6.A
Vysvědčení
- sraz v pátek 26. června v 10:00 před školou, kde proběhne rozloučení s žáky 9. ročníku, poté budeme rozdávat vysvědčení.

Vybírání učebnic
- proběhne v podloubí před školou v úterý 23.6., 8:00 dívky, 10:00 chlapci

Konzultace od 8.6.
- na konzultaci se musíte přihlásit do 12:00 předcházejícího pracovního dne dotyčnému učiteli na jeho email
- na první konzultaci musíte odevzdat čestné prohlášení na recepci školy
- přihlášené žáky si učitel vyzvedne před školou
- zde přikládám rozpis vašich učitelů

Domácí příprava v době uzavření školy
NĚMECKÝ JAZYK (Vlčková) email: Dominika.Vlckova@zsmeteo.cz:
19.6.: Řešení úkolu č. 13. Za odevzdání posledního úkolu děkuji Káje, Nikče Č., Linh, Míšovi, Adamovi, Filipovi a Danovi V. Zde ještě Zadání úkolu č.13.
Starý úkol č. 12 (do 15.6.) neodevzdali Lívi, Nikolett, David, Daniel, Linda, Havy a Čank. Zde ještě Zadání úkolu č. 12 a také jeho řešení zde a zde. Úkol č. 11 (do 8.6.) neodevzdali Nikollet, David, Daniel, Linda, Linh, HaVy, Adam a Čank. Zde ještě Zadání úkolu č.11 a řešení zde a zde. Úkol 10 (do 1.6.) neodezvdali David, Daniel K. Adam, Linda, Čank, Havy, Naty a Nikollet. Zadání úkolu č. 10 a řešení. Úkol (do 25.5.) neodevzdal David, Linda, Linh a Čank. Zadání úkolu č. 9 a řešení zde a zde. Úkol č. 8 (do 18.5.) neodevzdali Nikolett, David, Lind, Linh, Adama a Čank. Zde ještě staré Zadání úkolu č. 8 a řešení úkolu 8. Úkol 7 neodevzdal David, Linda, Linh, Nikča T. a Čank. Zadání úkolu č. 7, řešení z učebnice a PS. Úkol č. 6 (do 27.4. 9:00) neodevzdali David, Daniel, Linda, Linh, Čank, Nikola, Nikolett a částečně HaVy (chybí pár cvičení). Zde Zadání úkolu 6. Zde řesení cv. v učebnici a pracovním sešitě. Úkol č.5 (do 20.4.) neodevzdali David, Linda, Linh, Čank, (Nikoletta) a Adam. Zadání úkolu 5. Řešení zde a zde.Úkol 4 (do 14.4.) neodevzdali David, Dan K., Linda, Linh, HaVy, Čank, (Naty - nemocná) a Nikoletta (jsme v kontaktu). Zadání starého úkolu 4 zde a pracovní listy k němu zde a zde. Úkol 3 (do 6.4.) nevypracovali David, Daniel K., Linda, Linh, Nikola T. Řešení úkolu 3 zde a zde. Staré zadání ke stažení zde. Úkol 2 (do 29.3.) nevypracovali David a Linh. Staré zadání ke stažení zde. Řešení úkolu 2 ke kontole zde: cv. 13 a celá strana 21
FYZIKA - konzultace ve škole18.6. 8-9 hod., Opakování v PDF 1,2,3,4,5 a verze DOC 1,2,3,4,5
Elektrický proud učivo 1,2,3,4,5,6,7,8,9 a souhrn PDF nebo DOC, online - 16.6. úterý 13:00
cvičení 1,2,3,4,5,6 do 24.4. učivo 0,1,2,3 a PL 0,1,2 do 15.5. 4,5 pro zájemce - vaclav.repa@zsmeteo.cz,
RUSKÝ JAZYK
Červen
POSLEDNÍ ZVONĚNÍ
Ahoj ruštináři, nejprve bych chtěl poděkovat všem, kteří se pilně připravovali a účastnili on-line výuky. Za tu dobu, co jsme měli možnost se vidět či slyšet prostřednictvím aplikace Teams, jsme se někam posunuli. Kam? Třeba tam, že si umíme naslouchat a že se umíme vzájemně respektovat. A protože se blíží prázdniny, tak zde máte stručný souhrn toho, co byste si měli odnést z této "virtuální" doby: znalost počítání do dvanácti, znalost pojmenování členů rodiny, znalost přivlastňovacích zájmen, vědět, co to znamená ja ljublju :-), měli byste umět již psát psace všechna písmena a také už byste měli zvládat čtení (někteří sice pomaleji, ale to nevadí). A samozřejmě byste měli umět říct něco v minulém čase (ja plával, ja čitál atd.). Určitě byste neměli zapomenout na školu a školní předměty a měli byste vědět, kdo je váš "klásnyj" a co učí :-). Možná jsem na něco zapomněl, ale vy si určitě vzpomenete. A nezapomeňte na Mášu, medvěda a "rohlíky"! Tak se mějte!!!
Týden 15.6. - 19.6.
Ahoj ruštináři, tak se blížíme do finále, ještě si znovu zopakujte cv. 10 A a 10 B ze 4. lekce z pracovního sešitu a dopište si z písanky písmena ž, šč a tvrdý znak. Kdo má zájem přijít do školy, tak opět máte možnost pondělí a úterý 8:00 - 10:00 (pozor, možnost pondělí se uzavírá již dnes, tj. v neděli, pak máte možnost se už přihlásit jen na úterý!) a poslední on-line konzultace jsou pro zájemce ve čtvrtek od 8:00. Zatím!
Týden 8.6.- 12.6.
Ahoj, připomínám on-line výuku - tentokrát to bude pátek od 10:00. Konzultace ve škole jsou dle uvedené tabulky v pondělí či úterý, můžete se přihlásit prostřednictvím e-mailu, nebo na Teams. Důležité je, abyste uvedli i hodinu, kdy chcete přijít!
Týden 1.6.- 5.6.
Ahoj ruštináři, připomínám výuku on-line - středa od 9:00 6.A a 6.B, od 10:00 6.C, konzultace opět v pátek od 8:00. Opakujeme přivlastňovací zájmena a čtení!
Květen
Do 27.5
Připomínám písanku s.44 cv 2A a B a 3A a dopište si klidně i s.44 cv. 3B. Jinak výuka středa 9:00 a případná konzultace pro zájemce pátek od 8:00.
Do 20.5.
Ahoj, jenom připomínám výstupy z online výuky - písanka s.42 a 43 - nové písmeno j a dále pracovní sešit -zopakovat úvodní rozhovory a cv.2 s 45. Online výuka opět ve středu 20.5. (úterky jsou už zabrané :-) )
Týden od 4.5. do 7.5.
Online výuka úterý od 9:00, konzultace čtvrtek od 13:15.
Duben
Týden od 27.4. do 1.5.
Další online výuka se koná v úterý od 9:00 do 9:45, konzultace budou opět ve čtvrtek od 13:00 do13:45. Do úterý připomínám naučit se číst z U str. 40 cv. 2A a stále platí umět číst úvodní rozhovor. z PS.A také se znovu vrhneme na písanku! Zatím se mějte!
Týden od 20.4. do 24.4.
Online výuka se koná v úterý od 9:00 do 9:45, konzultace budou ve čtvrtek od 13:00 do13:45. Připomínám pracovní sešit s.44 - 1A doplnit a umět číst! Vše!
Týden od 14.4. do 17.4.
Ahoj ruštináři. V úterý je konzultace pouze dopoledne od 9:00 do 10:00, ovšem ve čtvrtek máte online výuku v rozvrhu od 9:00 do 9:45. Začneme novou lekci, takže se nezapomeňte připojit! Zdravím! A.Charalambidis
Do 7.4.2020
Stále opakujeme a procvičujeme psanou podobu ruského jazyka, takže - písanky a str 38 - 39 celé a cvičení 27 na str. 40 - vše! Od 9.4. jsou Velikonoce!
INFORMACE PRO RUŠTINÁŘE
Úterý 9:00 - 10:00 a 13:00 - 14:00, čtvrtek 9:00 - 10:00 a 14:00 - 15:00.
Březen
DO 25.3.2020
Tak jsem zase zde a se mnou přijde ... další pokračování výuky :-). Máme tady novinku, do textu úkolů (viz odkazy .doc či .pdf) jsem "vpašoval" i odkaz na audioukázky v mp3, které vám pomohou při řešení úkolů (pokud se vám nepodaří stahovat mp3 z odkazu který je v textu úkolů, dejte vědět na můj e-mail). Text úkolů máte ke stažení buď zde v .doc nebo zde v .pdf. Pro ty, kteří nemohou stahovat v těchto formátech, doporučuji volně stažitelné kancelářské balíky (open Office, Libre Office). To už snad znáte (nebo vaši rodiče). Zdravím vás!!!
DO 20.3.2020
Milí ruštináři, zde máte další instrukce k samostudiu.
DO 11.3.2020
Kontrola dnešních úkolů proběhne, jakmile bude škola opět v provozu, tak se do toho pusťme:
1. Stále platí, že si opakujeme azbuku – její znalost je prostě základ, abychom mohli číst různé texty. Proto využíváme při čtení přehled azbuky (např. písanka – str. 2), a také můžeme využít následující video: https://www.youtube.com/watch?v=URBzVOAokg8
2. Z učebnice na str. 37 bychom měli znát slovní zásobu – opakujte!!! (budu zkoušet...)
3. Umíme počítat rusky do 12? Ne? Tak se to naučíme.
a/ nejprve do školních sešitů opište (tiskace, kdo umí, tak psace) číslovky z učebnice na str. 34/ cv.11 A
b/ nyní si pusťte video (do času 3:55) a naučte se vyslovovat podle lektorky www.youtube.com/watch
4. To by snad prozatím stačilo (?!?), platí: „opakování je matkou moudrosti“, takže opakujte, co už znáte, já se zase ozvu :-) !!!
ANGLICKÝ JAZYK (Štěpánová):
týden 15.-19.6. ZDE
online výuka: 15.6. v 10:00
týden 8.-12.6. ZDE
online výuka: 8.6. v 10:00
týden 1.-5.6. ZDE
online výuka: 1.6. v 10:00
týden 25.-29.5. ZDE
online výuka: 25.5. v 10:00
týden 18.-22.5. ZDE
online výuka: 18.5. v 9:00
týden 11.-15.5. ZDE
online výuka: 11.5. v 9:00
týden 4.-7.5. ZDE
online výuka: 4.5. v 9:00
týden 27.-30.4. ZDE
online výuka: 27.4. v 9:00
týden 20.-24.4. ZDE
online výuka: 20.4. v 9:00, 24.4. v 10:00
týden 14.-17.4. ZDE
online výuka: 17.4. v 10,00 h.
týden 6.4.-13.4. úkoly
online výuka na TEAMS: 6.4. 10-10,45
úkoly na týden 30.3.-3.4. ZDE, pohádka
úkoly na týden 23.-27.3. ZDE
Domácí příprava do 20.3.:
Opakování 5.lekce
do šk.sešitu: uč.str.67 cv.4: Weird animal facts. (Napiš věty.)
uč.str.71 cv.10: přepiš rozhovor do sešitu, doplň slovesa
PS str.53/ celá strana
Vypracované úkoly prosím pošlete na můj e-mail: katerina.stepanova@zsmeteo.cz.
V e-mailu uveďte své jméno a třídu.
Mgr. Kateřina Štěpánová
ANGLICKÝ JAZYK (Hostaša)
drive.google.com/file/d/1ZpiOeDSu-69gnDZh4J-u5UKGP5T-5etB/view 15. 6. – 19. 6.
drive.google.com/file/d/1foo_r14fV6LcNmVuvuyWWvd6OJjr6gpr/view 8. 6. – 12. 6.
drive.google.com/open 1. 6. – 5. 6.
drive.google.com/open 25. 5. - 29. 5.
drive.google.com/open
drive.google.com/open
drive.google.com/open
drive.google.com/open
drive.google.com/open
drive.google.com/open
drive.google.com/open
drive.google.com/open
drive.google.com/open
HUDEBNÍ VÝCHOVA
Květen - Červen
Do 5.6.
Jsem tady zase a se mnou přichází ...Vodník - to je jedna z typických postav v našich pohádkách, ale nelezneme ji také v hudbě a literatuře! Co bude vaším úkolem? V elektronické učebnici (na učebnici máte odkaz níže - viz měsíc březen 27.3. 2020) si najděte kapitolu Hudba a slovo s.121 a vypátrejte, v jakém díle se Vodník objevuje - co je to za hudební žánr? Napovím - přečtěte si dobře povídání o Zdeňku Fibichovi! V jedné české opeře se Vodník jako důležitá postava také objevuje - prozradím, že operu napsal Antonín Dvořák a Vodník zpívá známou árii, v níž je tento text - "Běda, běda! Ubohá ... bledá." Co je to za operu? Místo tří teček tam doplňte i onu postavu, podle níž se opera jmenuje. Nevíte? Možná vám napoví i tento pořad.
Vyhodnocení pracovních listů květen 15.5.
Zdravím vás. Nejprve děkuji všem, kteří se chopili zpracování pracovních listů. Bohužel byli i tací, kteří nic neposlali, což je škoda. Každopádně zde máte vyhodnocení v grafu (správné odpovědi jsou vždy ty největší výseky z koláče). Pouze u posledního grafu je jasné, že vám dělal problém kvintet - to je přece skladba pro ... (kolik - to už si zkuste znovu najít!). Jinak úplně poslední otázka byla, abyste mi poslali různá hudební uskupení, a to jste zvládli dobře. Tak zatím!
do 7.5.2020
7.5. uzavírám pracovní listy. Na vyplnění máte poslední 4 dny, tak se do toho pusťte! Odkaz zde.
Duben
Do 30.4.
Již se mi začínají hromadit pracovní listy-děkuji, stále mi ještě ale pár chybí. Jinak doporučuji všem znovu si prohlédnout Bolero - skutečně tam zahajuje skupina tanečníků? Dívali jste se pozorně? Zatím!
NOVÉ (pro týden od 17.4. do 24.4.)
Dnes jsem pro vás připravil pracovní list. Je v něm to, co jsme doposud probrali. List stačí vyplnit a odeslat. Pozor! jakmile se do vyplňování pustíte, tak se k němu nemůžete vrátit, nebo musíte začít odznovu. Takže si udělejte čas, dejte si k tomu třeba kakao a začněte - není toho moc, opravdu! A tady je odkaz.
8.4. RADOSTNÉ VELIKONOCE - ZPÍVEJTE SI, HRAJTE A POSLOUCHEJTE!!!
(3.4.2020)
Máme za sebou poznání různých hudebních uskupení, především instrumentálních. Ale samozřejmě existují různá dua, tria, kvarteta vokální, instrumentální i vokálně - instrumentální. Zkuste si vyhledat příklady některých takových uskupení, třeba na vašich nahrávkách, které posloucháte, doma či na you tube, a až se sejdeme, tak si je třeba i poslechneme. Ale co je hlavní - chystám pro vás pracovní listy, v nichž se vrátíme k tomu, co jsme zatím probrali v posledních týdnech zde na webu, takže úkol pro vás do a přes Velikonoce? Vše si znovu důkladně projděte! A to bude stačit! Tak se zatím mějte a pěkně hudbu poslouchejte!
Březen
(27.3.2020)
Dnes mám připraveno krátké povídání o hudebních uskupeních. Vlastně si všechno přečtete zde. Součástí bude opět poslech, tentokrát velmi zábavný a určitě se pokusíte hledat další příklady na you tube. To už nechám na vás. Jelikož máte přístup i k elektronickému textu učebnice HV, tak jej k vyhledávání informací, které jsou spojeny s dnešním úkolem, použijte! A zatím se mějte a pěkně hudbu poslouchejte!
(12.3.2020)
Tak vás opět zdravím, tentokráte z předmětu hudební výchova. Co můžeme dělat, když nemůžeme společně zpívat a hrát? No jasně, poslouchat hudbu, vyprávět si o ní a něco si i najít na internetu. Tak jdeme na to!
1. Nejprve si přečtěte kapitolu 16, budeme si povídat o baletu! (otevřete si zde – str. 115 - 120)
2. Pak si do sešitu opište na str. 120 část K zapamatování.
3. A teď jdeme na ukázky – první je z baletu Bolero – podívejte se na něj – je na něm něco zvláštního? Zapište si své postřehy a nechte je uležet, budeme se o tom bavit později!
4. Teď si přečtěte něco o slavném baletu Labutí jezero
5. A jako poslední se podívejte na slavný taneční „kus“ a odpovězte, v které části baletu se toto asi odehrává (opět si to poznamenejte do sešitu)!
A zatím se mějte a pěkně hudbu poslouchejte!
MATEMATIKA
Úkoly z matematiky budu postupně zadávat, v případě ploblému je možná konzultace přes email eva.hajkova@zsmeteo.cz. Kontrola zadané práce proběhne po příchodu do školy.
12. 3. - Dělení desetinného čísla číslem desetinným - učebnice str. 60/cv. 5, 6, 7
Kontrola cvičení 5 a 6:
docs.google.com/document/d/1QFWqr-CBLgyR8KKtNtTuzDkMuvcb_ZPHB0fqR7HSj3o/edit
docs.google.com/document/d/1i2F8_DIgOL9dNo_H5_u4d5SZqBIsGp-JBCSuoIzYadM/edit
13. 3. - Dělení desetinného čísla číslem desetinným - učebnice str. 60/cv. 8, 9, 10
16. 3. - Desetinná čísla - učebnice str. 61/cv. 12, 14, str. 64/cv. 15, 16
17. 3. - Dělitel a násobek - učebnice str. 66/cv. A, B, tabulku zapsat do sešitu, cv. C, , str. 67/cv. 1, 2A, 3
DÚ sbírka str. 108/cv. 2, kdo má domácí sešit, tak do něho, ostatní na papír. Protože je potřeba kontrola domácí přípravy, prosím o zaslání úkolů emailem do 20. 3. Děkuji
18. 3. - Dělitel - učebnice str. 67/cv. 4, D, tabulka, E, str. 68/cv. 5, 6, 7, 8, 9, 10
19. 3. - Dělitel a násobek - učebnice str. str. 68/cv. 11, 12, 13, str. 69/cv. A, B, C, 1, 2, 3
23. 3. - Dělitel - procvičování
DÚ - sbírka str. 109/cv. 9 + provést zkoušku - do 27. 3.
Výukový materiál: jane111.chytrak.cz/Matematika6.html
24. 3. - Násobek - učebnice str. 69/cv. 4, str. 70/cv. D, E, tabulka, cv. 5, 6, 7, 8
25. 3. v 9:00 online výuka
25. 3. - Násobek - učebnice str. 71/cv. 9, 10, 11, 12
26. 3. - Dělitelnost deseti a pěti - str. 71/cv. A, str. 72/cv. B, C, D, str. 73/tabulka, cv. 1, 2, 3, 4
30. 3. v 9:00 online výuka
Výukový materiál:
docs.google.com/document/d/14yqUUt9EIUPbo-QXpIuvp8QesuHq_IEumkSQ6QMmFWU/edit
30. 3. - Dělitelnost deseti a pěti - učebnice str. 73/cv. E, F, G, tabulka, cv. 5, str. 74/cv. 6, 7, 8, 9
DÚ docs.google.com/document/d/1U3O4WrvuOjMO43opJKz70MI0eubZSMBmWV1Fxv9B0CA/edit - do 3. 4
31. 3. - Dělitelnost dvěma - učebnice str. 74/cv. A, B, C, str. 75/tabulka, cv. D, tabulka, cv. 1, 2, 3
1. 4. - Dělitelnost dvěma - učebnice str. 75/cv. 4, 5, str. 76/cv. 6, 7, 8, 9
2. 4. v 9:00 online výuka
2. 4. - Dělitelnost třemi - učebnice str. 76/cv. A, B, str. 77/cv. C, tabulka, D, cv. 1, 2, str. 78/ 3
Výukový materiál: docs.google.com/document/d/1NSSl9cNv9elrpg8GkQlsW5MgpWuuVhj5ZCA8ZDRwfug/edit
6. 4. v 9:00 online výuka
6. 4. - Dělitelnost třemi - učebnice str. 78/cv. 4, 5, 6
Výukový materiál: docs.google.com/document/d/1me8wQMGXCLnZ4jmcXd0iZS_dV6Pz5dm4ZpqszaM8YzU/edit
7. 4. - Dělitelnost třemi - učebnice str. 78/cv. 7, str. 79/cv. 8, 9
8. 4. - Dělitelnost třemi - učebnice str. 79/ cv. 10, 11
8. 4. v 9:00 online výuka
Výukový materiál:
docs.google.com/document/d/1LAPCbr5O4P0Co-kYixLX3UKAvjmtvXxEGUjFmTmZvIA/edit
14. 4. - Prvočísla a čísla složená - učebnice str. 81/cv. A, B, C, 1, 2, 3, str. 82/cv. 4, 5, D, E
15. 4. v 9:00 online výuka
Výukový materiál:
docs.google.com/document/d/139mItDGCsCUAwjB5zdWJ3pASS0_7luKqx05E8xbW-dU/edit
15. 4. - Prvočísla a čísla složená - učebnice str. 83/cv. 6, 8, 9, 10, 11
DÚ docs.google.com/document/d/1Mrq3XfR9ssotKF_Wqsf2qaJGVIjA_L8vFpUYFdpSDZc/edit - do 20. 4.
17. 4. v 9:00 online výuka
Výukový materiál:docs.google.com/document/d/13yIsh6GwzHPZpN6Wc8xl38s4cKvB6jKTKz8NxNfKpPY/edit
16. 4. - Prvočísla a čísla složená - učebnice str. 83/cv. 7
20. 4. v 11:00 online výuka
20. 4. - Společní dělitelé - učebnice str. 85/cv. B, 1, str. 86/cv. 3, c, tabulka, str. 87/cv. D, 9
Výukový materiál:docs.google.com/document/d/14dN3pGRRajWMLyg5adCO2jKsV32JxIFff4WubZj7rNo/edit
21. 4. - Společní dělitelé - učebnice str. 85/cv. 2, str. 86/cv. 5
DÚ docs.google.com/document/d/1XLNteWruh1MqRaC3120qah3R6HYqphuyDJrIuvWooSo/edit - do 27. 4.
22. 4. v 11:00 online výuka
Výukový materiál:
docs.google.com/document/d/1WOmheh-5iwpcWFu1X1AWv8ZbNc5MDDhK7r3jZQlRi9s/edit
22. 4. - Společní dělitelé - učebnice str. 86/cv. 6, str. 87/cv. 7, 8, 9c, str. 88/cv. 11, 12, E, 13a
23. 4. - Největší společný dělitel - učebnice str. 87/cv. 10
27. 4. v 10:00 online výuka
27. 4. - Společné násobky - učebnice str. 89/cv. A, B, C, D
DÚ docs.google.com/document/d/1cFNrBbBGFc4l2VRmt24To04ZIPZIQNqNJQZAdhgbn18/edit - do 4. 5.
28. 4. - Společné násobky - učebnice str. 90/cv. 1, 2
29. 4. - Společné másobky - učebnice str. 90/cv. 3, 4, 5
30. 4. - Společné násobky - učebnice str. 91/cv. e, 6
4. 5. v 11:00 online výuka
4. 5 . - Společné násobky - učebnice str. 91/cv. 7
Výukový materiál:docs.google.com/document/d/12cX2SP9WgDuY4X6I8AsYDEbl1YXPjfxAXY2bYPikc4U/edit
5. 5. - Společné násobky - učebnice str. 91/cv. 8, str. 92/cv. 9
DÚ docs.google.com/document/d/1I1vxS-RYIQ55EBSD8OV9xO5HTX1jcjll4fStiujpNmk/edit - do 11. 5.
6. 5. v 9:00 online výuka
6.5. - Splečné násobky - učebnice str. 92/cv. 10, 11, 12, F, str. 93/cv. 13
Výukový materiál:
docs.google.com/document/d/1h_5L0FYzrHK_ljHonRfHqwzRJHDeUDD8svBhWMjrzPw/edit
7. 5. - Úhel a jeho osa - učebnice str. 5/cv. A, B, C, str. 6/ tabulky (načrtnout a zapsat do sešitu), cv. D, E, str. 7/tabulka, cv. 1
Výukový materiál: vyuka.edukavka.cz/mod/videotime/view.php
drive.google.com/file/d/12BdiNmNKnl7bjKEzTB8gDYwqf2dew_zJ/view
11. 5. - Úhel a jeho osa - učebnice str. 7/cv. 2, 3, str. 8/cv. 4 (tento týden bez DÚ)
12. 5. v 9:00 online hodina
12. 5. - Osa úhlu, přenášení úhlu k polopřímce - učebnice str. 8/cv. F, str. 9/tabulka, str. 10/cv. 7
Výukový materiál:www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
13. 5. - Osa úhlu - učebnice str. 10/rámeček, cv. H, I, str. 11/rámeček, cv. 8
14. 5. - Odhadujeme a měříme velikost úhlu - učebnice str. 12/cv. A, rámeček, cv. B, str. 13/rámeček, cv. C
18. 5. - Odhadujeme a měříme velikost úhlu - učebnice str. 13/cv. 1, rámeček, str. 15/cv. 6, 8
Výukový materiál: vyuka.edukavka.cz/mod/videotime/view.php
drive.google.com/file/d/1tfj86tN0az0BueV7bIrtXNrITZvIsTtx/view
www.youtube.com/watch
19. 5. v 9:00 online výuka
19. 5. - Odhadujeme a měříme velikost úhlu - učebnice str. 16/cv. E, 10, 11, 12, 13
Výukový materiál:
docs.google.com/document/d/1d1Zl_QWR47FtjxDO4e9mzUEC3-TxPOt9ng3QX-FCdmU/edit
20. 5. - Úhly malé i větší - učebnice str. 17/cv. A, rámeček, str. 18/cv. B, rámeček , str. 19/cv. 3
Výukový materiál:vyuka.edukavka.cz/mod/videotime/view.php
drive.google.com/file/d/1dgvh6dnIpmEQiGF47d-hrHPUMftln07z/view
21. 5. - Úhly malé i větší - učebnice str. 19/cv. C, rámeček, str. 20/cv. 4, 5
Výukový materiál: cs.khanacademy.org/math/basic-geo/basic-geo-angle
25. 5. - Úhly malé i větší - učebnice str. 20/cv. 6, D, str. 21/rámeček
26. 5. - Úhly malé i větší - učebnice str. 20/cv. 7, 8
27. 5. - Sčítáme a odčítáme úhly - učebnice str. 22/cv. A, rámeček, B
Výukový materiál: www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch
28. 5. v 10:00 online výuka
28. 5. - Sčítáme a odčítáme úhly - učebnice str. 25/cv. E, F, G
1. 6. - Shodné útvary - učebnice str. 28/cv. A, B, C, str. 29/cv. D, 1, 2
DÚ docs.google.com/document/d/1oz7JINUVvZlnBtv-Fkwc8ADUVgLdAyf1PdQBYaQgouc/edit do 5. 6.
2. 6. v 9:00 online výuka
2. 6. - Úhly - sčítání, odčítání, násobení - učebnice str. 25/cv. 15, 16, str. 26/cv. 17, 18
Výukový materiál:
docs.google.com/document/d/1NJU5Zjwz_qgBq1hUQBrQqmP7WqILNDxajs05rNxgIeA/edit
DÚ docs.google.com/document/d/1i8lYI4k5T1bkBYRMmXwlA9Dh_o1Th44UW4oKSOxI6Hk/edit do 8. 6.
3. 6. - Shodné útvary - učebnice str. 30/cv. 3, 4, 5
4. 6. - Osová souměrnost - učebnice str. 31/cv. A, B, str. 32/ rámeček, str. 33/rámeček, cv. 1
Výukový materiál: www.youtube.com/watch
4. 6. v 10:00 online hodina
8. 6. - Osová souměrnost - učebnice str. 34/cv. 2, 3
9. 6. v 9:00 online výuka
9. 6. - Osová souměrnost, osově souměrné útvary - učebnice str. 34/cv. 5, str. 35/cv. 6, 7, str. 36/cv. A, rámeček, B, C, str. 37/cv. D, 1, str. 38/cv. 7
10. 6. - Trojúhelník, součet vnitřních úhlů v trojúhelníku - učebnice str. 40/cv. A, B, rámeček, cv. 1, 2, C
11. 6. v 9:00 online výuka
11. 6. - Součet vnitřních úhlů v trojúhelníku - učebnice str. 42/cv. G. tabulka, str. 43/tabulka, cv. 3, 4, 5, rámeček, str. 44/cv. 6
15. 6. - Součet vnitřních úhlů v trojúhelníku - učebnice str. 44/cv. 7, 8, H, str. 45/cv. 9
16. 6. v 9:00 online hodina
16. 6. - Součet vnitřních úhlů v trojúhelníku - učebnice str. 45/cv. 10, 11, 12
Výukový materiál:
docs.google.com/document/d/1zEZK9GCv4Ujpl92Xh9HNSGoTcCiAucFBUaPwXbQhUZo/edit
17. 6. - Trojúhelníky rovnoramenné, rovnostranné a jiné - učebnice str. 45/cv. A, Str. 46/cv. B, tabulka, cv. 1, 2
18. 6. - Trojúhelníky rovnoramenné, rovnostranné a jiné - učebnice str. 47/cv. 3, 4, D, tabulka, E, str. 48/tabulka, cv. 5
PŘÍRODOPIS
Přírodopis (do 19. 6. 2020)
Téma: Opakování hmyz (blechy, síťokřídlí, motýli)
Cíl: Opíše a odpoví do sešitu na otázky a úkoly – str. 86, 87 a 91
Téma: Opakování hmyz (brouci, dvoukřídlí, blanokřídlí)
Cíl: Opíše a odpoví do sešitu na otázky a úkoly – str. 95, 98 a 110
Přírodopis (do 12. 6. 2020)
Téma: Opakování hmyz (vážky, stejnokřídlí)
Cíl: Opíše a odpoví do sešitu na otázky a úkoly – vážka str. 81 a stejnokřídlí str. 83
(poslat na: lucie.kostolna@zsmeteo.cz)
Téma: Opakování hmyz (vši, ploštice a rovnokřídlí)
Cíl: Opíše a odpoví do sešitu na otázky a úkoly – vši, ploštice str. 84 a rovnokřídlí str. 85
(poslat na: lucie.kostolna@zsmeteo.cz)
Přírodopis (do 5. 6. 2020)
Téma: Referát - členovci
Cíl: Vypracuje na A4 referát na zadané téma
1) Téma ZDE
2) Kritéria: Vypracovat písemně (poslat fotografii) nebo ve wordu, text + obrázky - !!!POSLAT DO TEAMS 6.A - SOUBORY!!!
Přírodopis (do 29. 5. 2020)
Téma: Hmyz s proměnou nedokonalou - opakování
Cíl: Vyplní PS str. 33-34
Téma: Hmyz s proměnou dokonalou - opakování
Cíl: Vyplní PS str. 35-36
Přírodopis (do 22. 5. 2020)
Téma: Hmyz s proměnou nedokonalou
Cíl: Udělají zápis z prezentace na online výuce
Téma: Hmyz s proměnou dokonalou
Cíl: Udělá zápis z prezentace ZDE
Přírodopis (do 15. 5. 2020)
Téma: Hmyz - opakování
Cíl: Vypracuje PS na str. 32
(Poslat fotografii PS na email: lucie.kostolna@zsmeteo.cz)
Téma: Hmyz - s proměnou nedokonalou a dokonalou
Cíl: Udělá zápis z prezentace na online výuce
(Neposílat)
Přírodopis (do 7. 5. 2020)
Téma: Hmyz – stavba těla
Cíl: Čte s porozuměním (str. 76-77) a udělá zápis z prezentace na online výuce
Přírodopis (do 30. 4. 2020)
Téma: Vzdušnicovci - opakování
Cíl: Vypracuje PS na dané téma
1) Vypracovat PS str. 31
!!! POSLAT FOTOGRAFII PS: lucie.kostolna@zsmeteo.cz!!!
Přírodopis (do 24. 4. 2020)
Téma: Potravní řetězec – vodní prostředí
Cíl: Vypracuje do sešitu otázky str. 73
1) S pomocí učebnice vypracovat otázky ze str. 73 do sešitu
!!! POSLAT FOTOGRAFII OTÁZEK: lucie.kostolna@zsmeteo.cz!!!
Téma: Vzdušnicovci
Cíl: Čte s porozuměním a udělá zápis do sešitu
1) Přečíst si str. 74 a 75
2) Opsat a odpovědět na otázky str. 75 + nakreslit průřezy těla stonožky a mnohonožky
!!! NEPOSÍLAT !!!
Přírodopis (do 17. 4. 2020)
Téma: Opakovaní pavoukovci
Cíl: Vypracuje PS str. 29 a přečte text Korýši str. 70 - 71
Přečíst si text Korýši str. 70 – 71 (nedělat zápis)
!!! POSLAT FOTOGRAFII PS: lucie.kostolna@zsmeteo.cz!!!
Přírodopis (do 8. 4. 2020)
Téma: Pavoukovci
Cíl: Čte s porozuměním a odpoví na otázky
1) Učebnice – přečíst str. 67 – 69
2) Do sešitu - opsat otázky str. 69 a odpovědět
3) Zápis uděláme při online výuce
!!! POSLAT FOTOGRAFII OTÁZEK: lucie.kostolna@zsmeteo.cz!!!
Přírodopis (do 3.4.2020)
Téma: Opakování kroužkovci
Cíl: Vypracuje PS - kroužkovci
1) Vypracovat v pracovním sešitě str. 28 kroužkovce
(kontrola při příchodu do školy)
Téma: Členovci
Cíl: Vyhledá společné znaky členovců
1) Učebnice – str. 66 – 67 (do pavoukovců)
2) Udělat zápis (společné znaky členovců) a nakreslit a popsat obrázek- vnitřní stavba těla sarančete str. 66)
!!!POSLAT FOTOGRAFII AZÁPISU a OBRÁZKU NA: lucie.kostolna@zsmeteo.cz!!!
Přírodopis (do 27.3.2020)
Téma: Kroužkovci – článkovaní „červy“
Cíl: Čte s porozuměním a procvičí si své znalosti v prezentaci (ANO/NE)
1) Učebnice přečíst str. 63 -65
2) Procvičit si znalosti v prezentaci otázky (ANO/NE) ZDE
Téma: Kroužkovci - zápis
Cíl: Udělají zápis dle prezentace
1) Udělat zápis z prezentace ZDE
!!! POSLAT FOTOGRAFII ZÁPISU DO EMAILU - lucie.kostolna@zsmeteo.cz!!!
Přírodopis (do 20.3.2020)
Téma: Měkkýši - živočichové s měkkým tělem
Cíl: Rozdělím měkkýše do skupin, popíši vnější a vnitřní stavbu těla měkkýšů
Učebnice: přečíst str. 58 -59 (opsat a odpovědět na otázky do sešitu viz. níže)
Otázky: !!! POSLAT FOTOGRAFII OTÁZEK DO EMAILU - lucie.kostolna@zsmeteo.cz!!!
1) Specifikuj, co jsou to měkkýši?
2) Do jakých skupin je rozdělujeme?
3) Popiš vnější stavbu těla – pokryv a opora těla?
4) Popiš vnitřní stavbu těla – nakresli nebo vytiskni orázek hlemýždě zahradního (učebnice str. 59)?
5) K čemu se používají schránky měkkýšů?
6) K čemu člověk využívá měkkýše?
Téma: Měkkýši - plži, mlži a hlavonožci
Cíl: Uvedu znaky plžů, mlžů, hlavonožců a vyjmenuji zástupce jednotlivých skupin měkkýšů
Učebnice: přečíst str. 58 - 62 (udělat stručný zápis - znaky plžů, mlžů a hlavonožců)
Vypracovat do sešitu otázky a úkoly str. 62
Pracovní sešit: str. 27 (+ podpis rodičů)
PŘÍRODOPIS - DOMÁCÍ ÚKOLY
!!! PROSÍM, OZNAČUJTE SOUBORY (DOMÁCÍ ÚKOLY) PŘÍJMENÍM A TŘÍDOU!!!
IKT
- pokud nemáš založený email, založ si ho. Každý pošle email s pozdravem mně (tomas.pilar@zsmeteo.cz) a v kopii bude třídní učitel.
Úkol 1: Od třídní jste obdrželi přístupové údaje do Office 365, přihlašte se a v aplikaci Microsoft Teams se připojte na tým Informatika 6.A. Čekám tam na vás :-)
ČESKÝ JAZYK (úkoly budou průběžně aktualizovány!)
JAZYK -
ST 11.3. - PS str. 34 - SLOVESA - OPAKOVÁNÍ
PÁ - 13.3. - SLOVESA - OPAKOVÁNÍ - PRACOVNÍ LIST ZDE - Soubor si stáhněte do počítače, vyplňte. Další možností je dokument vytisknout, vyplnit ručně a následně naskenovat/vyfotit a poslat. PL posílejte na email - martina.exnerova@zsmeteo.cz do pondělí 16.3. 9:00.
Děkuji za PL. Na vaše emaily odepisuji, pokud tedy nemáte moji odpověď – email s PL mi nepřišel.
INFORMACE - JAK PSÁT EMAIL
PO - 16.3. Opakování ohebných slovních druhů – do školní sešitu si vypracujte otázky z učebnice.
str. 111/ 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15,
ÚT - 17.3. - Opakování ohebných slovních druhů - úkoly ZDE - fotku sešitu zašlete na email.
ST - 18.3. - Opakování číslovek - úkoly ZDE.
PÁ - 20.3. Větné členy - úkoly ZDE. Správné řešení 113/2 pro kontrolu ZDE.
PO - 23.3. Přísudek - úkoly ZDE. Kontrola proběhla přes hovor v Microsoft Teams. Správné řešení 113/3 pro kontrolu ZDE.
ÚT - 24.3. Přísudek - PS str. 35/1,2
ST- 25.3. Podmět - přečíst si oranžový rámeček o podmětu v učebnici - srt.113 - udělat výpisky + 114/1 do školního sešitu
PO- 30.3. Podmět - UČ str. 114/2a, 3 ústně ; PS 35/3a,b
ÚT - 31.3. Podmět, Shoda přísudku s podmětem - 10:00 online výuka, úkoly ZDE
ST - 1.4. Shoda přísudku s podmětem - UČ - str.115/2 - poslat fotku do 3.4., PS 36/4,6
PO - 6.4. Shoda přísudku s několikanásobným podmětem, 11:00 online hodina, UČ. 117/ barevný rámeček
ÚT- 7.4. Shoda přísudku s několikanásobným podmětem, UČ 117/2 do ŠS, PS 36/5a
ST - 8.4. Opakování přísudku, PS str.37
ÚT - 14.4. Shoda přísudku s podmětem, 10:00 online výuka
ST-15.4. Shoda přísudku s podmětem opakování, PL zde
PÁ - 17.4. - Shoda přísudku s podmětem opakování, PL ZDE, odevzdat přes email/teams
PO - 20.4. - Rozvíjející větné členy, 10:00 online výuka, úkoly ZDE
ÚT - 21.4. Předmět, úkoly ZDE
ST - 22.4. - Předmět, UČ 120/3 do sešitu, PS 36/5b, PS 38/1
PÁ - 24.4. - Práce s textem ZDE, odevzdat na email/teams. Správné řešení pro kontrolu ZDE.
PO - 27.4. - Příslovečné určení,13:00 online hodina, zápis do sešitu
ÚT - 28.4. Přívlastek, 10:00 online hodina, zápis do sešitu + úkol
ST - 29.4. Rozvíjející větné členy - předmět, PS 38/2,39/3
ÚT 5.5. - Větné členy - online hodina 10:00, grafické znázornění dvou vět
(PO 4.5.) + ÚT 6.5. - Větné členy - PS 39/4, UČ 122/2 (do školního sešitu), PS str.40
PO - 11.5. Rozvíjející větné členy - úkoly ZDE
ÚT - 12.2. - Grafické znázornění vět - 10:00 online hodina
ST - 13.5. - Příslovečné určení - úkoly ZDE, grafy vět zaslat na email do 17.5.
PÁ - 15.5. - Příslovečné určení - PS str.41
PO - 18.5. - Příslovečné určení způsobu - UČ 124/6 DO ŠS, PS 42/1
ÚT - 19.5. - Grafické znázornění vět - 10:00 online výuka
ST - 20.5. - Příslovečné určení způsobu - PS 42/2,3
PO - 25.5. - Příslovečné určení - PS str.43
ÚT - 26.5. - 10:00 online hodina, poslední úkol zaslat do 29.5.
ST - 27.5. - Přívlastek - uč. 127/4,6
PÁ - 29.5. - Grafické znázornění vět, 10:00 online výuka
PO - 1.6. - Větné členy - úkoly do školního sešitu, poslat na email/teams.
ÚT - 2.6. - Grafické znázornění vět - 10:00 online výuka
ST - 3.6. Přívlastek PS str. 44
PÁ - 5.6. Online výuka 10:00
PO - 8.6. - Přívlastek PS str. 45
ÚT - 9.6. Věta jednoduchá a souvětí, online hodina 10:00, proveď zápis do školního sešitu z rámečku na straně 128
ST - 10.6. Věta jednoduchá a souvětí - PS str. 46
PÁ - 12.6. Věta jednoduchá a souvětí. Online výuka 11:00. PS str. 48/3
PO - 15.6. Věta jednoduchá a souvětí. PS str. 47/2 b, c + 48/4
ÚT - 16.6. Věta jednoduchá a souvětí, online výuka 11:00, PS 49/5
ST - 17.6. Sebehodnocení - napiš sám sobě slovní hodnocení za český jazyk v tomto pololetí.
Zhodnoťte svoji práci po dobu distanční výuky v českém jazyce krátkým textem.
Text bude začínat oslovením „ Milý Dane, …“ „Milá Nicol, …“ .
Zaměřte se v hodnocení na tyto věci: „zlepšil/a jsem se v těchto věcech…; naučil/a jsem se…; jsem pyšná na …; ještě mi nejde…; příští školní rok se vyvaruji …;
SLOH - Do sešitu na sloh si opíšete oranžový rámeček z učebnice str.158. Nadpis bude POPIS PRACOVNÍHO POSTUPU. Přečtěte si cv.12 na straně 158. Prohlédněte si kuchařky (knihy, nebo na internetu). Do sešitu podobně popište postup přípravy VAJÍČKA NATVRDO.
PÁ- 27.3. POPIS PŘEDMĚTU, OSOBY - PS str.52
PÁ - 3.4. POPIS PRACOVNÍHO POSTUPU, DOPIS - úkoly ZDE
PÁ 5.6. - VYPRÁVĚNÍ na téma "Distanční výuka", nezapomeň na osnovu a správné náležitosti slohového útvaru.
Odevzdání do 12.6.
LITERATURA - referát - každý žák má přiřazeného autora (viz tabulka ZDE), požadavky ZDE
ST - 25.3. Čtení s porozuměním - úryvek s otázkami ZDE , zkuste se v odpovědích více rozepisovat, neodpovídejte jedním slovem. Fotku posílejte na email nebo na Microsoft Teams.
ST 1.4. - Čtení s porozuměním - úryvek s otázkami ZDE, odevzdávejte do 8.4. nejlépe v M Teams ve složce ZADÁNÍ.
ST - 8.4. Čtení s porozuměním - úkoly + text. Odevzdávejte v MTeams (složka zadání) do 22.4.
ST - 22.4. Čtení s porozuměním - úkoly + text. Odevzdávejte v MTeams (složka zadání) , nebo do emailu do 6.5.
ST - 6.5. Čtení s porozuměním - úkoly + text. Odevzdávejte v MTeams (složka zadání) , nebo do emailu do 20.5.
18.5. Čtení s předvídáním úkol + text. Odevzdávejte v MTeams (složka zadání)/na email do 22.5. do online hodiny.
22.5. Online hodina literatury v 10:00
ST - 27.5. Čtení s porozuměním - úkoly + text. Odevzdávejte v MTeams (složka zadání) , nebo do emailu do 10.6.
Seznam doporučené literatury zde
Instrukce k čtenářskému deníku a referátu na 2. pololetí zde
DĚJEPIS
Úkoly sem budu vkládat postupně. Po znovuotevření školy budou úkoly zkontrolovány a oznámkovány. Kdyby vám něco nebylo jasné, kdykoli se na mne obraťte přes e-mail (viktor.keller@zsmeteo.cz) , žákovskou nebo messenger.
Úkol č. 1 - do pátku 20. 3.
Úkol č. 2 - do pátku 27. 3. Pozor! Tentokrát se už bude odevzdávat.
Úkol č. 3 - do pátku 3.4. (před online hodinou)
Online hodina: 3. 4. v 9:00
Úkol č. 4 - do úterý 14.4.
Online hodina: čtvrtek 16. dubna v 8:00.
Úkol č. 5 - do čtvrtka 23.4. (do online hodiny)
Online hodina ve čtvrtek 23.4. v 9:00
ŽELVA - šance pro žáky, kteří neodevzdali poslední domácí úkol (č. 5). Napište mi VLASTNÍMI SLOVY, co znamenala želva ve starořímském válečnictví. Pěkné práce budou odměněny pěknou známkou. Termín: do 26. 4.
Úkol č. 6 - termín do čtvrtka 30. 4. (do online hodiny)
Online hodina - čtvrtek 7. 5. v 9:00
Úkol č. 7 - Termín do čtvrtka 28. 5. (do online hodiny)
Online hodina čtvrtek 28. 5. v 9:00
Úkol č. 8 - zápis ( termín do čtvrtka 4. 6. - online hodina v 9:00)
Poslední úkol č. 9 - zápis - termín do pátku 12. 6. - online hodina v 9:00.
E-Mail: viktor.keller@zsmeteo.cz
ZEMĚPIS
Ahoj všem, tady vždy najdete zadání na učení ze zeměpisu. Budete dostávat pracovní listy se zadáním, jak jste zvyklí z hodiny (pracovní list si stáhněte, budou na něm všechny pokyny k práci). Dotazy na klara.blahutova@zsmeteo.cz , případně přes EŽK.
Pracovní list č. 4 - Opakování , stahujte zde, nebo v Teams - Soubory - Vyukové materialy. Příští týden nová látka !
Pracovní list č. 3 - Půda - stahujte zde, uloženo i na Teams - Soubory - Vyukové materialy.Konzultace k prac.listu tento čtvrtek 14.5 od 8hod.
Pracovní list č. 2.: Ahoj , posílám další zadání úkolu. Termín odevzdání 27.4. večer, emailem nebo Teams. Příští tyden konzultace ve středu 22.4 od 9 hod - pokud budete mít dotazy k práci. Sledujte Teams a stránku vaší třídy.
První pracovní list č. 1: Ahoj, na webu Teams je uložen první pracovní list, stáhněte si ho. Dnes 30.3 od 13 hod budu k dispozici na Teams chatu - budu odpovídat na dotazy k prac.listu. Pokud dotazy nemáte, nemusíte se účastnit. Prac.list tady . Termín odevzdání doplním, ale nemusíte spěchat, určitě to nebude tento týden :-)
Pokud máte možnost, stáhněte si online učebnici, která vám může pomoci s výukou.
http://www.novaskolabrno.cz/Certifikaty/IUc-2020/66-45-2-IUc-Zemepis-6-Planeta-Zeme.pdf
Dále nabízím možnost ke stažení atlas. Info zde: https://www.kartografie.cz/blog/169_Interaktivni-atlasy-pro-dom%C3%A1ci-studium-zdarma.html
VÝTVARNÁ VÝCHOVA
Úkol č. 3
Dnešním úkolem bude prohlídka nějaké světové galerie – ne osobní, ale virtuální :-)
Stejně jako známe ze zeměpisu Google Earth, který nám přináší obrázky, jak to vypadá v různých koutech světa, tak aplikace Google Art přináší pohled do vnitřku světových galerií.
Tvým úkolem bude si vybrat jednu galerii (odkazy níže) a podívat se dovnitř. Vyber si jeden obraz, výstavu, objekt a zapiš si o něm informace (autor, období, kdy byl namalován, další zajímavé informace …). A také zapiš své pocity a názory, které máš, když obraz vidíš (co Ti to připomíná, proč se Ti líbí, co se Ti na obraze líbí atd.). Nakonec si zkus obraz (dílo) jednoduše překreslit.
Výstup – cca 1 strana A4. Půl strany textu (běžné písmo, pokud příliš velké, tak text musí být delší), zbytek obrázek.
Galerie: níže jsou odkazy na světové galerie. Někdy se k prohlídce musí nainstalovat nějaký program. Webové stránky jsou často v angličtině, ale lze se snadno orientovat, určitě to zvládnete. Pokud si najdeš vlastní galerii, je to v pořádku. Příjemnou zábavu!
Národní galerie Praha http://emuzeum.cz/informacni-zdroje/digitalizace-sbirek/virtualni-vystavy-a-expozice/narodni-galerie-virtualni-prohlidka
Louvre: https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne
Francouzské Museé dOrsay https://artsandculture.google.com/partner/musee-dorsay-paris
Nizozemské Rijksmuseum https://artsandculture.google.com/partner/rijksmuseum
Muzeum Vatikánu http://www.museivaticani.va/content/museivaticani/en/collezioni/musei/tour-virtuali-elenco.html
Muzeum v LA - https://artsandculture.google.com/partner/the-j-paul-getty-museum?hl=en
Britské muzeum https://artsandculture.google.com/partner/the-british-museum
Metropolitní muzeum NY https://www.metmuseum.org/art/online-features/met-360-project
Úkol 1.
Zkuste nakreslit – velikost, forma, výběr pastelek, vodovek atd. - je na vás – aktuální situaci. Tedy stav, kdy kvůli šíření viru a nemoci se zastavil běžný život. Můžeš zpracovat to, jak vypadá samotný vir, nebo nakreslit nějakou situaci, kterou vir a nemoc způsobil. Inspirovat se můžeš na odkazech níže. Obrázek byl měl být barevný a na celou plochu papíru.
Úkol 2.
Tenhle úkol je na venek – zkus vytvořit přírodní obraz. Venku, z přírodních materiálů, vytvoř obraz o velikosti 1mx1m (nebo alespoň trochu tak velký, nechci malý obrázek, velikost minimálně 50 cm). Svůj výtvor vyfoť a fotku si ulož. Z fotky by mělo být jasné, co obraz zobrazuje – to nechám na Tobě – může to být sport, dům, zvíře…cokoliv. Využij alespoň 5 druhů materiálů (kameny, větve, listí, tráva…atd. atd.). Budu hodnotit po návratu do školy – proto si fotku dobře uschovej.
HUMANITNÍ VÝCHOVA
21.5. Vypracujte si pracovní list z humanitní výchovy. Vypracovaný list mi posílejte na email/teams. Stáhněte zde
Ahoj, začneme novou kapitolu v humanitní výchově. Místo, kde žijeme. Každému z vás jsem přidělil udělat referát na městskou část Prahy. Jednotlivé referáty přinesete po návratu do školy. Budeme s nimi dále pracovat. Soubor stáhněte zde
TĚLESNÁ VÝCHOVA
_______________________________________________________________________________________________
Osobnosti historie Fyziky. Probrané učivo z fyziky: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
BŘEZEN
- 1.-6.3. zimní ozdravný pobyt (pro přihlašené žáky)

- Mezinárodní seminář pro děti a dospělé v Praze – 20. výročí IOGKF v ČR (žáci, kteří dochází na karate)



ÚNOR
- 5.2. konzultační hodiny pro rodiče
- 12.2. - preventivní program v CPP DropIn - Prevence internetové komunikace II.




- 17.-21.2. jarní prázdniny
LEDEN
- 30.1. VYSVĚDČENÍ (bude rozdáno 2.VH)
- 31.1. pololetní volno
- 29.1.Dny pro záchranu života 1.+ 2. VH - vybíráme 60,- Kč






- 24.1. UZAVŘENÍ ZNÁMEK za 1.pololetí
PROSINEC



- 20.12. Dan V., Linda Ngoc - reprezentace třídy ve školním kole olympiády z AJ
- 19.12. Filip K., Dan V., Andrej, Dan K., Kája, Kristýna -reprezentace třídy na Vánoční laťce

- 11.12. Vánoční dílny a Vánoční hvězda









- Dárky pro děti od 6.A (charitativní akce Krabice od bot)

- 5.12. Mikuláš v Zš Meteorologická




- 4.12. Třídní schůzky a konzultační hodiny pro rodiče
LISTOPAD
- 28.11. reprezentace školy ve florbale - Nikola T.
- 27.11. Preventivní program v Centru primární prevence - 1.-3.VH


- 25.11. Projektový den k 17. listopadu.
Naše třída se umístila na krásném 3.místě a to i přes velkou konkurenci. Za celou třídu děkujeme babičce Filipa S., že nám pomohla projekt zrealizovat. Za sebe děkuji těm, co se podíleli na videu. Výsledek stál za to! :-)


- 22.11. Vývoj české rockové hudby ve 20.století - 2.-4. VH, 60 Kč
- 15.11. + 18.11. Dan Č., Dan V., Andrej H. - reprezentace školy ve florbale
- 14.11. - vyhlášení Libušského veršování (2VH)

- 4.11. David - reprezentace školy ve stolním tenise
- 6.11. Adam R. + Dan V. - reprezentace třídy ve finále Libušského veršování
- Projekt k 17. listopadu - finální úpravy
- 22.11. Vývoj české rockové hudby 20 st. - 60 Kč
ŘÍJEN
- 29.-30.10. podzimní prázdniny, 31.10-1.11. ředitelské volno
- 22.10. preventivní program Je nám spolu dobře. 1.-2.VH
- 15.10. Planetárium - program Pohyby Země, 3.-6. VH.,75 Kč

- V termínu od 8.- 10.10.2019 se bude konat sběr papíru a víček a to vždy od 7:15 do 7:45 hod (ve středu sbíráme i odpoledne od 14:30 - 15:30 hod)
- 8.10. Škola mladých archeologů, Muzeum hl.m.Prahy, 1.-4. VH, 50 Kč




ZÁŘÍ
- 30.9. zahájení kroužků
- 27.9. Den jazýků - ve škole, 1.-5. hodina, 6. hodina výuka podle rozvrhu







- Leták k Logické olympiádě ZDE, více informací ZDE. Registrace je do 30.9..
- 16.9. Írán - zahalená krása (Svět kolem nás) - hrazeno z TF z loňského roku
- Sportovní den








- Táborák

- 5.9.2019 - Sportovní den - srazv 8:00 ve třídě, sportovní oblečení (buv na ven i do tělocvičny), svačina, pití. Konec cca ve 13:30.
- Ve čtvrtek 5.9. od 17:00 proběhne Pasování prvňáčků a táborák pro přátele školy.
- Zájemci o ISIC karty odevzdají žádost + průkazovou fotografii + 250 Kč do 11.9.
- Vybíráme 200 Kč na kopírování.
Milí šesťáci!
Prázdniny se nám krátí a já už se těším až vás přivítám v novém školním roce a na druhém stupni. Sejdeme se v pondělí 2. září v 8 hodin ve stejné učebně, kde jsme se v červnu loučili.
Postupně zde budu přidávat důležité informace týkající se začátku školního roku a pomůcek. Věnujte jim, prosím, pozornost.
Vaše třídní učitelka
Martina Exnerová
Organizace začátku školního roku:
2.9. (pondělí) – 8:00 zahájení školního roku, výuka bude ukončena během druhé vyučovací hodiny.
3.9. (úterý) – třídnické hodiny, výuka končí ve 12:35
4.9. (středa) – 1.-3.VH třídnické hodiny, 4.-5. VH dle rozvrhu
5.9. (čtvrtek) – sportovní den pro 2.stupeň
6.9. (pátek) – výuka dle rozvrhu
!! První den školního vyučování, tedy 2. 9. 2019, mají všichni strávnici oběd odhlášený. Pokud budete mít o oběd zájem, je třeba si jej přihlásit. Vydávání obědů je tento den od 10 do 11 hodin.
Pomůcky:
• Český jazyk (Martina Exnerová) – 3x 544, 1x 524, 1x euroobal,
+ libovolný sešit na čtenářský deník
• Matematika (Eva Hájková) - 1x sešit A4 nelinkovaný (libovolný), 1x sešit A5 nelinkovaný na domácí úkoly, tužka č. 3, tužka č. 2 (lepší možnost – mikrotužka s příslušnou tuhou, náhradní tuhy), pravítko s ryskou, druhé libovolné pravítko, úhloměr, kružítko, guma
• Anglický jazyk (Libor Hostaša, Kateřina Štěpánová) -
Kateřina Štěpánová - 2 x 544
Libor Hostaša - 2 sešity (1 školní + 1 slovníčkový),
euroobaly (pro případné materiály z výuky),
volitelně malý knižní slovník
• Německý jazyk (Renáta Klčová) - 1x sešit 564, 1x sešit 664
• Ruský jazyk (Alexandros Charalambidis) - jakýkoliv linkovaný sešit
• Přírodopis (Lucie Kostolná) – 1x 440
• Zeměpis (Klára Blahůtová) - linkované papíry do desek (4 díry)
+ tento typ desek https://www.inpap.eu/poradac-ctyrkrouzkovy-a4-opaline-ciry?gclid=CjwKCAjwkqPrBRA3EiwAKdtwk1-_elmYqd5LbA9RcPnIbzY6ij7ygB4QqHxv-9BG3Do4Yu_vasTv-xoCPXEQAvD_BwE
• Fyzika (Václav Řepa) – 1x 560, 2 pravítka, kalkulačka, kružítko, tužka
• Dějepis (Viktor Keller) - 1x sešit 464
• Humanitní výchova (Jan Splítek) – 1x sešit 544
• IKT (Tomáš Pilař) - bez nutnosti pořizovat pomůcky.
• Tělesná výchova – holky – Martin Jasanský, kluci – Jan Splítek
Povinné pomůcky:
2x obuv- na ven/ do tělocvičny
1x sportovní triko
1x sportovní kraťasy
1x dlouhé sportovní kalhoty
1x sportovní mikina
náhradní ponožky
(Vyučující upozorňují, že budou důsledně trvat na nošení cvičebního úboru a sportovní obuvi.)
• Hudební výchova (Alexandros Charalambidis) - jakýkoliv sešit nelinkovaný
• Výtvarná výchova ( Klára Blahůtová) –
větší sada temperových barev (většinou 10-12 ks barev)
vodové barvy
kelímek na vodu
paleta na míchání barev (nebo jakákoliv vhodná destička/podložka)
igelit na zakrytí lavice
zástěra nebo staré triko/košile s dlouhým rukávem
kulatý štětec tenký a silnější
plochý štětec tenký a silnější
černá tuš a redispero s násadkou
tužky č. 2 a 1
pastelky
voskovky
černý fix (nejlépe Centropen)
sada barevných papírů
nůžky
lepidlo (nejlépe Herkules nebo kvalitní tyčinkové)
bílé čtvrtky A4 - 20 ks na pololetí
bílé čtvrtky A3 - 10 ks na pololetí
• (všechny sešity budou obalené)