Pozdrav z Pravěku - ozdravný pobyt Bílá skála u J. Hradce (20. - 24. 6. 2022)

20.6.2022 - Jaroslav Kulik

Milí rodiče,

zde budeme sdílet informace z našeho pobytu, kdo si co ulovil, nasbíral apod...

1.den (pondělí 20. 6. 2022)

- dojeli jsme do "deštného pralesa", bouřce jsme se nevyhli, ale zvládli jsme to. Po obědě jsme se ubytovali a teď se seznamujeme s okolím tábora, s pravidly a připravujeme se na celotáborovku. Už nám tady svítí sluníčko a je docela horko, možná se i vykoupeme.

- proběhla okružní poznávací hra po okolí v týmech, 6.C spolehlivě sekunduje při organizaci her

- začal se bodovat úklid chatek

- nakonec jsme se nekoupali a zahájili celotáborovou hru rozřazením do kmenů (vzniklo celkem 7 kmenů s vlastním pokřikem, jménem a každý se slavnostně zapsal svým "pravěkým" jménem na vlajku, která se začala hlídat noční hlídkou (1 hlídka = 1 hodina - 1 chatka) od večerky do budíčku...účast dobrovolná, ale zájemců je dost :-)

2.den (úterý 21. 6. 2022)

- noc byla chladnější, rozdali jsme deky navíc...stýskající slzičky usušili. Noční hlídce zmizela vlajka :-). Zdá se, že budíček v 7:30 je pozdě, někteří již dováděli v 6:30, ale hlasováním jsme prozatím zůstali na původním plánu.

- po rozcvičce a snídani jsme zahájili "Pravěkou olympiádu" (7 stanovišť - 7 týmů - 7 pokřiků)

kvůli většímu počtu fotek jsme vytvořili fotogalerii k akci na stránkách třídy

odpoledne proběhly celotáborové hry Údolí Neandertálců a Lov mamutů, kdy jsme využili teplého počasí (na koupání to ale nebylo) a použili vodní pistole s tenisáky...(v první hře čelilo 100 nájezdníků 12 statečným Neandertálcům z řad šesťáků a dospělých, ve druhé hře se role otočily a 100 lovců si zalovilo své mamuty, kteří běhali často o život :-)

- večerní program byl odpočinkový, všichni ulehli v 21:30 dle plánu, noční hlídka opět v akci - uvidíme, jestli bude úspěšná...

3.den (středa 22. 6. 2022)

- noc byla překvapivě klidná, všichni usnuli tak tvrdě, že se nevzbudily ani nahlášené hlídky a vlajka zůstala taky viset...

- po snídani se vyrazilo do místního obchůdku COOP v Číměři, který byl zážitkem pro mnohé, procvičení finanční gramotnosti jedna báseň :-)

- odpolední program byly volné aktivity, příprava táboráku a "širáku". Kdo chtěl, šel se koupat do místního rybníčku se skokanským můstkem

- večer nás čeká zmiňovaný táborák a širák. Kdo zůstává v táboře, promítáme pohádku

- držte nám palce, ať neprší...třeba bude i noční hra...:-)

4. den (čtvrtek 23. 6. 2022)

- nepršelo a vše dopadlo dle plánu - proběhl táborák a opékání buřtů, následně pod širákem spalo 40 odvážných pračlověků - "oheň vydržel hořet celo noc" a hvězdné nebe uchvátilo většinu. Druhá skupina se  dívala na pohádku a přespala v klubovně nebo standardně v chatce

- dopoledne probíhá výroba náhrdelníků, luštění šifry a míčové hry

- odpoledne se budeme možná opět koupat, částečně si zabalíme a připravíme se na večerní módní přehlídku (karneval) s diskotékou

- všichni si to užívají, ale domů se na Vás moc těší :-)

5. den (pátek 24. 6. 2022)

- včerejší večer byl velkolepý a tancovalo se až do...to si řeknete sami :-), ale muselo se přidávat a Meteo m skutečně dobré tanečníky i hudební vkus :-)

- celotáborovku vyhrál každý po vyluštění šifry a našel vzácný poklad

- velká gratulace všem kmenům, jmenovitě: Mamuti, Tygři, Fialoví mamuti, Mamutí křik, Černoušci, Pravěcí lidé, Modré kameny

- velké poděkování patří Neandertálcům ze 6.C a stařešinům :-)

- ráno byl budíček mimořádně od 7:00, balilo se, uklízelo se, pak snídaně a tradá domů...

Autobusy pro 2. - 3. třídu  a 4. - 6. třídu jedou pohromadě, odjelo se z tábora v cca 10:00, předpokládaný dojezd ke škole je cca 12:00 - 12:30 dle dopravy.

Autobus pro 1. třídu má zpoždění, odjel v 10:30, předpokládaný dojezd je cca 12:30 - 13:00.

Milí rodiče, prosím, pokud si vyzvednete dítě, nahlaste to pedagogickému pracovníkovi, který má seznam...Bude Vás tam hodně, děkujeme za spolupráci.