4.A

 

Kritéria hodnocení zde

Výprava za husity do Tábora

Zahradní slavnost

 

Náš pokřik
Hej, hej, hej, Fíci jsou nej,
tak si s nimi zazpívej, hej !

Užila jsem si závody na lyžích, protože ty lyže byly pro pět dětí. Museli jsme se domluvit na taktice, jak půjdeme. Během závodu jsme stále opakovali pravá, levá až jsme dojeli do cíle. Anetka
Nejvíce mě bavila hra Ledové kry. Přeskakovali jsme řeku přes ledové kry, kterými byly polystyrénové desky. Ker bylo málo, tak přejít řeku bylo obtížné. Kačka
Příště bych změnil/a:
Poklad by měl dostat každý svůj a ne jeden na třídu. Hodně jsme si dárečky vyměňovali. Anetka
Více sportovních her.
Kačka
Origami, protože mě moc skládat nebaví. Klárka
Více logických her.
Verča

  

Čištění a zadržování vody v Kids´ laboratoři

  
Bylo to super. Líbilo se mi to, protože rád pracuji s pipetou. U druhého experimentu bylo zajímavé, že voda s cukrem má jinou hustotu a proto bílé korálky plavaly na hladině roztoku, uprostřed roztoku plavaly červené korálky a dole černé. Mario

  
Smícháme vodu s cukrem. Nalijeme do odměrného válce . Pomocí trychtýře s trubičkou jsme do válce přidávali modré barvivo. Pak jsme do válce nasypali tři druhy korálků – modré,bílé a černé. Korálky bílé plavaly na hladině, červené korálky plavaly uprostřed válce, tam kde byla hranice modrého barviva. Černé korálky plavaly na dně. Zuzka
Můj objev z laboratoře byl takový, zda rostlinka vydrží v poušti bez vody. Do první kádinky jsme dali trychtýř s filtrem. Nasypali do něj písek a pomalu jsme kapátkem kapali vodu na písek. Voda se pomalu dostala přes filtr do kádinky. Vzali jsme další kádinku s filtrovacím papírem. Opět jsme nasypali písek, do kterého jsme přidali superabsorbent. Zjistili jsme , že když dáte do písku superabsorbent, tak voda neproteče přes písek, protože superabsorbent udrží vodu v písku. Kristýnka, Kristík
Co bys chtěl/a prozkoumat příště ?
Mrtvé moře, protože se říká, že v něm nejsou žádní živočichové. Zuzka
Chtěl bych vyrobit bombu z pěny. Když bych hodil bouchací kuličku, tak by vybouchla pěna. Jakub S.
Oheň, protože je to můj nejoblíbenější živel. Matěj Z.
Chtěla bych vyzkoušet, jak vyrobit mýdlo. Zjistit, co všechno mýdlo obsahuje, proč dělá bubliny. Anetka
Techniku, protože mě zajímá, jak to funguje. Martin

 

Cyklojízda
Minulý rok jsem skončila na 3. místě a letos, to vám ještě nebudu prozrazovat.
Cyklojízda je do 5. třídy. Letos jsme soutěžili jako čtvrťáci. První tři hodiny jsme se učili.. Potom jsme si vzali kola a vyrazili na start. Dostali jsme čísla. Já měla číslo 26 ( poslední z naší třídy). Vyrazila jsem na trasu a jednou jsem špatně zabočila. Ale nevzdala jsem to a dojela do cíle. Při vyhlášení výsledků si už nepamatuji, kdo byl na 3. místě. Potom se vyhlašovalo 2. místo : ,, A na 2. místě se umístila Terezie Černá.“ Od nás ze třídy mě začali všichni objímat, gratulovat a já dostala medaili.
Cyklojízda mě baví. Byl to dobrý nápad a jsem ráda, že se dostala do naší školy. Chci, aby se tenhle nápad také dostal do škol i školek, kde ještě není. Už se těším na příští rok.

                                                                                                            Terezka Černá

Slavili jsme Den Země v Geofyzikálním ústavu

  

Den Země se slaví na celé planetě 22. 4. Proč ?
Aby nám zeměkoule vydržela déle. Týna
Den Země upozorňuje na ničení přírody člověkem. Kristík
Máme si uvědomit, že ji musíme chránit, např. nevyhazovat odpadky. Martin
Ze stanovišť, která jsme v rámci programu Dne Země navštívili, nás nejvíce zaujaly pokusy:
Výbuch sopky před námi
Pískové vulkány, aneb není vulkán jako vulkán
Zemětřesení na stole, aneb jak vzniká zemětřesení
Jak vznikají pískovcové brány?

Objevy, které jsme učinili:
Vír se může točit napravo i nalevo. Zuzka
Při zemětřesení je nejdřív slyšet zvuk a potom teprve přijde otřes. Verunka
Dříve byla pevnina spojená jako puzzle. Terka Č.
Na výrobu umělé pískovcové brány je potřeba 94 konví vody. Pokus byl pro mě zajímavý. Kristýnka
Vzkaz pro pořadatele:
Bylo to hezké, ale příště bych si chtěla zkusit nějaký pokus sama. Zuzka
Akce se mi moc líbila. Dělejte takové akce častěji. Jakub S.
Bylo to super ! Měl jsem příležitost se něco naučit a navíc to bylo zábavnou formou. Mario

  

Velikonoční den

Kdo na Velikonoce nesní ani jedno vajíčko, smutný bude brzičko.

 

Nejprve jsme si povídali a četli o Velikonocích.Sdělovali jsme si, jaké velikonoční zvyky dodržujeme doma. Vyráběli jsme velikonoční přání, zdobili jsme vajíčka a pletli pomlázku podle návodu. Velikonoční dopoledne jsme si užili.

  

Když jsme ve třídě pletli pomlázky, tak se paní učitelka ptala, kdo to umí. Já jsem se přihlásila. Paní učitelka mi držela proutky a já jsem ukazovala ostatním dětem, jak se plete. Zuzka

Mě pomáhala s pletením Terka Č. Moc mi to nešlo, hlavně začátek a konec. A vůbec mi nešlo to nejdůležitější – rozdělit a udržet si těch osm proutků na dvě skupinky po čtyřech. S Terkou se mi dobře spolupracovalo. Pomlázka se nakonec povedla a její pružnost jsem vyzkoušela na mámě. Anetka

Naše Velikonoce

Na velikonoční pondělí jsme šli s bráchou na hlavní budovu. Dali jsme si snídani a šli jsme vykoledovat tety a kamarádky. Mám poučení na rok 2018. Musím si vycpat kalhoty, aby mě to tolik nebolelo, když mě brácha vyšlehá. Zuzka

Velikonoce jsem strávila na kondičním soustředění v Krkonoších. Na soustředění jsem byla pět dnů. Chodili jsme na běžky, běhat, do wellnessu a do posilovny. Někdy jsme šli i na túry. Na pokoji nás bylo pět holek. Sportovně strávené Velikonoce jsem si užila. Katka

 O tomto roku jsem Velikonoce skvěle oslavila. Nejlepší bylo koledování. Já jsem vykoledovala jedno vajíčko od mamky a to další od taťky, babičky a dědy. Také jsme se sestrou snědly každá celého čokoládového zajíčka. No, nedivte se, že se na nás rodiče podívali ostrým pohledem. Ája

  

Vesmír kolem nás

  
Kdy ?
V pondělí 10. 4.
Kde ?
Planetárium, Praha 7 – Holešovice

  
Jak ?
Mně se to líbilo, nejlepší byla asi ta vesmírná váha. Ája
Užili jsme si to dobře. Anetka
Šli jsme pěšky a jeli tramvají. Nikita
Co ? O čem ?
Já jsem zjistila hroznou věc, na Marsu bych vážila 116 kg a na Měsíci asi 5 kg. Ája
Byli jsme na promítání a taky na výstavě kosmické módy. Matěj F.
Moje postřehy, hodnocení, co mě nadchlo, co jsem objevil/a, dozvěděl/a jsem se:
Kosmonauti mají divné obleky. V životě bych se do nich neoblékla. Klárka
Líbilo se mi promítání hvězdné oblohy se souhvězdími. Nelíbilo se mi, že tam nebylo o ruských kosmonautech. Oni byli významní při objevování vesmíru. Chtěl bych pracovat v Planetáriu. Nikita
Konečně jsem si ověřila, že příběh o Kalisto a jejím synovi je skutečně pravdivý. V mojí knížce opravdu nelže. Orionovo souhvězdí jsem viděla poprvé v životě. A mám pocit, že mě dějiny a řecké báje baví. Učinila jsem tam tolik objevů, jen abych si je pamatovala až do smrti. Ája

  

Beseda s ilustrátorkou R. Fučíkovou na Noci s Andersenem

 

I   ilustrace to je věda

L   lepidýlko úsměv hledá

  umění je taky věda

  stránka další slova hledá

T   tužka už je celá bledá

R   ruka, ta se jen tak nedá

A  ach, říká jen tenhle děda

city jsou taky potřeba

E  elegance je potřeba               složila Ája K.

  

Jak se nám líbila Noc s Andersenem ?
Kristýnka, Anetka
Zúčastnily  jsem se počtvrté.

Aktivita , která mě nejvíce bavila:
Když jsme se hlásili postavičkami ze Čtyřlístku a odpovídali na otázky, které byly z příběhů Čtyřlístku.
Mě bavilo soutěžení ve skupinkách, protože jsme vyhrály a dostaly bonbony. S kamarádkami jsme měly výhodu, protože o Čtyřlístku víme hodně. Taky mě bavila opičí dráha.

Na co budu vzpomínat:
Na besedu s R. Fučíkovou, na překážkovou dráhu a na to, jak jsme byli vzhůru do jedné hodiny.
Nejvíce budu vzpomínat na besedu a setkání se spisovatelkou a ilustrátorkou R. Fučíkovou. Říkala nám, jak se vyrábí kniha a jakou to dá práci.

Nápad pro příští ročník:
Více úkolů (např. napodobováním různých pohádkových postav)
Více úkolů a téma Scooby doo

Moje hodnocení akce:
Jednička několikrát podtržená

Jednička

Vzkaz organizátorům:
Každá Noc s Andersenem mě moc baví, třeba plnit úkoly, číst si pod peřinou a být přes noc s kamarády.
Já jsem měla radost, že se nám to povedlo a vyspali jsme se moc dobře. A vzkázala bych, aby měli více úkolů a abychom cestovali po škole a oni nechodili za námi do tříd.

 Velbloud,ryba,slepice aneb námořnická historie v Divadle v Dlouhé

  

Nejlepší postavou byl kohout. Byl kouzelník. Nejlegračnější byla zlatá rybka. Líbilo se mi, že ke každému zvířátku byl příběh, který je zachránil. Verunka

Mně se představení líbilo, díky velbloudovi. Všem nám dokázal, že nezáleží na vzhledu, ale záleží jaký je uvnitř. Kohoutek a slepička nám ukázali, že se musíme vždycky dělit. Zlatá rybka nám dokázala, že vždycky musíme zvážit svá rozhodnutí. Ája

Divadlo se mi líbilo, ale dílna moc ne. V divadle mě zaujal příběh velblouda a pozdrav Arabů. Příběh zlaté rybky se mi líbil. Chtěl bych také chytit zlatou rybku, aby mi splnila tři přání. V dílně se mi nelíbilo, že jsme pracovali ve velkých skupinách. Matěj P.

Přednáška o minerálech

  

Naše druhá výprava na Pražský hrad

Hráli jsme si na hrad

  

  

Příběh Pražského hradu – 1. Výprava
Příběh se odehrával ve Starém královském paláci. Na chvíli jsme si zde mohli zahrát. Vyzkoušeli jsme si roli řemeslníků, služebníků, strážců a umělců.
Já jsem se stala strážkyní hradu. Měla jsem ve znaku meč. Mým úkolem bylo hlídat vzácné královské klenoty, opevňovat hrad a zajišťovat, aby se do hradu nedostal špeh nebo zloděj. Kristýnka L.
V areálu Pražského hradu jsme prošli kolem Katedrály sv. Víta a Vojtěcha, Baziliky sv. Jiří.. Kaple všech svatých, Arcibiskupského paláce. Podívali jsme se do Zlaté uličky, Daliborky. Wilda B.
Naše objevy:
O Daliborce jsem se dozvěděl, že byla mučící věží. David K.
Zlatá ulička má tento název, protože tam měl Rudolf II. své alchymisty a ty mu měli vyrobit zlato. Jakub H.
Ve Zlaté uličce je draho. V Daliborce je mučírna a střílelo se odsud z děla. Katedrála sv. Víta a sv. Vojtěcha je stavěná podle gotického slohu. Matěj P.
Existují pohřební štíty, které jsou větší než já. Zuzka L.
Nevěděla jsem , jak vypadá Pražský hrad. Byla jsem tam poprvé. Týna
Věž Daliborka původně sloužila k obraně hradu. Ondra Š.
Malíř Arcimboldo namaloval Rudolfa II. z ovoce. Martin K.
Daliborka je pojmenována podle prvního vězně - Dalibora z Kozojed. Kristýnka L.
Co nás nebavilo:
Cesta MHD. Wilda B.
Překvapila mě zima v paláci. I venku bylo tepleji. Týna
Nebavilo mě malovat. Jakub S.
Cesta po Starých zámeckých schodech. Kačka D., Sun, David K.
Kam se chceme při příští výpravě na Pražský hrad podívat :
Do Katedrály sv. Víta a Vojtěcha.

  

Březnové oslavy s Adamem

 


Na výletě v i-světě
Název divadla:
Divadlo Metro
Černé divadlo ( zkus vysvětlit ):
Na pódiu svítí UV světlo. Rekvizitami pohybují lidé v černém a to vytváří dojem, že věci létají ( např. židle, klobouk). Mario Š.
Lidé zahaleni v černém se hýbají se svítícími rekvizitami. Na polovinu jeviště svítí světlo a na druhou ne. Zuzka L.
Na pódium svítí speciální světla, která osvítí rekvizity a lidé v černém s nimi hýbají. Herci to doplňují, ale mlčí. Vyjadřují se pohybem, tancem. Matěj P.
Co tě nadchlo, překvapilo:
Nádherný pohled na zářící rekvizity. Verunka P.
Mohli jsme si vyzkoušet, jak funguje černé divadlo. Matěj P.
Překvapilo mě, že se při představení nemluvilo. Nadchlo mě, že jsme si mohli vyzkoušet hýbat rekvizitami. Zuzka L.
O čem bylo představení ? Co nám chtěli herci tímto představením vzkázat ? Na co nás chtěli upozornit ?
Herci nám chtěli vzkázat, že když člověk dostane elektronické zařízení, tak se stane maximálně ignorantní ( i mě se to trochu týká ). Mario
Bylo to o tom, že se do sebe zamilovali dva lidi. Jako svatební dar dostali tablet a pak se od něj nehli. Chtěli nám říct, abychom nebyli pořád u elektroniky. Musíme se věnovat blízkým. Zuzka
Když budeme stále koukat do tabletů nebo mobilů, tak přijdeme o kamarády a stanou se z nás hlupáci. Matěj P.
Abychom nebyli tolik na elektronických přístrojích a víc si všímali okolí ( mohli bychom přijít o vše, co máme rádi ). Verunka

Slavíme s Týnou, Matějem Z. a Jakubem H.

  

Šplh ve škole Angel

                  
Začalo to tím, že jsme se sešli u vrátnice ve škole. Za naši třídu 4. A reprezentovala školu Kačka D., Jakub S. a . Celou cestu do ZŠ Angelova jsme šli pěšky, ale mě nohy nebolely. Když jsme tam dorazili, překvapilo mě, že se na soutěž ve šplhu přihlásilo hodně dětí. Převlékli jsme se do sportovního oblečení. Byli jsme společně s páťáky zařazeni do II. kategorie. Pořadatelé nám vysvětlili pravidla a dva kluci předvedli, jak lézt na tyči. Tyče byly dvě a vždy na nich soupeřily proti sobě děti z jiných škol. Čas při závodě nám měřilo zařízení, které bylo umístěné na tyči nahoře. Museli jsme se ho při závodě dotknout a čas byl změřen. Každý ze závodníků měl dva pokusy. Když všichni závodníci odšplhali, bylo vyhlášení. Cítili jsme se ve stresu. Ale získali jsme bronzovou medaili. Jsem strašně ráda za takové umístění, protože to byla moje první (pravá )medaile. Můj největší zážitek byl, že jsme si mohli zasportovat a zkusit si, jak se závodí proti jiným dětem. Chtěla bych pochválit náš tým, že se snažil a získal 3. místo !
                                                                                                  Kristýnka Lasevičová

Vysvědčení a sebehodnocení

  
V úterý 31. 1. jsme si převzali hodnocení za první pololetí.                                                   Než jsme si vysvědčení ve třídě rozdali, společně jsme zhodnotili, jaký ten půlrok pro nás byl.
Na co budeme vzpomínat: Murder Mystery, Mise Vyšehrad, film Anděl Páně, jarmark Vánoční hvězda, beseda s paralympionikem Davidem
Nejhorší zážitek : špatná známka, důtka, předvedení stojky na rukách
Zamýšleli jsme se, jak se vidíme při vyučování – v čem jsme dobří, co bychom měli zlepšit a jakým způsobem
Některé jsme chválili za zlepšené chování, jiné za pomoc spolužákům, vstřícnost, ochotu, aktivitu v hodinách

Dopravní výchova

  

Lednové oslavy s Nikitou, Mariem a Soňou

  

   

  

     

Šťastné a veselé

Vánoce

pohádkové, jedinečné, sváteční, koledové,radostné,bílé, krásné, štědré

zdobíme, přejeme, zpíváme, pečeme, slavíme, rozdáváme, nadělujeme, radujeme se, těšíme se, rozbalujeme, jíme, zdobíme, čekáme

Vánoční svátky jsou nejlepší. Vánoce jsou krásný svátek. O Vánocích dostáváme dárky. Na Vánoce se těšíme. Na Vánoce pečeme cukroví. O Vánocích pečeme vánočku.

rodina, svátek, div, pohoda

  

  

Vánoční hvězda

Co jsem si užil/a ?

Mohla jsem být tak dlouho se svými kamarády a s paní učitelkou. Bavilo mě vyrábět a prodávat.Kristýnka L.

Být u kasy. Jakub S.  

Já jsem si nejvíc užil pobíhání po škole s perníky a Krisťou. Ondra Š.  

Prodávání perníků. Matěj Z.

Vystoupení s hip-hopem v tělocvičně, protože jsem vystupovala poprvé. Měla jsem trochu trému. Klárka P.

Prodávání, vždycky se na to strašně těším ( na celý jarmark ). Taky jsem si užila smluvní ceny. Verunka P.

Co se nám povedlo ?

Máriovi se povedly šišky a docela dobrý byly svícínky. Verunka P.

Prodat všechny perníky za 5 Kč. Kristík

Vydělat hodně peněz, připravit výrobky a stihnout prodávat a kupovat zároveň. Matěj F.

Obchodovali jsme. David K.

Můj objev na jarmarku:

Matěj Z. má velkou trpělivost. Jakub H.

Umím smlouvat ceny výrobků. Klárka a Zuzka

V jídelně se prodávala vánočka. Matěj F.

Jsem dobrý prodavač. Matěj Z.

Skleničky se moc neprodávaly. Wilda

Věnce od Mária se krásně leskly. Ája

Dílna byla zábavná. Moje sestra taky vyráběla. Anetka

  

 Mikuláši, přijď dnes k nám, písničku ti zazpívám

 

Na návštěvu Mikuláše, andělů a čertů jsme se těšili. Ani jsme se nebáli, neměli jsme důvod. Mikuláš nám pověděl svůj příběh, andělé nás podarovali perníčkem a čerti nám předvedli, jak umí řinčet řetězy. My jsme jim zazpívali naši oblíbenou písničku Je prosinec.

Úspěšné zpěvačky ze 4. A

Klárka, Zuzka a Terezka si vyzkoušely zpívat před diváky z řad spolužáků. Za svá vystoupení sklidily potlesk a na konci školního kola se dozvěděly, že Terka a Zuzka postupují do obvodního kola. Gratulujeme !!!

 

Čteme pro kuře 2 - Pomáháme a myslíme na druhé

Akci jsem si užil/a: 

Rád čtu na veřejnosti. Mario

Trochu mě naštvalo, nechtěl jsem číst a za chvíli celá třída volala moje jméno. Četl jsem. Jakub S.

Četla jsem na Staroměstském náměstí. Zuzka

Jaký měla akce smysl ?

Dělali jsme reklamu, aby lidi přispěli na děti. Jakub H.

Kupovali jsme si knížky a přispívali jsme na děti. Týna

Akce měla pomoci dětem, které to potřebují. Mario

Čím jsme pomohli - přispěli ?

Pomohli jsme finančně a reklamou. Mario

Kupovali jsme, darovali a četli. Týna

Co jsem si vyzkoušel/a ?

Číst do mikrofonu před celým Staroměstským náměstím. Kristýnka L.

Číst v takové zimě. Bára

Číst s určitou zátěží. Zuzka

Číst na veřejnosti. Mario

Co bych vzkázal/a pořadatelům ?

Aby měli víc teplého čaje. Jakub H.

Akci jsem si užil, ale příště byste mohli nabízet Deník malého poseroutky. Jakub S.

V takovém počasí by to mělo být v nějaké budově. Bára

Vzkázal bych, že je moc hezké uspořádat dobročinnou akci pro děti, které potřebují pomoc. Mario

Ahoj mami,

 doufám, že Čtení pro kuře bude častěji, protože jsem si to velmi užila. Zuzka

 

Advent

 

 Murder Mystery

 
Doporuč představení ostatním třídám. Napiš důvody, proč by si měly představení objednat.
Pobavíte se a potrénujete angličtinu. Možná si i zahrajete. Verča
Na konci představení si vyberou čtyři osoby a ty mají určitou roli – vlkodlak, klaun, čaroděj, Frankenstein. Anetka
Doporučil bych, protože to nebylo namáhavé na přeložení. Kristík
Bylo zajímavé, zábavné a interaktivní. Mario
Co tě překvapilo během divadelního představení ?
Vlkodlak, upír a klaun byli nevinní. Mario
Herečky  nám pokládaly otázky v angličtině. Kristík
Daly nám šanci si zahrát. Verča
Co sis užil/a ?
Celé divadlo, protože bylo v angličtině a protože bylo tajemné. Mario
Wildu jako Frankensteina. Wilda se nestyděl a vžil se do role. Matěj P.
Bavilo mě téma. Verča
Užil jsem si roli Wildy, protože musel říkat: ,, I love you, Kiki !‘‘ Kristík
Co bys vzkázal/a herečkám ?
Rozuměl jsem jim na polovinu. Kristík
Byly jste velmi zábavné a mluvíte moc dobře a hezky anglicky. Myslím, že starší paní byla rodilá mluvčí . Verča
Divadlo bylo úžasné, měly byste v těch krásných divadlech pokračovat. Mario

 Mise Vyšehrad

   

Největší zážitek
Hledání erbu v sálu Gorlice, kde byly sochy z Karlova mostu. Kristík
Získání prvního znaku do erbu. Bára
Když jsem z truhly vytáhla atribut s korunou krále Vratislava. Verunka
Šel jsem v kasematech s baterkou a v sále Gorlice jsem Kačce vyfoukl část erbu, který vypadal jako dělo. Jakub H.
Chůze poslepu do archívu. Ája
Nejhorší zážitek
Hledání informací z knih v archivu. Kristík
Odchod na metro. Matěj P.
Hledání správného hrobu na hřbitově, protože na hřbitově je mi smutno. Mario
Návštěva kostela. Ondra
Co jsem se o sobě dozvěděl/a během mise
Umím dodržovat pravidla. Terka Č.
Božena Němcová se narodila ve stejný den jako já. Týna
Mám strach ze tmy. Matěj P.
Ráda spolupracuji ve skupinkách. Anetka

  

 

Beseda s paralympionikem Davidem

 

Dopis pro Davida, medailistu z Ria
Ahoj Davide,
líbí se nám tvůj smysl pro humor. Obdivujeme Tě, že i když se Ti stal úraz, nevzdal ses a šel jsi za tím, co Tě baví. Taky oceňujeme, že sis na nás udělal čas a přijel jsi za námi. Je úžasné, že ses dostal tak daleko. Tvé jméno zná určitě spousta lidí. Taky se nám líbily tvé fotografie.
Doufáme, že to nevzdáš a získáš mnoho velkých medailí.
                                                                           Zdraví Tě Verča a Anetka
Ahoj Davide,
držíme Ti palce ve tvé kariéře. Beseda se nám líbila, byla super. Kluky si do latě srovnáme. Těšíme se, až Tě za čtyři roky uvidíme v Tokiu. Vážně je legrační, jak si dokážeš udělat legraci a obarvíš si vlasy.
PS. Pořád si myslíš, že je lepší taekwondo než judo?
                                                                           budoucí olympionička Kačka a Klárka
Ahoj Davide,
píše Ti Zuzka v bílé mikině. Děkuji Ti, že jsi nám udělal tak krásnou přednášku. Obdivuji Tě, že i s tvým handicapem dokážeš víc než kdokoli jiný. Dal jsi nám krásnou knížku. Máš super smysl pro humor. Díky tobě vím, že i kdybych někdy měla nějaký handicap, tak můžu dokázat velké věci. Budu Ti fandit.
PS. Těším se na další paralympiádu !
                                                                           Ahoj Zuzka
Ahoj Davide,
moc a moc se mi to líbilo. Jsi můj druhý největší hrdina, protože se nevzdáváš a máš dobrý smysl pro humor. Zajímalo by mě, co tě táhlo dál ? Proč jsi začal střílet z luku ? 
                                                                           Zdraví Tě Matěj Z.

 

Škola chutí

 

Na programu Śkola chutí jsme se dozvěděli, co znamená slovní spojení SLOW FOOD. Učili jsme se stolovat, seznámili jsme se s netradičními druhy zeleniny, vařili jsme zeleninovou polévku. Zaměstnávali jsme i ostatní smysly. Ochutnávali jsme nápoje; podle hmatu jsme hádali, co se ukrývá v plátěném pytlíku; čichem jsme poznávali bylinky; sluchem jsme dokázali rozlišit louskání ořechů a otevírání láhve s limonádou.
Co nás překvapilo:                                                                                                                                      Zfenyklu se dá uvařit čaj. Zuzka    Na stolování se většinou dává tolik příborů, kolik je jídel. Anetka Z baby špenátu se dá udělat salát. David Le    Slow food znamená pomalé jídlo. Jakub S.    Existuje zelenina fenykl a hnědá rýže. Matěj F. Bylo to zábavnější, než jsem čekal. Matěj P.
   

 

Návštěva Kryštofa

 

Zuzka slaví narozeniny

 

Zpěvačky ze 4. A

 

Adventní tvoření

 

Vánoční nota ( obvodní kolo )

rozvrh
hodin
týdenní
plán
suplování ELEKTRONICKÁ
ŽÁKOVSKÁ KNÍŽKA
jídelní
lístek

Základní škola Meteorologická
Meteorologická 181
142 00 Praha 4 – Libuš

tel.: 242 446 611

 
childrens ZŠ Meteorologická - úvodní strana