaménka =                                                       (nepoužívat kolečka v zadání)

 

 

 

 

18.10.

Práce na pondělí 19.10.

 

Český jazyk

Agáta - str. 38/1,2,3   ...   str.39/1,2,3,4

UC - str. 20

Čtení - malá Agáta - str. 22/1,2

UčíTelka ČT 2 v 9:00

 

Matematika

Matýsek - str.36/2,3   ...   str.37/2,3

malý Matýsek - str.14/1,2,3

 

Nezapomeňte na online hodinu v 9:30

 

 

 

 

16.10.

Připomínám, že účast na distanční výuce je povinná, v případě neúčasti na online hodině je třeba omluvenka od rodičů. Podobně je povinné plnění zadaných úkolů .

Chtěla bych Vás a vaše děti  za plnění úkolů moc pochválit.

O víkendu si odpočiňte, uvidíme se v pondělí na první online hodině.

 

15.1O.

Heslo do TEAMS

Pokud Vám nepůjde přihlášení do TEAMS s přiděleným heslem, změňte si ho a nové heslo si hned někam zapište !!!!!!

Pokud si nové heslo uložíte na jednom počítači, náhodou ho zapomenete, na dalším počítači už se  nepřihlásíte. Vygenerování nového hesla pak není jednoduché.

Práce na pátek 16.10.

Český jazyk

Agáta - str.37 - slova s písmenem O

malá Agáta - str. 21

UC - str. 19

Matematika

malý Matýsek - str.13 ............13/2  opsat a vypočítat do sešitu

 

Čtení na víkend:

malá Agáta - str. 6/2, 11/2, 16/2 a 3, 21/1

 

Vypracované úkoly posílejte každý den na e-mail (stránky prosím posílejte správně otočené).

 

Výuková videa propráci s učebnicemi českého jazyka a matematiky:

https://nns.cz/amos/ziva-abeceda/

https://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-1-dil-aktualizovane-vydani/

 

Čt 2 - UčíTelka v 9:00 (zítra by měla být matematika)

 

On-line rozvrh (19.-23.10)

PO   9:30 - 10:00  ..... třídnická hodina

ÚT   9:30 - 10:00  ..... český jazyk        10:15 - 10:45  ..... matematika

ST    9:30 - 10:00  ..... český jazyk        10:15 - 10:45  ..... matematika

ČT    9:30 - 10:00  ..... matematika       10:15 - 10:45  ..... člověk ve světě (prvouka)

PÁ    9:30 - 10:00  ..... český jazyk

Výuka online:

  • žák musí mít zapnuté kamery po celou hodinu
  • mikrofon musí mít žák vypnutý, pokud bude chtít něco říct, tak si ho teprve zapne
  • žák se hlásí za pomoci tlačítka "ruky"
  • žáci si nesmí navzájem vypínat mikrofony a "vyhazovat se"

 

 

14.10.

 Práce na čtrvtek 15.10.

Český jazyk

Agáta - str. 35 - slabiky s písmenem O

malá Agáta - str.20 - čtení

psaní - Agáta str. 36/3 - opis do sešitu

UC - str.18 - psaní vratného tahu

Matematika

Matýsek - str. 35

malý Matýsek - str.12

 

Poslala jsem vám (SMS, WA) přihlašovací údaje do TEAMS. Prosím, neměňte hesla !!!

Přihlásíte se na www.office.com

Vysílat začneme od pondělí 19.10. v 10:00 třídnickou hodinou.

Prosím o zasílání vypracovaných úkolů na e-mail. Distanční výuka je povinná, děti musí plnit zadané úkoly. Pokud se děti neúčastní, musíte je omlouvat.

Od zítřka začíná na ČT 2 v 9:00 opět pořad UčíTelka, zapněte ho dětem, první třídy by měly být hned v úvodu pořadu. 

 

 

13.10.

Od zítřka přecházíme na distanční výuku, která je pro děti povinná. Budeme pracovat ve stejném režimu jako v době karantény, jen od pondělí přidáme online setkávání. Údaje k přihlášení Vám zašlu e-mailem.

Úkoly budu zadávat postupně, vždy na následující den podle předmětů, které ten den máme v rozvrhu. Nebudeme se zatím učit nic nového, budeme hlavně procvičovat a upevňovat již probrané učivo.

Držím všem palce, abychom tuto náročnou cestu zvládli. Prosím o maximální podporu Vašich dětí, když budou v něčem chybovat nebo si nebudou jistí, ať si vzpomenou na naši kamarádku Chybu a hned půjde všechno o moc lépe.

Dnes jsme probrali:

ČJ - Agáta -str.33 - naučili jsme se psát písmeno O a připomněli si pohádky O Budulínkovi, O perníkové chaloupce, O Červené Karkulce, O Smolíčkovi Pacholíčkovi. Některé děti pohádky neznaly, zopakujte si je s nimi, měly by je umět převyprávět. Také jsme si dnes vyzkoušeli psát do sešitu.

M - Matýsek - str.32,33 - už umíme rozlišit čísla 1,2,3,4 a všechna je znázornit (i na číselné ose)  a napsat. Naučili jsme se řešit krátké slovní úlohy a psát příklady do sešitu.

Dnešní domácí úkol:

Matematika - Matýsek - str.32/4 (modrý a žlutý rámeček přepsat do sešitu a spočítat - dnes jsme trénovali)

Čtení - malá Agáta - str.18 (čtení slabik by už měly děti zvládnout, komu stále nejde, může číst po písmenkách.

 

Práce na středu 14.10.

Český jazyk

Čtení - Agáta - str.34, malá Agáta str.19

Psaní - UC (uvolńovací cviky) - str.16,17 (psaní šikmé čáry) - nezapomeňte na správné sezení a úchop tužky

Pohádka O Budulínkovi

Matematika

Matýsek - str.33/2 a str.34 (vyvození čísla 5)

malý Matýsek - str.10 a 11 (psaní a znázornění čísel 1-4), pro znázornění čísel můžete použít různé předměty (pastelky, kaštany, víčka od pet lahví,...) a prsty levé ruky - 1...palec, 2....ukazováček, 3...prostředníček, 4 ...prsteníček, 5...malíček

ČvS (prvouka)

Vyražte na procházku a pokuste se vyhledat listnaté (dub, buk, jírovec) a jehličnaté stromy (borovice, jedle, smrk, modřín). Děti by měly vědět, jak se který strom jmenuje, jaký má plod (probírali jsme ve škole).

Když najdete šišku, můžete si udělat jednoduchý pokus: mokrou a studenou šišku (měla by být zavřená) dejte na topení a pozorujte, co se se šiškou stane, až se zahřeje a začne schnout.

 

 

 

 

12.10. 

Dnes jsme probrali:

Agáta - str.32

Matýsek - str.31, psaní číslic - str.3 (prosím dokončit doma)

Oskar- str.15/1

 

Domácí úkol:

Český jazyk - Agáta - str.32/3

Čtení - malá Agáta - str.17 (prosím o pečlivé čtení zadaných cvičení, začínají být patrné rozdíly v domácí přípravě)

Nezapomeňte na vylisování alespoň 2 listů ma čtvrteční výtvarnou výchovu.

 

 

11.10.

Příští týden (12.-16.10.) se budeme v českém jazyce učit písmenko "O". Začneme psát do cvičných sešitů, které děti zítra dostanou.

Agáta str. 32-37, malá Agáta str.17-20, uvolňovací cviky str.16-19.

V matematice se naučíme psát číslo 3, vyvodíme číslo 5 a budeme procvičovat sčítání a odčítání. Také v matematice vyzkoušíme psaní do cvičných sešitů.

Matýsek str. 31-35, malý Matýsek str.10-13, psaní číslic str.3

V prvouce si budeme povídat o podzimu a životě v lese.

Oskar str. 15-16

Na výtvarnou výchovu prosím o nasbírání a vylisování podzimních listů (aby byly rovné, ne úplně vysušené).

 

naše nová kamarádka "Chyba"

 

10.10.

Čtení na víkend :

malá Agáta - str.15 a 16

 

OČEKÁVANÉ VÝSTUPY a KRITÉRIA HODNOCENÍ - I. ROČNÍK
Český jazyk
¦ Čte jednoduché texty velkým i malým, tiskacím i psacím písmem správnou technikou a přiměřeným tempem
¦ Soustředěně naslouchá a srozumitelně, výstižně převypráví obsah čteného a slyšeného
¦ Vyjadřuje pocity z přečteného textu, klade otázky k textu, rozvíjí děj, uspořádá fragmenty textu
do logické nebo časové posloupnosti, vyhledá informace v textu
¦ Plynule, srozumitelně a výstižně vypravuje zážitky, smysluplně se řečí i písmem vyjádří na dané téma
¦ Píše psacími písmeny, dodržuje správné tvary a spojování písmen, dodržuje hygienická pravidla při psaní, píše úhledně a čitelně
¦ Zvládá opis, přepis, diktát – věcně správně, úhledně, čitelně
¦ Dramatizuje jednoduchou scénku – aktivně se účastní, spolupracuje se spolužáky
¦ Rozliší základní literární žánry (rozpočitadlo, říkanka, pohádka...)

Matematika
¦ Ovládá numeraci do 20 (spočítá, přiřadí, zobrazí, porovná, uspořádá, vytvoří soubor...)
¦ Sčítá a odčítá zpaměti do 20 (bez přechodu desítky)
¦ Rozezná, pojmenuje, vymodeluje základní geometrické útvary v rovině i v prostoru
¦ Správně zapíše čísla, matematické symboly a operace
¦ Orientuje se v prostoru (správně používá pojmy vlevo, vpravo, nad, před atd.)
¦ Reálnou úlohu vyjádří matematickou operací a správně vypočítá

Člověk ve světě
¦ Orientuje se ve škole a v jejím okolí, rozpozná nebezpečí
¦ Poznává a dodržuje pravidla slušného chování a hygienické návyky
¦ Pozoruje a popíše změny ve svém okolí
¦ Orientuje se v čase (dny v týdnu, režim dne, roční období, hodiny)
¦ Pracuje s drobným materiálem
¦ Pečuje o prostředí třídy

Společná kritéria hodnocení Čj, M, ČvS:
- ověřování znalostí písemnou a ústní formou, aktivní účast v hodinách, plnění individuálních i skupinových úkolů
- vedení sešitů, portfolia a pracovních sešitů
- aktivní přístup k plnění zadané práce
- příprava na hodinu (pomůcky), domácí příprava
- udržování pořádku na pracovním místě


Kritéria pro předmět hudební výchova – souhrnně pro 1. stupeň
- aktivní účast na společných činnostech, spolupráce, domácí příprava (připravenost na hodinu – učebnice, sešit, případně aktualita, projekt apod.)
- vedení sešitu (1 - 3 ročník)
- znalost hudebních pojmů, s nimiž se v hodině běžně pracuje
- realizace vybrané písně dle individuálních schopností a dovedností ve skupině spolužáků či jednotlivě (zpěvem, pohybem, doprovodným rytmem, přehráním melodie apod.)
- rozeznání vybraných hudebních nástrojů (dle vyobrazení či ze znějící hudby), roz-poznání skladeb vybraných hudebních skladatelů na základě poslechu
- tvorba a následná prezentace samostatného projektu, který je součástí (4. a 5. roč-ník), případně sdělení hudební aktuality (všechny ročníky)
- orientace v zápisu písně (na kolik dob se počítá, jaké je tempo písně, zda melodie stoupá či klesá, jaká je dynamika písně, na kterou dobu píseň začíná, zda se sloka opakuje - repetice apod.)
- napsání testu zaměřeného na probraná témata (4. a 5. ročník), součástí testu bývá zápis slyšeného rytmu, znalost vybraných hudebních pojmů a rozpoznání hudebních nástrojů, skladby a jejího autora na základě poslechu. Test se obvykle píše 2 - 4 x do roka
- veškeré výstupy z předmětu jsou hodnoceny známkou s váhou 1

Kritéria hodnocení TV
- Výborně – žák si plní své povinnosti, řídí se pokyny vyučujícího Tv, chápe smysl všech částí vyučovací hodiny (rozcvičení, nástup, …), pravidelně nosí cvičební úbor včetně vhodné obuvi, chová se jako sportovec (v zásadách fair play), snaží se o zlepšení vlastních výkonů. Respektuje své spolužáky i učitele a dodržuje zásady bezpečnosti.
- Chvalitebně – Žák si většinou plní své povinnosti, má někdy problém soustředit se pouze na sebe a pokyny vyučujícího, někdy se nechá rozptylovat při rozcvičení nebo ostatních činnostech, občas zapomene cvičební úbor a vhodnou obuv. Jeho výkony ho občas zajímají pouze v činnostech, které ho baví.
- Dobře – Sport není pro žáka to pravé. Často zapomíná cvičební úbor nebo vhodnou obuv. Zlepšení jeho vlastních výkonů ho příliš nezajímá. Nerozumí příliš smyslu rozcvičení ani ostatních činností při hodině. Jeho zájem o dění při vyučování i zlepšení vlastních výkonů není příliš velký.
- Dostatečně – Nejen, že žák často zapomíná cvičební úbor nebo vhodnou obuv, ale i jeho přístup k hodinám Tv není na požadované úrovni. Cvičí s velkou nechutí k veškerých pohybovým aktivitám a často pouze na příkaz učitele Tv. Neuznává ani nutnost respektovat pravidla sportovního a slušného jednání.

Výtvarná výchova
- aktivní účast v hodinách, plnění individuálních i skupinových úkolů, aktivní přístup k plnění zadané práce, příprava na hodinu (pomůcky)
- udržování pořádku na pracovním místě

 

8.10. 

Dnes jsme naučili psát číslo 2 a odčítat pomocí prstů. V českém jazyce jsme hledali již probrané slabiky v textu básničky a psali na tabulku první slabiky slov. Všichni se moc snažili. Ve výtvarné výchově jsme "zavařovali ovoce". Na tělocvik jsme vyběhli na zahradu.

Domácí úkol:

Matematika - Matýsek - str.28/cv.5  a str.29/cv.4

Čtení - Agáta - str.29/3, 4

 

 

7.10.

Domácí úkol:

Český jazyk - Agáta - str.28/4

Čtení - malá Agáta - str.13

 

6.10.

Dnes jsme pilně pracovali, naučili jsme se písmenko S a číslo 4. Venku si děti stavěly domečky a závodily v běhu do kopce.

 

Domácí úkol:

Matematika - malý Matýsek - str. 9/cv.3-6

Čtení - malá Agáta - str.12

 

 

5.10.

Dnes jsme opět hodně četli, počítali, naučili jsme se nakupovat a probrali jsme podzimní práce na zahradě.  

A kam jsme došli v pracovních sešitech?

Agáta -  str. 25

Matýsek - str.23

malý Matýsek - str.8/1

Oskar - str.12

 

Domácí úkol:

Čtení - malá Agáta - str.11

Český jazyk - uvolňovací cviky - str.12 a 13

Prosím, aby si děti zítra přinesly 10x minci 1,- a 5x minci 2,-, budeme si hrát na obchod.

 

 

 

2.10.

Dnes jsme hlavně četli, ale vyzkoušeli jsme si i opis slov, všem se to moc povedlo. Při hodině tělocviku jsme byli venku na hřišti, děti se vyběhaly a zacvičily na různých cvičebních nářadích. Všichni si založili sdělníčky a vlepili si tam přihlašovací údaje rodičů pro přístup k webu. 

Kam jsme došli v pracovních sešitech:

Agáta - str.23, 24

Oskar - 11

 

Domácí úkol:

Čtení (malá Agáta) - str.9,10

Pozorování počasí o víkendu

 

1.10.

Dnes jsme v českém jazyce procvičovali čtení slabik ME, MÉ, LE, LÉ. V Agátě jsme došli na str. 23/1,2.

V matematice jsme se učili psát číslo 1 a procvičili matematickou operaci sčítání (+), v Matýskovi jsme došli na str.22.

Zítra budeme hlavně procvičovat. Prosím, abyste s dětmi nedělali nic dopředu. 

Ve výtvarné výchově jsme vyráběli erby a na tělocvik jsme vyrazili na venkovní hřiště.

 

Domácí úkol:

Matýsek - str.22/2

Psaní číslic (opačná strana sešitu Uvolňovací cviky) - str.1

Čtení (malá Agáta) - str.7/2,3,4

                                str.8


Pro ty, co ještě zůstávají doma - práce na pátek 2.10.

Agáta - str.23/3,4

            str.24

malý Matýsek - str.7/1,2

Oskar - str.11

 

 

30.9.

Dnes jsme probrali:

Agáta - str.20,21

Oskar - str. 10

Matýsek - str.20

 

Domácí úkol:

Agáta - str.22/cv.4

Čtení (malá Agáta) - str.6/cv.1,2,3

                                str.7/cv.1

 

Pro ty, co ještě zůstávají doma - práce na čtvrtek 1.10.

Agáta  - str.22/1,2,3,4

             str.23/1,2

Čtení (malá Agáta) - str.6/1, 2, 3

                               str.7/1

Uvolňovací cviky - str.11

Matýsek - str.21, 22

 

29.9. 

Dnes jsme procvičili čtení slabik MA, LA, MÁ, LÁ a čtení jednoduchých vět. V Agátě jsme došli na str.19.

V matematice jsme zopakovali porovnávání čísel 1,2,3. V Matýskovi jsme došli na str.19, v malém Matýskovi na str. 6.

Domácí úkol:

Matematika - malý Matýsek str.6/cv.4

Čtení - malá Agáta str.5/cv.1,2,3,4

 

Pro ty, co ještě zůstávají doma - práce na středu 30.9.

Matýsek -  str.20

malý Matýsek - str.7/cv.4,5

Agáta - str.20,21

Oskar (prvouka) - str.10

 

 

24.9.

Dnes nás bylo sedm. Procvičili jsme čtení a psaní slabik LA, LÁ. Porovnávali jsme čísla v oboru 1-3. Kreslili jsme venku stromy, běhali na dráze a skákali do písku.

Prosím, aby děti měly na tělocvik tepláky a mikinu a do školy chodily v pevných botách a v nějaké tenčí bundě (větrovce), budeme chodit ven (kromě deštivého počasí) nejen na tělocvik.

Domácí úkol:

Český jazyk

Agáta - str.17/cv.2 - psaní, str.17/cv.3, 4 - čtení

uvolňovací cviky - str.9

 

Procvičování na prodloužený víkend (pro všechny děti):

malá Agáta (zdokonalujeme čtení) - str.3/cv.2,3,4

                                                       str.4/cv.1,2,3

Komu bude dělat problém číst celé slabiky, může číst po písmenkách a pak postupně spojovat. 

Pozor !!!  Dětem se plete písmenko M a L. Čtěte s ukazováním prstem společně s dětmi, pomalu, nespěchejte, děti si často písmenka domýšlejí.

Přeji všem klidný prodloužený víkend. Uvidíme se v úterý.

 

23.9.

Dnes bylo ve škole šest dětí. Procvičili jsme vámi probrané učivo, bylo vidět, že jste byli pracovití. 

Domácí úkol:

Český jazyk

Zdokonalujeme čtení (malá Agáta) - str. 3/cv.1

 

Pro ty, co ještě zůstávají doma:

Český jazyk (čtvrtek 24.9)

opakujte čtení slabik MA, MÁ, LA, LÁ v "malé Agátě" str. 2, 3

"velká Agáta" (Živá abeceda) - str. 17/cv.4

Matematika (čtvrtek 24.9.)

Matýsek - str.18, 19

 

 

22.9.

Negativně testované děti se mohou vracet do školy (viz. web školy - aktuality)

Zkontrolujte si, zda máte přihlášené obědy!

 

Úkoly pro ty, co ještě zůstávají doma:

Český jazyk (středa 23.9.)

Agáta - str.16,17

 

Matematika (středa 23.9.)

Matýsek - str. 16,17

 

Prvouka (středa 23.9.)

Oskar - str.7

 

Hudební výchova (středa 23.9.)

"Pod naším okýnkem" - zazpívejte si, namalujte obrázek, vyfoťte a pošlete mi na e-mail, WA

 

 

21.9.

Dobré dopoledne,

posílám Vám úkoly na další den (úterý 22.9.). Doufám, že vám zadaná pondělní práce nedělala větší problémy, pokud ano, zavolejte mi.

Český jazyk (úterý 22.9.)

Živá abeceda - str.14 a 15 ...... postup u jednotlivých cvičení máte popsán dole na stránce, děti by si měly umět přečíst jednotlivá zadání u každého úkolu v malém zeleném lístečku.

 !!!! Hlásku "L" nevyslovujeme jako /el/ ale /l/  !!!!

Uvolňovací cviky - str.8

Matematika (úterý 22.9.)

Matýskova matemetika - str.15 ......  postup u jednotlivých cvičení je dole na stránce, děti by si měly přečíst jednotlivá zadání u každého úkolu v malém zeleném pergamenu (rámečku).

Procvičujeme s Matýskem - str.5/cv.5 

 

20.9.

Dobrý večer,

doufám, že jste si užili klidný víkend a jste všichni zdraví. I když zůstáváme doma, musíme pokročit v učení. Vím, že to pro Vás nebude jednoduché, úkolů nebudu zadávat moc. Vše pak ve škole společně důkladně procvičíme. Pokud budou děti unavené, rozdělte si práci na kratší časové úseky, dělejte přestávky, používejte názorné příklady. Pokud si nebudete vědět rady, volejte.

Čeká nás zřejmě online výuka, tak se těším, že vás všechny uvidím.

Matematika (pondělí 21.9.)

Matýskova matematika - str.14 (celá) .... znaménko =

Zopakujte i znaménka < a > (děti mají v penále), můžete použít názorné příklady (ovoce, pastelky, autíčka, panenky...),. příklady můžete skládat na stůl, na zem...., vyfoťte.

Český jazyk (pondělí 21.9.)

Živá abeceda - str.13 (celá) 

Pokud dětem nepůjde čtení celých slabik MA, MÁ dohromady, můžou číst postupně po písmenkách a pak spojit do slabiky ( M   A  ....  MA), procvičit můžete na str.12.

cv. 1 - čtení vět - čteme i obrázek, který je součástí věty, dodržujeme mezery mezi slovy

.   MA ...chvíli počkám ... ... (obrázek knížky) knihu

Nezapomeňte děti upozornit na znaménko za větou (tady tečku), které ale nečteme nahlas.

cv. 2 - vyprávějte pohádky , můžete i přečíst. Děti by tyto pohádky měly umět krátce převyprávět.

cv. 3 - děti už umí, zakřížkují správnou odpověď 

Nezapomeňte, aby děti četly zadání u jednotlivých čísel cvičení (kartičky v malém zeleném lístečku) - už by měly umět.

Prvouka (pondělí 21.9.)

Vyprávějte si o škole, o třídě o kamarádech (děti už by měly znát jména spolužáků)

 Středeční výtvarná výchova - děti si podle šablony obkreslily jablíčko, vystříhly a pomocí vytraných kousků papíru "vybarvily". Všichni pracovali samostatně a práce se jim moc povedla.

 

 

17.9.2020 - sdělení ředitele školy

Vážení rodiče, Vaše třída je v karanténě s okamžitou platností. V ohrožení nákazy jsou děti, nikoliv rodiče a rodinní příslušníci. V dohledné době Vás bude kontaktovat hygienická stanice (daniela.sebestova@hygpraha.cz) prostřednictvím emailu. Tam budete mít informace k dalšímu postupu. Vaše dítě čeká povinné testování na COVID 19, zajistěte si žádanku ve spolupráci s praktikem dítěte, kontaktujte odběrové místo a objednejte dítě na test. Testování může proběhnout nejdřve 20. 9. 2020. Po testování Vám přijde SMS zpráva s výsledkem testu, zpravidla do 1 - 2 dnů. V případě, že je dítě negativní, může dorazit opět do školy.

V případě potřeby mne neváhejte kontaktovat.

S přáním pevného zdraví

Mgr. Jaroslav Kulik, ředitel školy

17.9.

Dnes jsme probrali:

Český jazyk - živá abeceda - str.12

Matematika - Matýskova matematika - str.12/cv.4, str.13/cv.1,3,4, zopakovali jsme čtení úlohy str.12/cv.2

Domácí úkol:

čtení- živá abeceda - str.12/cv.3,4 (pozor v zadání na směr šipek, které určují čtení v řádku nebo sloupci)

matematika - Matýskova matematika - str. 13/cv.2

+ kontrola penálů (prosím podepsat lepidla)

 

16.9.

Dnes jsme procvičovali hlavně čtení, zápis počtu věcí pomocí plných a prázdných koleček. Seznámili jsme se znaménkem "větší, menší". Modelovali jsme ovoce, zpívali "Měla babka čtyři jabka" a tancovali mazurku.

A co jsme probrali?

český jazyk - živá abeceda - str.11

                    zdokonalujeme čtení- str.1/4

matematika - Matýskova matematika - str.12/cv.1,2,3

prvouka - str.5/cv.3

 

Domácí úkol:

čtení - živá abeceda - str.11/cv.3,4

           matýskova matematika - str.12/cv.2

český jazyk - uvolňovací cviky - str.7

Prosím podepisovat úkoly ze čtení.

 

 

15.9.

Dnes jsme probrali:

živá abeceda - str. 10......čtení a psaní slabik MA, MÁ

matematika - str.10, 11 ........číslo 2 .....zítra budeme ještě opakovat

Domácí úkol:

čtení - živá abeceda str.10, cv.3

matematika - procvičujeme s Matýskem str.5, cv.1,2

Nezapomeňte na kontrolu penálů.

 

 

 

14.9.

Dnes jsme se v českém jazyce naučili písmenko M (Živá abeceda str.8,9), v matematice číslo 1 (Matýskova matematika str.8,9) a v prvouce jsme si povídali o chování o přestávce a zdravých svačinkách (Oskarova prvouka str.5, cv.1,2). 

Domácí úkol: živá abeceda str.9, cv.3 + kontrola penálů

 

11.9.

Dnešní dopoledne jsme věnovali procvičování, trochu jsme četli, psali, počítali, modelovali, cvičili i povídali. 

V "Oskarově prvouce" jsme skončili na str. 4, v "Agátině živé abecedě" na str.7, uvolňovací cviky -str.6, v "Matýskově matematice" na str.7, v "procvičujeme s Matýskem" na str.3.

Domácí úkol děti nedostaly, pouze si mají zkontrolovat věci v aktovce a v penálu, aby měly vše v pořádku na příští týden.

Přeji všem slunečný víkend.

Alice

 

10.9.

Domácí úkol: "Procvičujeme s Matýskem" - str.3, cv.2

 

9.9.

Dobrý večer,

ráda bych Vám poděkovala za účast na dnešní třídní schůzce. Těším se na, doufám, dlouhou spolupráci s Vámi i Vašimi dětmi, všechny jsou skvělé. 

 

Domácí úkol .....Á v "Agátině" živé abecedě 

 

8.9.

Dobré odpoledne,

Dnes nás Agáta seznámila s prvním písmenkem - A. Děti pracovaly v pracovním sešitě, hledaly ve třídě věci, které začínají na hlásku A, naučily se psát velké tiskací písmenko A a číst písmenko A jako spojku mezi obrázky. Zkuste doma ještě procvičit.

V matematice s Matýskem se děti naučily zaznamenat počet předmětů na obrázku, doplnit řadu podle vzoru a zopakovaly si základní geometrické tvary (měly by znát ze školky). 

Domácí úkol je v matematice str.5, cv.3.

Připomínám zítřejší třídní schůzku.

 

Alice

 

7.9.

Dobrý večer,

dnes jsme se v hodině českého jazyka s Agátou naučili číst obrázky v řádku a ve sloupci. V pracovním sešitě Uvolňovací cviky jsme hledali s Agátou houby v lese, děti dostaly domácí úkol na straně 5 (měly si ho samy vyznačit). Zítra už nás čeká první písmenko.

V matematice jsme se seznámili se skřítkem Matýskem a naučili se počítat obrázky v řadě a ve sloupci a křížkem zaškrtávat správné odpovědi. Děti byly moc šikovné.

Ve středu 9.9.2020 v 16:00 hodin Vás zveme na třídní schůzku (úpolový sál - stejné místo jako první školní den, zadní vchod). Budeme vybírat třídní fond a příspěvek na kopírování. Těšíme se na Vás.

Alice

 

 

5.9.

Dobrý večer,

v pátek jsme částečně třídili pomůcky (děti stále ještě všechny nemají!), přesto jsme se stihli už i učit.

Děti měly dělenou hodinu tělocviku, část měla karate a část běžný tělocvik. Děti nemají dostatečné oblečení na tělesnou výchovu, je potřeba, aby měly tepláky, mikinu, tričko, boty (pevné šněrovací nebo na suchý zip, dají se sehnet i plátěnky) do tělocvičny a na ven

Při hodině českého jazyka jsme se seznámili s housenkou Agátou, která nás bude provázet výukou čtení a psaní. Děti se začaly učit básničku na 1. stránce "Živé abecedy", prosím, přečtěte si ji s nimi. V pracovním sešitě "Uvolňovací cviky" jsme zvládli také stránku 1.

Pracovní sešity bude potřeba nosit každý den VŠECHNY !!!! domů a do školy, aby při případné nepřítomnosti ve škole mohly děti pracovat doma. 

Na webových stránkách školy (aktuality) je vyvěšen "Harmonogram obědů", děti nebudou každý den chodit na obědy hned po vyučování. Je potřeba s tím počítat při vyzvedávání dětí po obědě. Na obědy nemohou prvňáci chodit sami, budou všichni chodit s družinou (2.oddělení - paní vychovatelka Šárka Houžvičková), proto je potřeba, aby všechny děti měly vyplněný zápisní lístek do družiny.

Ve středu 9.9. budeme mít třídní schůzku od 16:00 hodin v úpolovém sále (stejná učebna jako 1.9.), zadní vchod.

Přeji hezký víkend.

Alice

 

 

 2.9.2020

Dobrý večer,

máme za sebou první den ve třídě. Děti byly moc šikovné, v ranním shonu zvládly převlékání v šatně a přechod do třídy. Ve třídě si každý našel svoje místečko a malé překvapení. 

Zahráli jsme si seznamovací hru, děti si vystříhly a podepsaly jmenovku na stůl a hledaly své jméno na tabuli. Prosím o doplnění penálů o nůžky, lepidlo a ořezávátko odpovídající tužkám a pastelkám v penálu.

Prosím o donesení všech pomůcek do konce týdne, budeme je společně ukládat. Od pátku 4.9. se již budeme učit podle rozvrhu (děti budou mít tělocvik, je tedy potřeba, aby měly cvičební úbor) a pozdější rozklízení pomůcek by nás zdržovalo.

Děti dnes dostali pracovní sešity, prosím o jejich obalení a nošení každý den v aktovce.

 

Jídelna

Oběd jsme zvládli bez problémů, děti si odnesly skoro samy tác ke stolu a naobědvaly se.

Družina

Děti jsou zapsány do 2.oddělení, budou mít paní vychovatelku Šárku Houžvičkovou. Družina má své webové stránky, kde najdete potřebné informace. Prosím, sledujte denně. Dále prosím o donesení zápisních lístků (kdo tak ještě neučinil). Bez zápisního lístku paní vychovatelka děti nepřebere a dítě musí odejít po obědě domů. Děti nemohou zůstávat po vyučování ve třídě !!! - dnešní jediný problém. Nemáme ještě všechny kontaktní informace a nevěděly jsme s paní asistentkou, komu dítě předat. Starší sourozenci nemohou vyzvedávat děti ve třídě, kvůli omezenému pohybu po škole.

Na závěr poprosím o každodenní (každovečerní) sledování webové stránky třídy. Až budu mít kompletní e-mailové adresy, budu posílat iformace také e-mailem.  

Hezký večer.

Alice

 

 

 

 

 

1.9. 2020

Bảng câu hỏi cho phụ huynh của bé
Dejte si čas na zamyšlení a dotazník vyplňte v klidu doma ☺
Phụ huynh có thể khai ở nhà :)
Informace, které nám poskytnete, jsou pro třídní učitelku a poslouží lepšímu porozumění a poznání Vašeho dítěte. Veškeré informace jsou dobrovolné a zůstanou přísně důvěrné!
Thông tin được viết vào bảng câu hỏi này là dành cho cô chủ nhiệm, để cô với bé dễ hiểu nhau.
Nếu phụ huynh không muốn trả lời câu hỏi nào, thì không cần khai. Toàn bộ câu hỏi là tự nguyện. Thông tin được bảo mật!

Jméno a příjmení dítěte …………………………………………………………………………………….
1. Jak doma Vaše dítě oslovujete? Je nějaké oslovení Vašemu dítěti nepříjemné?
Phụ huynh gọi bé bằng tên gì? Có tên nào mà bé không muốn mọi người gọi bằng không?


2. Jaké má Vaše dítě pocity ohledně nástupu do školy?/ Từ ngày đầu tiên bé cảm thấy thế nào?


3. Navštěvovalo Vaše dítě nějaká předchozí zařízení (mateřská škola, jesle, chůva…)? Jak dlouho?/ Bé đã được đi học ở chỗ nào chưa (mẫu giáo, bà tây)?


4. Jaká je podle Vás charakteristika Vašeho dítěte (samostatné, potřebuje podporu dospělého, hovorné, družné, nesmělé, uzavřené, samostatné, fixace na matku…..)?/ Phụ huynh cảm thấy bé có cần nhiều sự giúp không?

 


5. Zapojuje se do her s dětmi ve Vašem okolí?/ Bé có chơi cùng với các bạn không?


6. Je Vaše dítě pravák či levák? /Bé dùng tay phải hai trái?

7. Má sourozence? Jak spolu vycházejí?/ Bé có ảnh chị em không? Anh chị em có chơi với nhau không?


8. Které osoby jsou pro Vaše dítě blízké či důležité?/ Bé gần nhất với ai từ gia đình?

 

9. Co je podle Vás předností Vašeho dítěte?/ Phụ huynh thấy bé giỏi về những gì?


10. V čem Vám Vaše dítě dělá největší radost?/ Khi nào bé làm phụ huynh vui lòng nhất?

 

11. Napište prosím jakákoliv další sdělení, která považujete za důležitá (rodinná situace, zdravotní stav, Vaše obavy či přání týkající se přípravné třídy, informace, které mohou ovlivnit chování vašeho dítěte…)/ phụ huynh có muốn thêm thông tin gì nữa không?

 

 


Děkujeme Vám za Vaše zamyšlení a odpovědi. Informace, které jste poskytli, budou sloužit ke zkvalitnění péče o Vaše dítě.
Trân trọng cảm ơn. Tất cả thông tin Quý vị đã khai sẽ được dùng để cô với bé hờp tác với nhau tốt hơn.
Pro děti s odlišným mateřským jazykem:
Dành cho bé với tiếng mẹ đẻ khác:
12. Jaké má Vaše dítě předchozí zkušenosti s českým jazykem? / Bé đã được học tiếng Séc ở đâu chưa?

 

13. Jak dobře rozumí a mluví?/ Bé có biết nói hoặc có hiểu tiếng Séc không?
Rozumí/hiểu
ZCELA - SPÍŠE DOBŘE - SPÍŠE HŮŘE - NEROZUMÍ
toàn bộ - cũng hiểu - không hiểu nhiều - không hiểu

Mluví /nói
PLYNNĚ - S OBČASNÝMI OBTÍŽEMI - S VÝRAZNÝMI OBTÍŽEMI – NEMLUVÍ
được- ít khi bị sai - nhiều khi bị sai–không nói được

 

30.8. 2020

 

 JDEME DO ŠKOLY!

 

Vážení rodiče, milé děti,

vítám Vás na stránkách 1.C

Vzhledem ke změněné situaci panující ohledně koronaviru došlo v zahájení školního roku 2020/2021 ke změnám. Věnujte, prosím, pozornost následujícím sdělením a aktualitám na webových stránkách školy.

Sejdeme se v úterý 1.září v 8 hodin před školou. Společně strávíme jednu vyučovací hodinu venku nebo v tělocvičně (podle počasí). Potom půjdou děti s rodiči domů nebo do družiny. Oběd mají 1.září všichni strávníci odhlášený - pokud budete chtít jít na oběd, je třeba ho PŘIHLÁSIT. 

Budu rozdávat formuláře, které je potřeba vyplnit a odevzdat co nejdříve. Pokud máte již od lékaře potvrzenou Zdravotní způsobilost nebo kopii kartičky zdravotní pojišťovny, můžete je přinést již 1. školní den. 

Vezměte si s sebou, prosím, roušky.

Od 2.9. budeme s dětmi ve třídě už čtyři vyučovací hodiny do 11:40. Děti si mohou nosit věci na tělocvik, kufřík s pomůckami, náhradní oblečení v pytli do šatny. 

Děti by měly mít v aktovce v sáčku ROUŠKU.

Seznam pomůcek do 1.třídy
(vše prosím PODEPSAT)
 Školní batoh, aktovka
 Přezůvky (NE pantofle)
Do PENÁLU:
 3 tužky č.2 (trojhranné, např. STABILO Trio thick)
 sada pastelek (trojhranné)
 guma
 nůžky (špičaté, kvalitní – POZOR na správné nůžky pro leváky)
 krátké pravítko
KUFŘÍK s věcmi na výtvarnou výchovu:
 vodové barvy
 temperové barvy
 paleta (plastová)
 kelímek na vodu
 sada štětců (kulaté+ploché – různé velikosti)
 plasticolor
 černý lihový fix s tenčím hrotem (centropen permanent 2846 M)
 podložka na stůl
 modelína
 2 tyčinková lepidla (střední velikost)
 hadřík+houbička na nádobí
 desky formátu A3 na ukládání výkresů
 sešit č.523 (sdělníček – nadepsané jméno, příjmení, třída)
 papírový pořadač
 stírací tabulka formátu A4+fix+hadřík (vše vložit do desek s patentem)
 měkké desky s patentem (do aktovky na ukládání sešitů, pracovních listů a pod.)
Věci na tělesnou výchovu uložené v látkovém pytli:
 tričko
 legíny/tepláky
 mikina
 sportovní obuv do tělocvičny (světlá podrážka, NE cvičky)
Náhradní oblečení (tričko, legíny, tepláky, spodní prádlo, ponožky) uložené v látkové tašce nebo
pytli
1 balení papírových utěrek
1 balení papírových kapesníků

 

!!! Plánované setkání u táboráku 3.9. se z hygienických důvodů RUŠÍ !!! 

 

Vyučování a prázdniny:
• Školní rok 2020/2021 začíná v úterý 1. září 2020.
• Podzimní prázdniny připadnou na čtvrtek 29. října a pátek 30. října 2020.
• V pondělí 16. listopadu 2020 je vyhlášeno ředitelské volno.
• Vánoční prázdniny budou zahájeny ve středu 23. prosince 2020 a skončí v neděli 3. ledna 2021. Vyučování začne v pondělí 4. ledna 2021.
• Období I. pololetí školního roku 2020/2021 bude ukončeno ve čtvrtek 28. ledna 2021.
• Pololetní prázdniny připadnou na pátek 29. ledna 2021.
• Jarní prázdniny trvají (Praha 1-5) od 22. února do 28. února 2021.
• Velikonoční prázdniny připadnou na čtvrtek 1. dubna 2021, pátek 2. dubna 2021 je tzv. ostatním svátkem.
• Období školního vyučování ve II. pololetí 2019/2020 bude ukončeno v pátek 25. června 2021. Na dny 28. června až 30. června 2021 je vyhlášeno ředitelské volno.
• Hlavní prázdniny budou trvat od čtvrtka 1. července 2021 do úterý 31. srpna 2021.
• Období školního vyučování ve školním roce 2021/2022 začne ve středu 1. září 2021.

 

Moc se na Vás a Vaše děti těším.

Alice Selucká

 Hra na školu 1.července

 

 

 

  

rozvrh
hodin
týdenní
plán
suplování ELEKTRONICKÁ
ŽÁKOVSKÁ KNÍŽKA
jídelní
lístek

Základní škola Meteorologická
Meteorologická 181
142 00 Praha 4 – Libuš

tel.: 242 446 611

 
childrens ZŠ Meteorologická - úvodní strana