3.B

Ahoj třeťáci,

zdravím vás do domácí školy. V průběhu týdne jste mě potěšili pěknými pracemi o vašich mazlíčcích. Mám doma díky vám velkou skupinu zvířátek ( zvířecí třídu - aspoň  mi není smutno )a dělají mi radost. Také jsem si početla ve výukových plakátech o vesmíru. Všichni jste pracovali s péčí, zodpovědně, snažili jste se odvést nejlepší práci.

SKUPINA I - Ruda, Radek, Petr, Marcel, Jakub, Lukáš, Johanka, Emma, Deniska, Anna, Alžběta, Adélka H., Zuzanka

SKUPINA II - Sara, Tobík, Honzík Le, Lucka, Linda, Kristýnka, Kačka, Honzík Průša, Honzík Prášil, Alice, Adélka K., Helenka, Monika, Anna Vu

!!! V pondělí 6. 4. ( ČJ ) a ve středu 8. 4. ( M ) online výuka : SKUPINA I od 10 hodin, SKUPINA II od 10. 45 hodin, více na chatu skupin ( viz  Učení na dálku - SKUPINA I a Učení na dálku - SKUPINA II )

Učivo pro následující týden ( 6. 4. - 8. 4. ) bude uveřejněno zde

Učivo pro následující týden ( 30. 3. - 3. 4. ) bude uveřejněno zde

Učivo pro následující týden (23. 3. - 27. 3.) bude uveřejněno zde

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ANGLIČTINA "MALÍKOVCI"

online Aj - 14.4. úterý, 17.4. pátek / pro zájemce / od 9:00

drive.google.com/open

drive.google.com/open

 drive.google.com/open

drive.google.com/open

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Učivo angličtina "leovci"

Přeji hezký 3. týden výuky v nouzovém stavu a doufám, že máte co nejméně obtíží při domácím vzděláváním.

zadání na Google classroom (virtuální učebna) a pro jistotu i na tento odkaz:

docs.google.com/document/d/19-idfbcfpfo6rh6Q5E0mtzOU2Za99QY42I7NL4qgaLw/edit

Do vitruální učebny se dostanete pomocí tohoto návodu: 

drive.google.com/open

Dále nabízím online konzultace STŘEDA, PÁTEK 16:00-17:00 nebo kdykoliv po individuální domluvě, kdybyste chtěli s čímkoli poradit nebo se zeptat. O konzultace pište prosím na nhat.le@zsmeteo.cz

V poslední řadě posílám odkaz na uč. pro děti, které si nechaly materiály ve škole

str. 42-53

https://drive.google.com/open?id=1Kt_lmIZ3y8oYhyZI7vnRR3LNt1HuOYTq

Děkuji za spolupráci a přeji hodně zdaru

Nhat Le

______________________________________________________________________________________ 

Ahoj školácí a školačky ze 3.B,

prohlédněte si ,,třídu,, mazlíčků a pojďme spolu na výlet  do  vesmíru a do světa pokusů

Mazlíček Emma, Křeček Adélka, Honzík Prášil

 

Ahoj,

posílám další inspiraci, tentokrát od Adélky H.

Hezký podvečer, třeťáci,

komunikace začala fungovat. Dnes jsem dostala první vypracovaný úkol z českého jazyka. Sami můžete posoudit, jak se Alžběta se zadáním vypořádala. Možná vás to inspiruje...Těším se na další ,, mazlíčky,, ! Soňa Štefanová

 

Ahoj třeťáci,
zdravím vás a doufám, že vše zvládáte s lehkostí a máte se dobře. Kdybyste potřebovali s něčím poradit, něco vysvětlit, můžete mě kontaktovat po e-mailu sona.stefanova@zsmeteo.cz. Budu ráda i za zprávu, jak se vám daří, co děláte, jak se vám líbí v domácí škole.
Také jsem vás chtěla informovat, že úkoly, které budou označeny :), mi pošlete prostřednictvím e-mailu. V tomto úkolu vám určitě vypomůžou rodiče a možná někdo z vás to zvládne sám.
Mohli bychom si tuto komunikaci vyzkoušet už v tomto týdnu. Kdo z vás bude mít hotový úkol z českého jazyka :)obrázek se zvířátkem a slovními druhy 1-5, :)vesmír a :)list se zápisem pokusu, můžete zkusit poslat. Těším se na vaše práce !
Rodičům děkuji za spolupráci !
Zdraví vás Soňa Štefanová

 

Ahoj třeťáci,

zdravím vás v novém týdnu (16.-20. 3.). Předpokládám, že jste nezaháleli a úkoly, které jsme si zadali v úterý 10. března, už máte splněny. Tento týden si nejprve ověříte, zda slovní druhy ( 1 - 5 )dokážete používat. Pak se zaměříme na příslovce, předložky. V matematice vám při učení pomůže Matýsek a jeho video ( Matýskova-matematika ), nezapomeneme ani na geometrii. V ČvS využijete zajímavosti o Vesmíru, které jste si načetli, podíváte se na video s Paxim, poté začnete tvořit.

 

ČJ - 1. Nakresli obrázek ( můžeš i vystřihnout a nalepit ) domácího mazlíčka nebo tvého oblíbeného zvířátka na papír formátu A4 ( velikost PS ). Napiš kolem něj různá přídavná jména ( aspoň 5 ), která se k němu vztahují. Odpovídají na otázky: Jaký ? Který ? Čí ?( Např. liška: chytrá, zrzavá ...). Nad obrázek k hornímu okraji napiš podstatná jména (5 ), která označují názvy věcí nebo osob, která jsou pro tvé zvířátko důležitá, potřebná. Už víš, že slova TEN, TO, TA jsou ukazovací zájmena. Nejprve si ukaž  na těchto pět podstatných jmen u horního okraje a poté k nim zájmena napiš a zeleně je podtrhni. Na závěr úkolu si narýsuj k dolnímu okraji 5 linek ve vzdálenosti  tak, abys do nich mohl psát ( představ si linky v sešitě ). Napiš 5 vět o tom, co tvé zvířátko dělá. Vlnovkou podtrhni slovesa. Tento úkol bude  zkontrolován a ohodnocen po návratu do školy. 

2. Příslovce - uč. 63, PS 10/ 1, 2, 3; Předložky uč. 64, PS 10/ 2; Ze cvičení 1 z PS na s. 10 si vyber 5 předložek a napiš s nimi věty do malého ŠS. Předložky zakroužkuj hnědou pastelkou. 

 

Pro rodiče

Lze stáhnout ucebnice-online.cz a zaregistrovat se jako student, využití je bezplatné; Pokud Vám z důvodu přetížení serveru učebnice online nefungují nebo reagují pomalu, můžete prosím vyzkoušet Media Creator, do kterého lze jednotlivé MIUč+ stáhnout a následně je používat i bez připojení k internetu. Poskytnutí MIUč+ žákům zdarma se vztahuje i na tento program. V programu Media Creator se můžete přihlásit pod stejnými přihlašovacími údaji, jako na učebnicích online.

M  - 1. Aritmetika - výukové video Matýskova-mtematika  uč. 61 / 1, 2, 3 ; PS 45/ 1, 2, 4, 5 nebo 6  ( cvičení je možné napůlit pro ty, kteří pracují pomalejším tempem );

výukové video  Matýskova-matematika  uč. 56/ Jednotky hmotnosti  ; PS 41/ 4, 5, 6 

M/G - výukové video Matýskova-matematika uč. 22, PS 14/ 1; uč.23, PS 14/ 2

 

ČvS - vypravíme se do vesmíru;  zhlédni výukové video  Sluneční soustava, čerpej i  z učebnice ze s. 31 - 35 ( ucebnice-online.cz ) najdeš zde dostatek informací i videí; nezapomeň na zajímavosti, které sis vyhledal sám; až budeš mít nastudováno, vyber si jeden vesmírný objekt ( těleso ) a vytvoř výukový plakát formátu A4 nebo A3 ( velikost dvou PS vedle sebe ). 

Hra na detektiva a pokus

V PS na s. 41 si zahraj na detektiva ( žlutý rámeček ). Dole na stránce najdeš tři pokusy. Přečti si je a vyber jeden z nich, který doma provedeš. Pokus nezapomeň zaznamenat na papír A4 ( velikost PS ).

Pokus: Je světlo pro rostlinu životně důležité ? Je teplo pro rostlinu životně důležité ? Je voda pro rostlinu životně důležitá ?

Pomůcky:

Popis pokusu:

Co jsem pokusem zjistil/a:

Pokus zakresli: 

Čtení/ Psaní

Kniha, kterou čtu - převyprávěj někomu z rodiny, co jsi přečetl/a

Písanka - další dvě stránky ( žáci se SPU si úkoly napůlí )

 

 

Nabízím odkazy k online vzdělávání ( procvičování ).
Včelka pro všechny na 6 týdnů zdarma!
Všem rodičům nyní plošně nabízíme použití aplikace Včelka a to na 6 týdnů zcela zdarma.
1. Zadejte na počítači internetovou adresu www.vcelka.cz
2. Vpravo nahoře klikněte na červené tlačítko Vstup do aplikace
3. Zadejte postupně Váš email, heslo a další údaje potřebné pro registraci
4. Po dokončení registrace klikněte na tlačítko Přidejte prvního čtenáře
5. Postupujte dle instrukcí dokud neuvidíte seznam cvičení nově vytvořeného čtenáře
6. Klikněte na zelené tlačítko Použít promo kód
7. Vepište promo kód UCIMESEDOMA a klikněte na tlačítko Použít
8. Nyní můžete Včelku zdarma využívat po dobu 6 týdnů!
* V případě, že již registraci ve Včelce máte, první čtyři kroky přeskočte a začněte krokem 5.

Zpřístupněné testy od Scio - zdarma. ❗️Rodiče najdou testy zde

https://www.scio.cz/procvicovaci-testy

https://www.fraus.cz/cs/ucenidoma

 

 

Čím budu …
V hodinách ČvS jsme si povídali o povolání rodičů, mluvili jsme o svých zálibách. Přemýšleli jsme, jaký je rozdíl mezi povoláním a zálibou. Nakonec jsme si položili otázku: ,, Čím bych jednou chtěl/a být ? „
Chci být herečkou
Líbí se mi ta představa, všichni mi říkají, že bych měla být herečkou. Ráda napodobuji videa na TIK TOKU. Pořád se budu učit text, ale patří k té práci i kostýmy, líčení, legrace a potlesk. Anna S.
Proč chci být pilotem
Vybral jsem si tuto práci, protože mám rád letadla a chtěl bych na letectví změnit spoustu věcí, kupříkladu to, aby letadla neznečišťovala naši atmosféru. Také chci zabránit leteckým nehodám, bohužel nikdo není neomylný. A roboty také vynalezl člověk. Takže podle mě se nehodám zabránit nedá. Přesto je létání nejbezpečnější způsob dopravy. Myslím si, že vím o letadlech úplně všechno. :)Nejhorší havárie se stala na Kanárských ostrovech. Zahynulo 538 lidí. Marcel B.
Proč chci být zpěvačkou
Zpěvačkou chci být, protože ráda zpívám a vymýšlím písně. Byla bych ráda, aby mě znalo spoustu lidí a měli mě rádi. Moc ráda bych se učila nové písně. Linda H.
Chci se stát astronautem
Chci se stát astronautem, protože to je krása každou vteřinu. Ale také nemusí. Může se stát například poplach. Pozor, pozor, zachovejte klid ! Může unikat kyslík, palivo nebo může začít hořet a nejhorší je náraz ! Naštěstí je to malá pravděpodobnost. Chtěl bych letět na Mars raketou. Jsou tam daleko větší hory.Tobiáš P.
Chci být veterinářem
Chci ošetřovat zvířata, například psy a kočky. Vím, že pes je největší přítel člověka a kočka má svůj ocas pro okrasu. Proto chci být veterinářem. Ruda K.

Tělesná výchova

Milé děti, nezapomínejte při své každodenní činnosti na pohybové aktivity.
Je dobré si ráno zacvičit a protáhnout tělo, odpoledne se můžete podle možností projít nebo krátce proběhnout, ale samozřejmě při dodržování všech stanovených opatření, Večer se můžete věnovat kondičním cvikům nebo provozovat jógu.
Pro inspiraci nabízím na www.youtube.com následující tyto pořady:
Jak správně mají děti cvičit
Jóga pro děti
Cvičení pro děti a rodiče
Cvičebníček – domácí cvičení pro děti v období karantény

Přeji všem hlavně zdraví, trpělivost a příjemný pocit při cvičení.

Z. Hájek

 

 

Vysvědčení

   


Poslední den v prvním pololetí letošního školního roku jsme si užili. Nejprve jsme společně vyrazili do kina na pohádku Zakleté pírko. Cestou zpátky do školy se už u některých z nás projevovala nervozita, očekávání, napětí. Před samotným rozdáváním našeho hodnocení jsme společně vyhodnotili, jak se nám dařilo při výuce, v čem jsme byli dobří, co nás bavilo, na co budeme vzpomínat. A pak už jsme začali rozdávat… Většina z nás byla s vysvědčením spokojena a už se těšila na pololetní prázdniny.

    


 

Zábavné dopoledne se záchranáři

   

    

     

Po Vánocích na Tři krále

   
Po Vánocích jsme se sešli s dobrou náladou a mnoha zážitky. Každý se chtěl pochlubit, co našel pod stromečkem, sdílet své dojmy. Pomocí povánočního dotazníku jsme zjišťovali, jaký dárek byl pro nás nej… , jaké vánoční zvyky naše rodina dodržovala, na jakém cukroví jsme si nejvíce pochutnali a zda jsme pod stromečkem našli knihu.
A protože jsme se ve škole sešli 6. ledna na Tři krále, připomněli jsme si i Tříkrálovou obchůzku. Povídali jsme si o tomto obyčeji, zazpívali jsme si Tříkrálovou koledu, vyrobili jsme si každý svoji královskou korunu. A poté jsme vyrazili popřát šťastný nový rok třídám, které s námi sousedí.

   

Vánoční den

    

     

      

     

Vánoční jarmark – Vánoční hvězda

    
Letos se konal již ve středu 11. prosince. Prodávali jsme perníčky a cukroví, anděly, betlém, ozdoby, přání, mýdla, skleničky s rostlinkami. Za prodej výrobků jsme utržili 2 894,- Kč.

     

Co jsme při prodeji zjistili:
Musíme přilákat zákazníky. ( Lukáš )
Někdy to může být dost komplikované. Pán mi dal peníze, chtěl jsem mu vrátit, ale holky mě poslaly k jiné pokladně. ( Marcel )
Není to nejlehčí prodávat. ( Tobiáš )
Je to zábava. ( Linda )
Co mě na jarmarku překvapilo:
Je těžké prodat některé výrobky. ( Johanka )
Přišlo hodně lidí. ( Deniska )
Dobrá vánočka ve Vánoční kavárně. ( Linda )
Co mě nejvíc bavilo:
Prodávat s dětmi a připravovat a vyrábět výrobky. ( Adélka K. )
Chodit po škole a prodávat po cestě. ( Deniska )
Co mě zklamalo:
Hluk. ( Marcel )
Nikdo si nekupoval betlém. ( Deniska )
Museli jsme stát. ( Alžběta )
Vánoční ozdoby nikdo nechtěl. ( Johanka )
Většina z nás si jarmark užila a příští rok přípravy na tuto akci ještě vylepšíme.

    
 

Čteme pro kuře

     
10. prosince jsme se opět zúčastnili charitativní akce ČTEME PRO KUŘE, která se již podruhé konala v Městské knihovně na Mariánském náměstí . Letos jsme četli knihu od Michaely Fišarové Kája a Claudie: Hra na štěstí. Symbolickým vstupným a zakoupením knih jsme podpořili sbírkové konto POMOZTE DĚTEM. Po setkání s Kuřetem jsme se zastavili na Staroměstském náměstí, kde jsme si prohlédli vánočně nazdobený stromek a betlém.

    

     

Vánoční nota
Pěvecká soutěž se koná každoročně v předvánočním čase. Naši třídu reprezentovaly ve školním kole Alžběta F., Anička S., Johanka H., Sara D., Linda H. a Emma V. Ve své kategorii se umístila Anna, Alžběta, Johanka na prvním a třetím místě. Sara získala cenu poroty pro zpěváky a zpěvačky s odlišným mateřským jazykem.
Kategorie ( 3. třída )
1. Alžběta Franková ( 3. B )
2. Matěj Dufek, Klára Kudrnová
3. Johana Hobzíková, Anna Sajfertová ( 3. B )
Do obvodního kola postoupily Alžběta, Anna, Johanka a Sara.

     

Mikuláši, Mikuláši, kdo to tady děti straší,

kdo tu řinčí řetězem a proč s tebou přišel sem.

    

S Mikulášem k nám do třídy přišli andělé doprovázeni skupinou čertů, kteří byli hluční, špinaví a rohatí. Čerti se rozhlíželi po třídě a hledali nějaké hříšníky a neposluchy. Neměli mnoho práce. Přesto někteří z nás  zpytovali svědomí, jiní se usmívali ( poslouchali celý rok ) a někdo byl vystrašený. Když jsme Mikulášovi zazpívali písničku a někteří z nás slíbili, že se polepší, byli jsme obdarováni sladkostí. 

      

Advent u třeťáků
Na začátku prosince se ve třídě objevil adventní kalendář. Třídu ozdobil i adventní věnec se čtyřmi svíčkami a my si uvědomili, že se blíží Vánoce. Každý den nás čekala adventní zpráva s úkolem, kterou jsme četli. Vždy byl vybrán žák nebo žákyně z našich řad, kterého jsme navrhli. Své návrhy jsme museli podložit nějakým argumentem, proč si ten nebo ta zaslouží přečíst adventní zprávu. Vyplňovali jsme adventní kalendář a odpočítávali dny do Vánoc.

    

     

     

  Medová snídaně ve 3. B 

  

Libušské veršování

Naši třídu reprezentovali dva žáci Anička a Tobík. Recitovali báseň od J. Žáčka ,, Kolik řečí umíš,,.Ve školním kole získal umístění Tobík. Porota ocenila jeho recitaci 1. místem. Tobiáši, gratulujeme !

      

       

Skupinové učení

    
V hodinách prvouky jsme si povídali o České republice a státech, s kterými naše republika sousedí.
Pracovali jsme ve skupinách. Nejprve bylo nutné pro každou skupinu vybrat tzv. lídra. Uvažovali jsme, co by měl vedoucí skupiny ovládat. Shodli jsme se, že by měl umět komunikovat s členy skupiny, měl by umět naslouchat, měl by respektovat názor druhých, také by si měl poradit v konfliktních situacích a umět se rozhodnout. Poté se každý z nás zamyslel a vyhodnotil, zda by zvládl roli vedoucího a chce si vedení skupiny vyzkoušet. Ve třídě zájem projevilo více dětí, proto se rozhodlo losem. Vznikly čtyři skupiny.
Každá ze skupin musela odhalit svoje téma jednoduchou hádankou, složit ze všech vylosovaných písmen smysluplné slovo – název státu, který sousedí s naší republikou. Poté každá ze skupin dala hlavy dohromady a přemýšlela, co o této zemi ví nebo si myslí, že ví. Mohlo jim pomoci, zda tento stát již někdo navštívil, zda o něm něco četl, viděl nějaký film, slyšel v rádiu nebo se o něm dozvěděl od rodičů. Po vypršení času byly všechny skupiny schopné sdílet s ostatními.
Na další hodinu jsme měli doma vyhledat zajímavosti o svém státu, mohli jsme si přinést encyklopedie, obrázky z časopisů, pohlednice, vyzpovídat rodiče. Ten, kdo doma našel informace o státu z jiné skupiny, mohl ve třídě udělat výměnný obchod – např. obrázek za zajímavost. Někteří využili příležitosti, že v tuto hodinu byla u nás přítomna školní psycholožka, která se narodila na Slovensku. Udělali s ní rozhovor a získali další zajímavosti. Poté si každá skupina prohlédla mapu, obrázky a seznámila se s přinesenými materiály. Po této části jsme se vrátili ke svým informacím z minulé hodiny a vyhodnotili, zda všechna naše tvrzení byla pravdivá. Výstupem ze skupinové práce bylo vytvořit výukový plakát a prezentovat ostatním, co jsme se dozvěděli nového a zajímavého. Taky jsme na závěr zhodnotili spolupráci ve skupině, zda se nám práce dařila. Každý sám za sebe řekl, zda byl platným a užitečným členem skupiny nebo jestli je třeba příště něco vylepšit.

       


 

Evropský den jazyků

     

      

Sportovní den

    

Zahájení školního roku v 3. B


Sešli jsme se v nové třídě v přízemí školy. Nová třída se nám líbila. Také jsme se shodli, že jsme rádi, protože nemusíme šlapat do druhého patra budovy. Po prohlédnutí třídy jsme se seřadili před školou i s ostatními spolužáky, kde proběhlo slavnostní zahájení školního roku. Po přivítání žáků a představení učitelů jsme se vrátili zpět do třídy. Ve třídě jsme se seznámili s programem prvního týdne a taky se nám představila nová spolužačka Alžběta. Nový školní rok jsme odstartovali zvoněním na zvoneček. Vybrali jsme několik spolužáků, kteří zazvonili a popřáli nám. Školní rok začal.

Už víme, co popřejeme celé třídě do nového školního roku ?

 

 Ahoj, třeťáci a třeťačky !

Prázdniny skončily a nám opět po dvou měsících začne škola.
V pondělí 2. září zahájíme školní rok v nové třídě, která se nachází v přízemí školy. Vyzvednu vás v 7. 50 před školou. Společně se přemístíme do naší třídy. Ve škole strávíme pouze jednu vyučovací hodinu. Kdo z vás již půjde do družiny nebo do školní jídelny, musí si na tento den přihlásit oběd. Obědy se budou vydávat od 10 do 11 hodin. Kdo z vás bude po vyučování odcházet sám/sama domů, bude mít lísteček od rodičů.
V úterý 3. září se výuka koná do 11. 40. Vyzvedneme si učebnice a pracovní sešity. Nezapomeňte si vzít s sebou aktovku, penál, notýsek.
Ve středu 4. září nás čeká další školní den, kdy si budeme povídat o prázdninách, o našich zážitcích. Výuka bude končit v 11. 40.
Od čtvrtka 5. září se učíme podle rozvrhu.
V pátek 6. září nás čeká sportovní den. Konec vyučování je v 11. 40.

Moc se na vás všechny těším !
Soňa Štefanová

Info pro rodiče
Ve středu 11. 9. se konají třídní schůzky od 17 hodin. Od 16:00 mají všichni vyučující konzultační hodiny.
POMŮCKY
papírové pořadače, šanony s euroobaly ( 100 ks), stírací tabulka + fix, papírové kapesníky a utěrky, kufřík na VV (vybavení jako ve 2. třídě + černá tuš a tempery ), výbava penálu: pero, ořezané tužky č. 1, 2, 3, ořezávátko, guma, nůžky, tuhé lepidlo, pastelky
sešity: 3ks č. 523 ( M ), 4ks č. 512 ( Čj ), úkolníček ( je možné dopsat sešity z druhé třídy )
rýsovací pomůcky: kružítko, trojúhelník s ryskou, dlouhé pravítko
Povinné pomůcky TV - Ing. Zdeno Hájek: 2x obuv - na ven / do tělocvičny, 1x sportovní triko, 1x sportovní kraťasy, 1x dlouhé sportovní kalhoty, 1x sportovní mikina
Aj - skupina Mgr. J. Malíková: 2x jakýkoli linkovaný sešit - školní + slovníček, v penálu vždy psací potřeba, guma, malé kuličkové lepidlo, pastelky; skupina Mgr. K. Štěpánová: 2x sešit 523, PS + učebnici obalit                                                                

Vyučování a prázdniny:

• Školní rok 2019/2020 začíná v pondělí 2. září 2019.
• Podzimní prázdniny připadnou na úterý 29. října a středu 30. října 2019.
• Čtvrtek 31. října a pátek 1. listopadu 2019 je vyhlášeno ředitelské volno.
• Vánoční prázdniny budou zahájeny v pondělí 23. prosince 2019 a skončí v pátek 3. ledna 2020. Vyučování začne v pondělí 6. ledna 2020.
• Období I. pololetí školního roku 2019/2020 bude ukončeno ve čtvrtek 30. ledna 2020.
• Pololetní prázdniny připadnou na pátek 31. ledna 2020.
• Jarní prázdniny trvají (Praha 1-5) od 17. února do 23. února 2020.
• Velikonoční prázdniny připadnou na čtvrtek 9. dubna 2020, pátek 10. dubna 2020 je tzv. ostatním svátkem.
• Období školního vyučování ve II. pololetí 2019/2020 bude ukončeno v pátek 26. června 2020. Pondělí 29. června a úterý 30. června 2020 je vyhlášeno ředitelské volno.
• Hlavní prázdniny budou trvat od středy 1. července 2020 do pondělí 31. července 200.
• Období školního vyučování ve školním roce 2020/2021 začne v úterý 1. září 2020.

Další termíny:
• táborák s pasováním prvňáčků 5. 9. 2019 od 17:00
• třídní schůzky jsou naplánovány na 11. 9. 2019, 27. 11. 2019 a 1. 4. 2020 ve třídách 1. stupně budou od 17:00, ve třídách 2. stupně od 17:30. V 18:00 bude následovat setkání Rady rodičů.
• Konzultační hodiny pro rodiče u všech učitelů jsou každou první středu v měsíci od 16:00 do 17:00.
• Konzultační hodiny vedení jsou každou středu od 16:00 do 17:00 (po předchozí domluvě)
• Den otevřených dveří bude 26. února 2020.
• Termíny pedagogické rady: 13. 11. 2019, 27. 1. 2020, 15. 4. 2020, 22. 6. 2020
•11.12. Vánoční hvězda

 

rozvrh
hodin
týdenní
plán
suplování ELEKTRONICKÁ
ŽÁKOVSKÁ KNÍŽKA
jídelní
lístek

Základní škola Meteorologická
Meteorologická 181
142 00 Praha 4 – Libuš

tel.: 242 446 611

 
childrens ZŠ Meteorologická - úvodní strana