Distance 18.1.2022

18.1.2022 - Radana Konarská
Milé děti a rodiče,
posílám vám nabídku úkolů na úterý 18.1.2022.
 
Můžete děti pokračovat na své rozdělané práci ze včerejška, pokračovat si v písance či si číst svou rozečtenou knížku. Máte možnost také pracovat na následujících úkolech. Všechny vysvětlím a ukážu ráno na kruhu v 8:30. Aktivity jsou velmi intuitivní. Nemůžete-li se s rodiči přihlásit, nevadí. Myslím, že vám rodiče poradí, jak na úkolu pracovat. Ve 13h se opět sejdeme na kruhu a povíme si, jak se vám práce dařila :-)
 
Prosím děti, zapisujte si do svého deníčku v kolik hodin a na jakém úkolu jste pracovaly, jako si obvykle zapisujeme ve škole. A přineste deníček v pátek do školy.
 
1. Geometrické tvary - procvičování
http://skolicka6.sweb.cz/GEOMETRIE/GEOMETRIE.htm
 
První úkol je na procvičování geometrických tvarů - čtverec, trojúhelník, kruh a obdélník. Je zde několik stránek za sebou. Podaří se ti najít odpovědi na všechny?
 
2. Sčítání a odčítání - procvičování
http://skolicka6.sweb.cz/MUCHOMURKY/POCITAMEDO20C.htm
 
K druhému úkolu si přines 20 korálků, bonbónů nebo jiných předmětů, které máš doma. A můžeš si pomoci nich,
podobně jako ve škole na zlatém perlovém materiálu, spočítat následující příklady. Klikneš-li na muchomůrku, objeví se Ti výsledek a můžeš si svůj výsledek zkontrolovat. Chceš-li, můžeš si některé příklady i zapsat do sešitu na matematiku.
Je zde v nabídce ještě mnoho jiných cvičení. Můžeš si vybrat i další, které tě zaujmou.
 
3. Hodiny - opakování
Pexeso - celé hodiny
http://matematika.hrou.cz/c/datum-a-cas/pexeso-hodiny-1-12
Pexeso - celé a půl hodiny
http://matematika.hrou.cz/c/datum-a-cas/pexeso-hodiny-1-12-cele-a-pul
 
Ve třetím úkolu si můžeš zopakovat čtení ručičkových hodin a jejich digitální zápis, který píšeme v deníčku. Je zde v nabídce ještě mnoho dalších cvičení. Vyber si podle obtížnosti, které potřebuješ procvičit ty.
 
4. Párové souhlásky
https://wordwall.net/cs/resource/6206182/p%C3%A1rov%C3%A9-souhl%C3%A1sky
 
Toto cvičení je zaměřeno na párové souhlásky - to jsou ty, které slyšíme a které píšeme.
Například slovo LEV: slyšíme lef - tedy f, ale píšeme lev - tedy v. Poznáme správné písmenko tak, že si zkusíme dané slovo říci v množném čísle. Můžeme si například říci -" Vidím 10 lvů" . A ve slově lvů již slyším písmeno v.
Pokus si tedy ve cvičení říci u každého slova množné číslo a určit, jaké písmeno se bude ve slově psát.
 
5. Jak byl vynalezen padák - karaoke čtení
https://decko.ceskatelevize.cz/karaoke-cteni
 
A kdo by si chtěl po práci procvičit čtení nebo si jen poslechnout pohádku, je zde pro vás jedna připravena :-)
A můžete si samozřejmě pustit i další, která vás zaujme.
 
Ať vás práce baví a těším se již na vás zítra ve škole :-) Radana