4.C

 22. 10. Blíží se nám 1. žetonová aukce
Děti máte poslední šanci získat žetony do aukce, a také si dát velký pozor, abyste o nějaké nepřišly.
Tato aukce bude HALLOWEENSKÁ, A SICE V ÚTERÝ 31. 10. 
Věci, které můžete získat, jsou připravené :-)
 
                                    
 
 
18. 10. – DRUM CIRCLE
Dnes jsme šli do KC 12 na pořad, kde jsme mohli „účinkovat“ všichni. Byl to pořad o bubnování, kde jsme se dozvěděli o tom, jak vůbec bubnování vzniklo, k čemu sloužilo a jak se asi vyrobil první buben.
Pak jsme se učili chytat rytmus a následně jsme si mohli vybrat různé bubny, bubínky a bicí nástroje a společně jsme to pěkně rozjeli.
Bylo to fakt super :-)
 
  
 
  
 
  
  
 
 
 
17. 10. 2017 - DNY PRO ZÁCHRANU ŽIVOTA
 
Naši školu navštívili tři záchranáři, kteří nás měli za úkol naučit nás, jak poskytnout první pomoc. První hodinu jsme měli ve třídě teoretickou část, kde jsme se naučili nejen poskytnout první pomoc člověku v bezvědomí, ale spoustu důležitých informací. Všichni jsme si na figuríně vyzkoušeli masáž srdce.
  
 
  
 
  
 
 
Druhou hodinu jsme měli druhou část, tu praktickou, venku, kde stála sanitka. Viděli jsme ji zevnitř, dokonce jsme se všichni najednou do sanitky „vecpali“.Naši spolužačku Soňu jsme naložili na lehátko a záchranáři nám vysvětlili, jak pečují o zraněné děti, aby se nebály. Pomáhá jim plyšák Kryštůfek.
 
  
 
  
 
Nakonec jsme se vrátili zpět do třídy, zahráli jsme si na operátora záchranky a člověka, který poskytuje pomoc zraněnému s otevřenou zlomeninou. Celá akce byla skvěle připravená a moc nás bavila a doufáme, že bychom i ve skutečnosti dokázali někomu pomoct. A navíc máme diplom :-)
 
 
  
 
 
  
 
 
 
1. 10. Plavání 29. 9. 
 
Příprava na plavání
 
Čekání na instruktory
  
 
K hodině plavání NAZDAR! ZDAR!
 
A vzhůru do vody!
  
 
Závěrečné dovádění ve vodě
   
 
Rozloučení s instruktory a jde se do šaten
 
Už se jen dosušit a posilnit po plavču
 
27. 9. DOPORUČENÁ ČETBA
 
Doporučenou literaturu jsem rozdělila do dvou skupin na autory české a zahraniční. U některých autorů je uvedena pouze jedna kniha, kterou považuji za významnější a u některých jsou jako příklad uvedeny knihy 2 atd…, neboť u těchto autorů je možno si vybrat z mnoha knih. J
 
Pochopitelně, pokud děti budou chtít poradit, který žánr a autora zvolit, ráda jim pomůžu. Seznam může být průběžně doplňován.
 
Zkratky: P – pohádky            OD – o dětech                        DO – dobrodružné      
              F – fantasy              BP – báje a pověsti
 
ČEŠTÍ AUTOŘI DĚTSKÉ LITERATURY
BASS Eduard                        Klapzubova jedenáctka                      OD
ČAPEK Josef                        Povídání o pejskovi a kočičce             P
ČAPEK Karel                        Dášeňka čili život štěněte                  P
                                          Devatero pohádek                              P
ČTVRTEK Václav                  Rumcajs, Manka, Cipísek atd…            P
FOGLAR Jaroslav                 Hoši od Bobří řeky                            OD
                                          Rychlé šípy                                      OD
HRUBÍN Fr.                          Pohádky Tisíce a jedné noci                P
KARAFIÁT Jan                      Broučci                                             P
LADA Josef                          Kocour Mikeš                                     P
   Bubáci a hastrmani, atd…                  P
NĚMCOVÁ Božena                Babička, Divá Bára
NEPIL František                   Já, Baryk                                           P
NOVÝ Karel                         Rybaříci na Modré zátoce                   P
PETIŠKA Eduard                   Staré řecké báje a pověsti                 BP
                                          Čtení o hradech, zámcích a městech  BP
PLEVA Josef V.                     Malý Bobeš                                       OD
POLÁČEK Karel                    Bylo nás pět                                      OD
                                          Edudant a Francimor                          P
ŘÍHA Bohumila                    O letadélku Káněti                            OD
SEKORA Ondřej                   Ferda mravenec                                  P
  Uprchlík na ptačím stromě, atd….        P
STEKLAČ Vojtěch                Bořík a spol.                                       OD
                                         Boříkovy lapálie, atd….                       OD
TURNOVSKÁ J.                    Kamarádi                                           OD
WERICH J.                          Fimfárum                                             P
ZINNEROVÁ M.                    Tajemství proutěného košíku              OD
                                          Indiáni z Větrova                               OD
 
ZAHRANIČNÍ AUTOŘI DĚTSKÉ LITERATURY
BAUM Lyman F.                  Čaroděj ze země Oz                             P
BARRIE J. M.                      Peter Pan                                            F
COOPER J. F.                     Poslední mohykán                              DO
CARROLL Lewis                 Alenka v říši divů                                  F
                                        Za zrcadlem a s čím se tam Alenka setkala
DAHL Roald                       Matylda                                             OD
DEFOE Daniel                    Robinson Crusoe                                 DO
de SAINT – EXUPÉRY A.      Malý princ                                            P
GOSCINNY René                Mikulášovy patálie, atd…                    OD
KÄSTNER Erich                  Emil a detektivové                             OD
                                        Luisa a Lotka                                     OD
KIPLING Rudyard               Knihy džunglí                                     DO
                                        Mauglí                                               DO
LEWIS Clive Staples           Letopisy Narnie                                   F
LINDGRENOVÁ Astrid         Ronja, dcera loupežníka                    DO
                                        Pipi Dlouhá punčocha, atd.                OD
LONDON Jack                    Bílý Tesák                                         OD
                                        Volání divočiny, atd….                       DO
MAY Karel                          Vinnetou, atd….                               DO
NOSOV N. N.                      Neználkovy příhody, atd…                   P
PAOLINI Ch.                        Eragon                                              F
RANSOME Arthur                Boj o ostrov, atd….                           DO
ROWLINGOVÁ J. K.             Harry Potter (7 dílů)                         F
SPYRI Johanna                   Heidi, děvčátko z hor                        OD
STEVENSON R. L.               Ostrov pokladů                                  DO
TOLKIEN J. R. R.                Hobit aneb Cesta tam a zase zpátky  F
TRAVERSOVÁ P .L.              Mary Poppins                                    F
TWAIN Mark                        Dobrodružství Toma Sawyera           DO
                                         Dobrodružství Huckleberryho Finna  DO
VERNE Julius                      Cesta do středu Země, atd….           DO
WILSON Jacqueline             Dvojčata v průšvihu, atd.                OD
 
 
 
 A takto umí naše děti pracovat při hodině
 
 
 
 
Náš třídní úkolníček, kde máme k dispozici zadání úkolů celý týden, jen nesmíme zapomínat napsat si zadání do svých vlastních úkolníčků
 
 
Hodina přírodovědy (pokusíme se zjistit něco pokusem, co třeba taková hlína?)
   
   
 
 
Sen každé učitelky aneb jak by měly přestávky vypadat :-))
A pak že to nejde (aspoň máme zdokumentováno, že se umí krásně zabavit...a v klidu)
  
 
 
Dnes 25. 9. mi přišel pozdrav od dětí.
 
Děkuji a těším se na vás    :-)
 
 
25. 9.
Bezpečný pohyb na internetu
Na dnes byl pro nás připravený program Prev-Centra o úskalích a nebezpečích, která na děti číhají při brouzdání internetem.
 
 
FINANČNÍ GRAMOTNOST

V pondělí 11. 9. se naše třída zúčastnila projektu Finanční gramotnost. Děti byly rozděleny do skupin s dětmi 5. C a pracovaly společně na zadaných úkolech, které jim měly přiblížit dobu dospělosti a hospodaření s penězi v rodině, jak dělat důležitá rozhodnutí apod. Na fotkách je pár momentek z celé akce.
 
  
 
  
 
  
 
 
Táborák pro přátele školy

 
 
Logická olympiáda
 
 
10. 9. 
Naše první lekce plavání
Všechny děti se náramně těšily. Cestu jsme zvládli dobře, trošku jsme zápasili u holčiček s čepicemi do vody a pak už hurá do vody. Tedy nejprve rozřazování do družstev. Ale pak už se děti mohly vyřádit ve vodě, neplavci sice jenom v brouzdališti, ale i tak to bylo fajn. Ostatní mohli i do divoké řeky a na tobogán.  Pak už zpět do šaten, kde nastal trochu zmatek při oblékání a sušení, ale věřím, že to příště už bude lepší. Tentokrát jsme naštěstí měli ztrátu pouze jedné ponožky. :-)
 
 
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
  
 

9. 9. 

ZÁPIS Z TŘÍDNÍ SCHŮZKY ZE DNE 6. 9. 2017

Program:
1) Info – nový ředitel školy Mgr. Jaroslav Kulik; ostatní vedení zůstává
2) Seznámení se školním řádem
NOVĚ – mobilní telefony – během celého pobytu ve škole vypnuty v aktovce
(použití možné po dohodě s učitelem za jeho přítomnosti)
domácí příprava je nedílnou součástí hodnocení žáka, domácí úkoly jsou povinné; je možné i klasifikování DÚ; budou-li klasifikovány, bude oznámeno předem
úprava hodnocení testů na procenta při 50 % ještě známka 3 od 49% známka 4
3) Projekt TOP třída – nejúspěšnější třída odměněna na konci roku; bližší informace budou dodatečně sděleny
4) Plavání – všechny důležité informace jsou již na stránkách třídy; v případě omluvení dítěte z konkrétní lekce plavání (zdravotní důvod) bude dítě přítomno na plavání u bazénu; OMLUVA bude rodičem sdělena předem prostřednictvím EŽK; na ústní sdělení dětmi nebude brán zřetel. Na plavání je bezpodmínečně nutný platný posudek zdravotní způsobilosti žáka – data platností byla sdělena elektronicky. Budou potřeba i plavecké brýle - dodatečná informace.
5) EŽK – kontrola každý den – všechny důležité informace budou ze strany školy i rodičů předávány touto cestou
6) Stránky třídy – bývají využívány na začátku ŠR pro zveřejnění informací a po předání hesel k EŽK budou informace předávány viz 5); následně stránky třídy slouží k přiblížení života třídy
7) Informace k rozvrhu hodin
8) Zavedené sešity – obaly, úprava, podepsané podložky do nelinkovaných sešitů
9) Učebnice – zásadně nic nevpisovat, kromě M (Fraus) všechny nové – OBALIT, všechny učebnice mají související PS
10) Pomůcky – průběžná kontrola nošení pomůcek do školy
11) Čtenářský deník – povinnost 4 knihy pro každého dle vlastního výběru;
12) Pozdní příchody (příchod do školy po 7. 55 hod.), omluvný list
13) Pití a WC v průběhu vyučovací hodiny – pití v aktovce, po napití se láhev ukládá zpět
14) Vyučující ve třídě – informace o nových vyučujících
15) Doplňování učiva – po návratu do školy po nepřítomnosti ve škole – má žák za povinnost doplnit zameškané učivo do jednoho týdne – tzn. : dopsat všechny sešity, pracovní listy a naučit se probrané učivo. Nevztahuje se na DÚ. Rodina si zajistí převzetí materiálů.
16) Předání hesel do EŽK
17) Změna zástupce třídy v Radě rodičů - paní Milada Lukášová
18) Vybírání finančního příspěvku 1550,- Kč ( pracovní sešity, sešity, kopírování, třídní fond )
19) Různé – rozdání nabídky kroužků 2017/2018
                  - den bez úkolu bude středa
      - informace o mé 3 týdenní nepřítomnosti ze zdravotních důvodů, zastupuje Bc. Petra Múdrá
-   třídní soutěž
 
 
7. 9. 
Společná kritéria hodnocení 4. ročník
·         Průběžné hodnocení dílčího výkonu
·         Nejméně 4 testy na % za pololetí
·         Aktivní účast v hodinách
·         Vedení sešitu a portfolia
·         Plnění individuálních i skupinových úkolů
·         Práce ve dvojicích
·         Slovní a písemné vyjádření na dané téma
·         Hlasité čtení s porozuměním
·         Práce s básní a práce s textem
·         Pamětná prezentace naučené poezie
·         Vedení čtenářského deníku a prezentace (2 knihy za pololetí)
·         Geometrie: rýsování, přesnost a úprava
·         Orientace na mapě
·         Samostatné vyhledávání informací – internet, encyklopedie
D    Domácí příprava - domácí úkoly jsou nedílnou součástí hodnocení žáka
 
Základní okruhy probíraného učiva
Český jazyk
·         Nauka o slově
·         Stavba slova
·         Vyjmenovaná slova
·         Slovní druhy
·         Podstatná jména – pád, číslo, rod, vzor
·         Slovesa – osoba, číslo, čas
·         Shoda přísudku s holým podmětem
·         Přímá řeč
·         Čtení s porozuměním, práce s textem, vyhledávání klíčové myšlenky
·         Sloh – popis pracovního postupu, charakteristika postavy, dopis, vypravování, pozvánka, telefonování, blahopřání, přihláška…
·         Dramatizace jednoduchých pohádek
 
Matematika
·         Obor 0 – 1 000 000, numerace (rozklad v desítkové soustavě)
·          Sčítání, odčítání, násobení, dělení i víceciferných čísel v jednodušších případech
·         Písemné násobení jedno a dvojciferným činitelem a dělení jednociferným činitelem
·         Jednoduché i složené slovní úlohy
·         Komutativnost a asociativnost
·         Práce s diagramy, tabulkami, grafy, jízdními řády
·         Základní útvary v rovině – přímka, polopřímka, úsečka, čtverec, kružnice, obdélník, trojúhelník, kruh, čtyřúhelník, mnohoúhelník
·         Základní útvary v prostoru – kvádr, krychle, jehlan, koule, kužel, válec
·         Délka úsečky, jednotky délky a jejich převody, obvod obrazce, vzájemná poloha 2 přímek v rovině, kolmice a pravý úhel, osová souměrnost
 
ČVS
·         Naše vlast – ČR (Kraje a krajská města)
·         ČR – demokratický stát
·         Mapy a plány a orientace v krajině
·         Povrch, vodstvo, počasí, podnebí, půda, zemědělství, nerostné suroviny, průmysl, doprava, služby a kultura v ČR
·         Ochrana přírody, rizika a mimořádné události v přírodě
·         Já a hospodaření
·         Cestujeme po naší vlasti
·         Časová přímka
·         České země v období pravěk – první Habsburkové
·         Příroda a lidé, životní podmínky; příroda živá a neživá
·         Znaky života (houby, rostliny, živočichové)
·         Potravní vztahy organizmů
·         Lidské tělo (sexuální výchova, vztahy, péče o zdraví, zdravá výživa)
·         Organizmy v ekosystémech (les, louka a pastvina, pole a další)
·         Vycházky do přírody – roční období
 
Výtvarná výchova
·         aktivní účast v hodinách 
·         plnění individuálních i skupinových úkolů 
·         aktivní přístup k plnění zadané práce 
·         příprava na hodinu (pomůcky) 
·         udržování pořádku na pracovním místě
 
Anglický jazyk
 
Probíraná témata:
·         zájmy, koníčky – sloveso can /can´t
·         oblíbené jídlo a pití – sloveso like / don´t like + otázka
·         roční období, dny v týdnu, určování času
·         moje škola, třída – vazba there is, there are
·         rodina a přátelé
·         počasí, oblečení, zaměstnání
·         Vánoce, Velikonoce
 
Kritéria hodnocení (za 1 klasifikační období – pololetí):
 
hlavní kritéria hodnocení - váha známky 2
- 3 kontrolní testy na procenta -         všichni žáci stejný obsah, rozsah a kritéria hodnocení
 žáci s SVP mohou mít prodlouženou dobu  na test
 
pomocná kritéria hodnocení - váha známky 1
- min. 3 menší písemné testy
- min. 1 ústní zkoušení – vyprávění, rozhovory, říkanky
- aktivita  v hodinách
-práce ve skupinkách a ve dvojicích
-plnění domácích úkolů
 
Rozsah a hloubka probíraného učiva budou přizpůsobeny schopnostem žáků.

 Kritéria hodnocení HV

  • aktivní účast na společných činnostech, spolupráce, domácí příprava (připravenost na hodinu – učebnice, sešit, případně aktualita, projekt apod.)
         vedení sešitu (1 - 3 ročník)
         znalost hudebních pojmů, s nimiž se v hodině běžně pracuje
         realizace vybrané písně dle individuálních schopností a dovedností ve skupině spolužáků či jednotlivě (zpěvem, pohybem, doprovodným rytmem, přehráním melodie apod.)
         rozeznání vybraných hudebních nástrojů (dle vyobrazení či ze znějící hudby), rozpoznání skladeb vybraných hudebních skladatelů na základě poslechu
         tvorba a následná prezentace samostatného projektu, který je součástí (4. a  5. ročník), případně sdělení hudební aktuality (všechny ročníky)
         orientace v zápisu písně (na kolik dob se počítá, jaké je tempo písně, zda melodie stoupá či klesá, jaká je dynamika písně, na kterou dobu píseň začíná, zda se sloka opakuje - repetice apod.)
         napsání testu zaměřeného na probraná témata (4. a 5. ročník), součástí testu bývá zápis slyšeného rytmu, znalost vybraných hudebních pojmů a rozpoznání hudebních nástrojů, skladby a jejího autora na základě poslechu. Test se obvykle píše 2 - 4 x do roka
         veškeré výstupy z předmětu jsou hodnoceny známkou s váhou 1
 
Kritéria hodnocení TV
Výborně – Žák si plní své povinnosti, řídí se pokyny vyučujícího Tv, chápe smysl všech částí vyučovací hodiny (rozcvičení, nástup, …), pravidelně nosí cvičební úbor včetně vhodné obuvi, chová se jako sportovec (v zásadách fair play), snaží se o zlepšení vlastních výkonů. Respektuje své spolužáky i učitele a dodržuje zásady bezpečnosti.
Chvalitebně – Žák si většinou plní své povinnosti, má někdy problém soustředit se pouze na sebe a pokyny vyučujícího, někdy se nechá rozptylovat při rozcvičení nebo ostatních činnostech, občas zapomene cvičební úbor a vhodnou obuv. Jeho výkony ho občas zajímají pouze v činnostech, které ho baví.
Dobře – Sport není pro žáka to pravé. Často zapomíná cvičební úbor nebo vhodnou obuv. Zlepšení jeho vlastních výkonů ho příliš nezajímá. Nerozumí příliš smyslu rozcvičení ani ostatních činností při hodině. Jeho zájem o dění při vyučování i zlepšení vlastních výkonů není příliš velký.
Dostatečně – Nejen, že žák často zapomíná cvičební úbor nebo vhodnou obuv, ale i jeho přístup k hodinám Tv není na požadované úrovni. Cvičí s velkou nechutí k veškerých pohybovým aktivitám a často pouze na příkaz učitele Tv. Neuznává ani nutnost respektovat pravidla sportovního a slušného jednání.
 
 
 
Kritéria hodnocení z českého jazyka cvičení
  • Průběžné hodnocení dílčího výkonu
  • Aktivní účast v hodinách
  • Vedení sešitu a portfolia
  • Dovednost v použití tabulek, přehledů
  • Domácí příprava - domácí úkoly jsou nedílnou součástí hodnocení žáka
  • Připravenost pomůcek na hodinu
 
Kritéria hodnocení – přírodní vědy
·         Průběžné hodnocení dílčího výkonu
·         Aktivní účast v hodinách
·         Vedení sešitu
·         Plnění individuálních i skupinových úkolů
·         Aktivní práce ve dvojicích i ve skupinách
·         Slovní a písemné vyjádření na dané téma
·         Samostatné vyhledávání informací – internet, encyklopedie
  • Domácí příprava - domácí úkoly jsou nedílnou součástí hodnocení žáka
  • Připravenost pomůcek na hodinu
·         Aktivní přístup k plnění zadaných projektů
 

 

 

VÍTÁM V NOVÉM ŠKOLNÍM ROCE 2017/2018 A

 PŘEJI VŠEM HODNĚ ÚSPĚCHŮ, TRPĚLIVOSTI

A ZÁŽITKŮ

29.9. Školní rok začíná v pondělí 4. 9. 2017další organizace prvního dne šk. roku a prvního týdne budou průběžně doplňovány.

Učebna zůstává stejná jako minulý rok.
    Místo šatny máme skříňky – pořiďte si zámeček (raději ne ten nejlevnější a radím – jeden klíček si podepsaný schovejte u paní asistentky)
 
Pomůcky:
Sešity budou objednány hromadně pro předměty, které vyučuji já. Požadavky na sešity pro předměty vyučované jinými pedagogy vám oznámí tito vyučující. Sledujte prosím stránky třídy, případně EŽK a zajistěte si individuálně pro své dítě.
Další: obaly na sešity a knihy – nutné obalení všech učebnic a sešitů (Info na TS ) • pravítko (NEOHYBATELNÁ PLASTOVÁ PRAVÍTKA, ALE KLASICKÁ S POČÁTEČNÍ nulou), pravoúhlý trojúhelník s ryskou, funkční kružítko,ořezané tužky -  č. 1 na Vv, a č.3 na rýsování vždy 2ks, měkká guma, 2 pera správný výběr dle potřeby jednotlivců ), pákový šanon se 100 euroobaly (portfolia jsou nedílnou součástí kriterií hodnocení) .
 ! V úterý 5.9. prosím přinést do školy připravený šanon s vloženými 5 titulními listy k jednotlivým předmětům  ( Český jazyk, Matematika , Vlastivěda, Přírodověda, ostatní )
TV : sáček na cvič. úbor, tričko s krátkým rukávem, krátké kalhoty, cvičky a boty na ven podle ročního období )
VV: vhodné nůžky, lepidlo „Herkules“, tyčinková lepidla – jedno v kufříku, jedno v penále, vodové barvy, paleta na tempery kelímek na vodu, temperové barvy, ploché, kulaté (různě silné) štětce, hadřík, barevné křídy, tuš černá + seříznutá špejle, pastelky( součást penálu ), voskovky, tenký černý fix, sada fixů, složka barevných papírů, podložka na ochranu lavice pracovní oblek , nenosit po částech, přinést najednou a mít podepsané! - vše umístěné v kufříku s funkčním zavíráním!(NUTNÉ) 
Upozornění: bez potřebných pomůcek nemohou děti vypracovat zadaný úkol a toto bude zohledněno v hodnocení předmětu !
! Doporučení : Na základě zkušeností doporučuji výtvarné potřeby ( hlavně voskovky, vodovky a tempery ) české výroby!
 
 Čj -  mimočítanková četba ve škole – Lovci mamutů –pokračování  v četbě. 
 
Hygienické potřeby   -  papírové kapesníky bude mít každé dítě SVÉ a u sebe
 
 Na začátku šk. roku počítejte s následujícími výdaji na : (částky jsou pouze orientační dle loňského roku – bude upřesněno před třídními schůzkami, kde se peníze budou vybírat):
* Kopírování materiálů - 300,- Kč
* Pracovní sešity – 500,- Kč
* Sešity – 250,- Kč
* Třídní fond – 1. pololetí 500,- Kč
 
Přibližná celková částka 1550,- Kč 
 
Od letošního školního roku je opět povinné plavání (celkem 40 hodin za první stupeň). Znamená to tedy, že plavat budou všechny děti, kterým to lékař nezakáže (a potvrzení nedoloží). Pokud by mělo být vaše dítě z plavání uvolněno, donese nepozději do středy 6.9. lékařské potvrzení.
Čtvrťáci budou plavat v prvním pololetí hned od září.
! Pozor ! !Změna týkající se místa plaveckého výcviku i dopravy !
Je zajištěn plavecký bazén Jedenáctka.
Na bazén se budeme dostávat MHD – autobus 197.
4.C bude plavat pátky v čase 11.20hod.  – 12.10.hod.
Plavat začneme v prvním zářijovém týdnu, tedy v pátek 8.9. 
 

 

Lekce plavání – INFORMACE

 

 
SEZNAM VĚCÍ S SEBOU:
1)      Plavky v igelitovém sáčku
2)      Plavecká čepice
3)      Ručník
4)      Gumové přezůvky k bazénu (žabky, pantofle)
5)      Sprchový šampón
6)      Hřeben
 

 

Děvčata s delšími vlasy: vlasy stažené do culíku gumičkou !

 

Veškeré potřeby budou mít děti v igelitové tašce, která bude v batůžku společně s pitím a kapesníky. Doporučuji i malou svačinu po plavání.
Každý pátek bude první 2 vyučovací hodiny normální výuka, proto budou mít děti i vybavení na vyučování, tzn. v aktovce. Aktovku si nechají ve třídě a s sebou na plavání si vezmou připravený batůžek. 
 
 
INFORMACE k 1. školnímu týdnu
Pondělí 4. 9. – jedna vyučovací hodina, po které děti odchází domů; děti si přinesou do školy pevné desky na obdržené formuláře. Oběd je automaticky odhlášen, pokud máte zájem o oběd pro vaše dítě ve ŠJ, musíte mu oběd přihlásit. Doba vydávání obědů je 10.00 – 12.00 hod.
Úterý 5. 9. – 4 vyučovací hodiny (konec vyučování 11.40 hod); děti si již nosí připravená portfolia, kufříky, atd. a vybavenou aktovku.
Středa 6. 9. – 4 VH; normální výuka pouze s třídním učitelem
Čtvrtek 7. 9. – vyučování podle rozvrhu.
Pátek 8. 9. – vyučování a plavání
 
Důležité termíny k organizaci školního roku jsou na stránkách školy.
 
TŘÍDNÍ SCHŮZKY SE KONAJÍ VE STŘEDU 6. 9.
 
2017 OD 17. HOD. - ÚČAST NUTNÁ
 
(velmi důležité informace a změny)!

Doplnění informace k pondělí 4. 9.
Po 1. vyuč. hodině budou uvolněny děti, které budou mít u školy rodiče, případně odevzdají lísteček, že mohou odejít ze školy samy. Všechny ostatní děti zůstávají ve třídě do 11. 40 hod., kdy budou předány do ŠD.

 

3. 9. 

Požadavky na sešity a pomůcky

TV: Obuv - do haly/ na ven
Převlečení - sportovní oblečení dle počasí (triko, kraťasy, mikina, tepláky)
 
AJ L. Nováková: 2 silnější linkované sešity (slovníček a sešit pro práci v hodině).
AJ J. Malíková:  2x 523 sešit
AJ L. Hostaša: požadavky pro předmět AJ ve Vašich třídách.
- 2 sešity č. 523 (1 školní + 1 slovníčkový)
- 1 další sešit dle výběru žáků, do kterého si budou vlepovat kratší testy (může to být např. sešit, který žákům zbude)
AjKo E. Šveňková: cca 10 eurofolií v průhledných deskách.
ČJ cv E. Hrubá: 1 sešit 523 a desky s 20 euroobaly

PříV B. Janhubová:sešit 440 s podložkou.

 

rozvrh
hodin
týdenní
plán
suplování ELEKTRONICKÁ
ŽÁKOVSKÁ KNÍŽKA
jídelní
lístek

Základní škola Meteorologická
Meteorologická 181
142 00 Praha 4 – Libuš

tel.: 242 446 611

 
childrens ZŠ Meteorologická - úvodní strana